| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jujinn w-wa | 2007-10-03 21:31:51 W tej regulacji nie ma nic trudnego...Metoda prob i bledow mozna latwo wyregulowac. Wystarczy cierpliwosc...
Pzdr |
kuna9 Pabianice | 2007-10-03 22:31:12
Trzeba miec cierpliwosc i dodatki do programu a do Zgierza gdzie jest warsztat KME nie jest daleko zreszta fachowcowi Larremu tam wlasciwie inst. ustawili. Po co kombinowac. Dla jasnosci z ta firma nic mnie nie laczy. kuna9 |
larry123 Warszawa | 2007-10-04 09:06:59 Sam do swojej instalacji sie nie dotykałem ponieważ miałem ją na gwarancji, która okazała się fikcją.
W Zgierzu nie tylko ustawili mi lpg ale i poprawili dysze i ciśnienie. wycieczka do kme ......... Sam sie znam na regulacji kme i dokonuje jej w swoim aucie jeżeli zachodzi taka potrzeba. Jednakże nie jestem mechanikiem i mogę jedynie zasugerować co jest nie tak w elementach instalacji, na podstawie swoich doświadczeń, które są bardzo nie miłe.
PS. A jakie mieli doświadczenie gazownicy, że zainkasowali 4300 za instalacje, której nie potrafili serwisować ??? Sami się chwali w jednym z pism że mają dziewięć lat praktyki. Jak widać doświadczenia zupełnie nie starczyło aby sprawę mojego instalacji zakończyć z twarzą. Dlaczego użytkownicy sami majstrują w instalacji, ponieważ coś nie działa i zakład montujący umywa ręce, ot co, radź sobie sam. Regulacją metodą prób i błędów fenomenalnie można rozregulować ECU silnika. Pozdrawiam użytkownika Kuna9 [ wiadomość edytowana przez: larry123 dnia 2007-10-04 09:21:21 ] |
kuna9 Pabianice | 2007-10-04 17:51:47