Wartość kąta wyprzedzenia zapłonu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie. Potrzebuję informacji o wartości kąta dla silnika 3.0 24 V
Dzięki za info.
  
 
podaj mi dobry powod dla jakiego chcesz go znac
  
 
dla sportu...
  
 
Muszę ustawić zapłon, bo strzela mi z wydechu jak cholera. Wszystko pozostałe już wymienione, a zapłon był już raz kiedyś ustawiany.
Dlatego
  
 
no to masz chlopie fajne wiadomosci I co ty niby chcesz zrobic na lampe stroboskopowa ustawiac?I czym bedziesz krecil.Dla twojej wiadomosci kont wyprzedzenia zaplonu wynosi od 8 do 12 st i JEST NIEREGULOWALNY czemu a bo temu ze komp steruje czasem zaplonu.Aparat z podtsawka ustawia sie na punkty razem z pkt silnika i tyle nic wiecej.Malo tego w tym silniku jest czujnik halla i tym bardziej musi byc na pkt ustawiony aparat bo ECU zacznie glupiec.I zapewne stad cale twoje problemy.To nie maluch gdzie sie kreci aparatem.

[ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2006-02-17 17:48:47 ]
  
 
Właśnie kręcąc kopułką w lewo lub prawo ustawiany był zapłon i za pomącą lampy !!
  
 
To wez pier...nij takich mechanikow mlotkiem po lapach zamknij maske i licz na to by nigdy do twego samochodu nie zagladali
  
 
To co proponujesz ??
Jeżeli strzela z tłumika, nie trzyma obrotów na benzynie ( na odłączonej przepływce tak samo ), a wszystko już wymienione....
  
 
Gaz...?
  
 
Gaz jest, ale całą zimę jeżdżę na benzynie i na niej mi to się dzieje.
  
 
Po pierwsze sprawdzic ustawienia wlasnie aparatu na pkt.Potem odpiac kompa silnika i sprawdzic miernikiem wszystkie wchodzace sygnaly elektryczne oraz komunikacje z elementami wykonawczymi typu krokowiec itp itd.Dumania wiele i wiele opisywania
  
 
Cytat:
2006-02-17 19:38:45, Kolodko pisze:
Gaz jest, ale całą zimę jeżdżę na benzynie i na niej mi to się dzieje.


to jeżdzij na gazie
  
 
Odgrzeję temat. Sprawa ciężka. Mam totalnie do kitu KWZ. Zamiast 8-12 na wolnym biegu silnika, mam......44stopnie. Odczyt za pomocą opelscannera (stroboskop z kątem to potwierdza). Podpada napięcie na wtyczce kodującej oktanki 91/95 0,1v i 1v; wtyczka wypięta 5v . komp gada, że powinno być około 3,6 v lub 5v-0v(tu nie rozumiem). Sama wtyczka ma sprawne rezystory, 220ohm i trzydzieści parę (jakoś zapomniałem).

Ki czort???
  
 
rezystancja wtyczki kodującej powinna być 220 ohm dla lo 91 i 0 ohm dla lo 95.

jutro po fajrancie będę ćwiczył zagadnienie.


Sprawdzałem jak jest w 2.5 v6. rozruch na zimno duże wyprzedzenie, prawie natychmiast stabilizuje się w okolicy paru stopni.... cosik mam nie tak (w r6)
  
 
sprawdz czy niemasz przestawionego aparatu zaplonowego.
czyli tlok 1 cyl w poz TDC widac na kole zamachowym i srodek palca rozdzielacza na malej kreseczce widocznej na rancie aparatu.
Jak masz zle skoryguj.
Coprawda tym sie zaplonu nie ustawia ale moze wydluza sie czas dla iskry.
Potem podmien kompa
  
 
dziękuję za wskazówkę, sprawdzę to
  
 
...pewnie gas jest ....
  
 
owszem.....
  
 
a widzisz ja nie mam gasu i nie mam tak banalnych próblemów jak Ty
Przykro mi, że masz problem ale pwnie jakiś dobry gazownik da radę.

A auto odpala? silnik pracuje? Jak tak to nie masz co tego sprawdzać co Senator opisał. Gdyby było coś nie tak z ustawieniem rozrządu silnik by nie odpalił. Miałbyś tylko strzały w wydechu.
  
 
Cytat:
2007-12-11 21:49:45, PiotrS pisze:
a widzisz ja nie mam gasu i nie mam tak banalnych próblemów jak Ty Przykro mi, że masz problem ale pwnie jakiś dobry gazownik da radę. A auto odpala? silnik pracuje? Jak tak to nie masz co tego sprawdzać co Senator opisał. Gdyby było coś nie tak z ustawieniem rozrządu silnik by nie odpalił. Miałbyś tylko strzały w wydechu.




Nieźle jedziesz Piotr z tym "gasem" ....
Czasem to nie wina samej instalacji tylko gazowników, którzy psują auto bo ich wiedza jest na poziomie co najwyżej "dużego fiata" ...
Problem faktycznie istnieje ... aby dobrze ustawić gaz trzeba dobrze znać pracę silnika na benzynie... a to już bywa wyższa szkoła jazdy dla niektórych...