Pytanko do posiadaczy 1,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!!!
Mam pytanko do posiadaczy Escorta 1,4 Mk VII. Co to jest kolo lewego reflektora dochodzi do tego rurka z podcisnieniem (ma gumowe kolanko) pozdrawiam
  
 
kolo lewego reflektora tzn tego, ktory masz po lewej jak stoisz przed samochodem? taka czarna puszka? jesli o tym mowisz to pochlaniacz par paliwa, choc ja nie mam 1.4
  
 
Cytat:
2007-10-23 15:00:56, maciek701 pisze:
kolo lewego reflektora tzn tego, ktory masz po lewej jak stoisz przed samochodem? taka czarna puszka? jesli o tym mowisz to pochlaniacz par paliwa, choc ja nie mam 1.4


tak dokladnie jak stoje przed samochodem. Postaram sie zrobic zdjecie. Doczego on sluzy i czy ma jakis wplyw na obroty
  
 
raczej nie ma wplywu na obroty (chyba,ze te przewody podcisnieniowe gdzies maja nieszczelnosc). sluzy on jak sama nazwa wskazuje do pochlaniania par paliwa nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie to dziala - nie chce mi sie myslec - po prostu w jakiejs tam sytuacji komputer otwiera zawor tego pochlaniacza i podcisnienie z kolektora zasysa te pary z baku do silnika. po co? nie wiem, moze zeby zapobiec ekslopzji w sytuacji gdy w baku jest malo paliwa a duzo oparow, moze jakies wzgledy ekologiczne.. ja juz daawno wywalilem to z mojego essa wraz z cala instalacja i nic sie nie zmienilo

BTW. Ludzie nauczcie sie wkoncu, ze czesci, ktore wystepuja stronami w samochodach zawsze okresla sie siedzac w aucie na fotelu, tj wszystko to co po stronie pasazera to jest strona PRAWA a po kierowcy LEWA. co by uniknac wielu nieporozumien chocby przy zamawianiu czesci pzdr


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-10-23 15:11:25 ]
  
 
Ma wpływ na obroty.
służy do wyrównywania ciśnienia w baku. (nad i pod ciśnienia) w razie zatkania dzieją się czasem dziwne rzeczy.
  
 
Cytat:
2007-10-23 16:19:23, on-driver pisze:
Ma wpływ na obroty. służy do wyrównywania ciśnienia w baku. (nad i pod ciśnienia) w razie zatkania dzieją się czasem dziwne rzeczy.


on-driver a jak sprawdzic czy jest uszkodzony No wlasnie mi sie dzieja dziwne rzeczy i nikt niewie co jest przyczyna wiec pytam sie o wszystko pozdrawiam
  
 
jeżeli masz jakieś dziwne objawy, spróbuj otworzyć wlew paliwa i wyrównać ciśnienie, jeżeli objawy ustaną, to będzie oznaczało że najpewniej po prostu zapchał Ci sie już ten filterek (węglowy?) albo masz przytkany przewód. Ale falujące obroty to najczęściej zatarty krokowiec ( trzeba rozebrać i wyczyścić np. wd40 )
  
 
Cytat:
2007-10-23 18:27:50, on-driver pisze:
jeżeli masz jakieś dziwne objawy, spróbuj otworzyć wlew paliwa i wyrównać ciśnienie, jeżeli objawy ustaną, to będzie oznaczało że najpewniej po prostu zapchał Ci sie już ten filterek (węglowy?) albo masz przytkany przewód. Ale falujące obroty to najczęściej zatarty krokowiec ( trzeba rozebrać i wyczyścić np. wd40 )


przy tankowaniu jak odkrecam wlew paliwa to slychac dosyc mocne sykniecie. Jak mozna wyjac ten filterek da sie go jakos wyczyscic Silniczek ktokowy wiele razy czyszczony w benzynce ekstrakcyjnej ilekko sparowany olejem do maszyn ale moge jeszcze raz sprubowac go wyczyscic tym razem w WD-40 pozdrawiam
  
 
Cytat:
.... Ludzie nauczcie sie wkoncu, ze czesci, ktore wystepuja stronami w samochodach zawsze okresla sie siedzac w aucie na fotelu, tj wszystko to co po stronie pasazera to jest strona PRAWA a po kierowcy LEWA. co by uniknac wielu nieporozumien chocby przy zamawianiu czesci pzdr [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-10-23 15:11:25 ]



ciekawe, a u mnie jest wlasnie odwrotnie....

nie mieszajmy do tego pasazera i kierowcy a sie z kolega zgodze
  
 
Witam, to jak to w końcu jest z tymi stronami , to ja siedząc za kierownicą siedzę po lewej, czy prawej stronie , bo może większość z nas powinna mieć status "prawa strona essiego" , a tylko nieliczni wybrankowie bądź wybranki status sympatyka .
A ja tam swoje wiem, że siedzę po lewej stronie , a może jednak po prawej
pozdro

[ wiadomość edytowana przez: gajdzior dnia 2007-10-29 05:40:05 ]