| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2003-07-02 10:10:30 tak jak w temacie. co bedzie szybciej przyśpieszczać? 1.1 zastawa ze skrzynia od kaszla czy zastawy?? pozdrawiam. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-07-02 10:54:36 Napewno bedzie mial lepszego kopa na maluchowskiej...ale to tak jakbys jezdzil na bardzo krotkiej skrzyni...
a od zastavy bedzie wytrzymalsza...a bedzie sie zejdzic tez dobrze(napewno wygodniej)...no i bedzie jak Schwepi mowi wytrzymalsze... ja bym zalozyl z malca...tylko wzmocnil przeniesienie napedu...sprzeglo ,poosie i przeguby z piastami... |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-07-02 11:06:54 ja wykańczam skrzynie przy 650tce, a staram się, szczególnie podczas ruszania, jej nie nadwyrężać... przy silniku który ma seryjnie >50KM wystarczy raz się zapomnieć i po zabawie..
ja bym brał z zastawki... ps. a przyspieszenie zawsze można poprawić w inny sposób |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-07-02 16:29:36 a ja jestem zdania ze maluchowska jest ok i koszty niski przyspieszenia rewelacyjne nie zauwazylem jakos szybszego zuzywania sie kol zebatych jedynie polosie to mankament ale przy umiejentnym operowaniem gazu nic sie nie dzieje
to prawda ze jesli ktos chce jezdzic predkosciami wysokimi to niech zaklada z zastawy wtedy bo do scigania i wyscigow to raczej nie dobry pomysl [ wiadomość edytowana przez: forti dnia 2003-07-02 16:31:43 ] |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-02 20:48:59 Silnik Fiata 600D i jego pochodnych kęci się w lewo i tym optymistycznym akcentem chyba zakończę tą dyskusję... |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-07-02 21:13:56 W lewo...ale patrzac z ktorej strony???od skrzyni biegow czy od rozrzadu??? |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-02 21:51:55 Odwrotnie do większości silników m.in. kaszel, F.I.R.E., Zastava 1100, itd. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2003-07-03 01:18:14 Nie wiem jakie przelozenia ma skrzynka od zastavki, ale napewno sa one dluzsze niz maluchowskie. Na skrzynce maluchowskiej mialem nieziemskie przyspieszenie, jednak elementem, ktory najbardziej cierpial byly niestety tryby. Wcale nie polosie i wcale nie przeguby z zabierakami. Te kupilem fabryczne i zalozylem podczas montazu 1.1. Wytrzymaly 4 zmielone skrzynie od malara i nic sie z nimi nie dzieje. Tak samo z polosiami (co ty od nich chcesz Forti?)
W zwiazku z innymi przelozeniami obu skrzynek musisz wybrac do czego ma sluzyc ayuto - jesli do kjsow, to zdecydowanie maluchowska, jesli do jazdy na codzien - zaloz od zastavki. Schwepes - co ty robisz ze swoja skrzynka ze wyknaczasz ja na 650??? Strzelasz ze sprzegla caly czas, czy co??? Yaninya - a jakie to ma znaczneie, w ktora strone kreci sie silnik? Wazne w ktora strone kreci sie silnik ze skrzynka, chyba raczej, nieprawdaz? Zalozeylem przeciez skrzynke o d cc700, w ktorym silnik jest wlasnie lewoobrotowy, co po przelozeniu go do malca zaowocowaloby 4 biegami do tylu i jdnym do przedu. Po zmiane silnika na wlasciwy, czyli prawoobrotowy, znowu pojawiaja sie 4 biegi do przodu i 1 do tylu, jednak skrzynka nadal kreci sie w druga strone. Z tego tez powodu obawialem sie co bedzie z zebami walka atakujacego i talrzea (maja zeby skrecone w przeciwna strone), jednak na trasie do i ze Zvolenia oraz na miejscu dosc mocno przykatowalem malara i skrzynka bez trudu wytrzymuje. Po zalzoeniu od razu dalo sie zauwazyc, ze obroty przesunely sie w gore i teraz spokojnie przy jakichs 3800 mozna jechac na czworce (nie mam obrotomierza, wiec podaj obroty ze sluchu). Wczensiej bylo to gdzies okolo 4500 obr. Wzrosla tez predkosc maxymalna - jechalem ponad 170km/h (nadal Forti nie wiem jak na skrzynce maluchowskiej zrobiles ponad 180...) Tak wiec Panther - jak sam widzisz - "sa zady i walety". Albo masz potfornego kopa, mniejszego Vmaxa oraz dosc wysokie obroty podczas jazdy w trasie, albo kopa troche mniejszego, ale na poziomie wciaz zadziwiania innych kierowcow i spokojne obroty podczas jazdy w trasie. BTW - w drodze ze Zvolenia przy jezdzie wlasciwie caly czas okolo 120-130km/h mialem spalanie okolo 6,5l. |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-03 01:30:06 No właśnie Żuraw, skrzynię z CC 700 odwróciłeś o 180 stopni, więc z silnikiem z "normalnymi" (prawymi) obrotami było O.K. A skrzyni z Zastawy 750 nie odwracasz. Był to skrót myślowy i nie łap mnie za słówka, ty.... ty.... ty.... strasznie szybki Żurawiu, ty. Hi, hi... |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2003-07-03 01:37:52 Hehe A jeszcze mala ciekawostke powiem, ze jak probowalismy podlaczyc w koncu predkosciomierz . to po krotkim namysle doszlismy do wniosku, ze skoro skrzynka kreci sie w druga storne, to licznik bedzie zmaiatal w przeciwna strone. I rzeczywiscie - okazalo sie, ze linka kreci sie odwrotnie. Zrobilismy przejsciowke, ktora zmienia ruch lewoobrotowy na prawoobrotowy i wszystko dzialalo niestety tylko jeden dzien |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-03 01:51:52 Uderz na ulicę Brukową 14 w łomiankach do firmy Soblin albo zadzwoń 751 87 64 (7.00 - 17.00). Powinni pomóc za małe pieniądze (mów, że do starego przerobionego kaszla, to będzie taniej!). |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2003-07-03 10:51:30 dzieki za koment.
ja potzrebuje autko do kjs i musi miec kopa (po to robiłem potworka ehhe ) tylko ze chciałbym miec ten komfort psychiczny, jak lece przez odcinek to moge go katowac do woli na nawrotach i długich łukach i byc pewnym ze nie walnie kielich czy półos. słyszałem ze git bedzie skrzynka od zaporożca.ja muslałem na skoda 105. zrobic nowe wachacze i zapodac piasty z auta z którego jest skrzynia. ale nie wiem co i jak narazie tylko teoria. co o tym myslicie? a co do predkosci 170 to ja narazie zamykam jakies 150 w 2 osoby i z plecakamui jak jeżdrze do budy do poznania.ale podruzna jest około 100 i splanie w granicach 7 literkow tak ze nie jest zele. |