Silnik HDI 2,0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie ma takie pytanie jak i co sprwdzic w silniku HDI 2,0 moze ktos ma jakies sugestie -prosze o opinie bo zamierzam właśnie zakupic Puga 406 HDI 2,0 kombi
  
 
standard to co w dieslu nowoczesnym

odpalanie na zimno/ciepło
kopcenie pod obciążeniem, na wyższych obrotach, kontrola wzrokowa całego motoru, moc, elastyczność (choć to jeśli się nie jeździło wcześniej podobnym dieslem to cieżko coś wywnioskować)

czy na przewodach paliwowych nie ma pozakładanych jakiś cudów w postaci zaworków jednostronnych albo innych nieoryginalnych elementów

no i jeśli jest wyposażony w koło dwumasowe to sprawdzić jego stan, bo lubi padać a jest drogie



[ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2008-04-16 12:40:27 ]
  
 
Cytat:
2008-04-16 12:37:52, slawas1 pisze:
standard to co w dieslu nowoczesnym odpalanie na zimno/ciepło kopcenie pod obciążeniem, na wyższych obrotach, kontrola wzrokowa całego motoru, moc, elastyczność (choć to jeśli się nie jeździło wcześniej podobnym dieslem to cieżko coś wywnioskować) czy na przewodach paliwowych nie ma pozakładanych jakiś cudów w postaci zaworków jednostronnych albo innych nieoryginalnych elementów no i jeśli jest wyposażony w koło dwumasowe to sprawdzić jego stan, bo lubi padać a jest drogie [ wiadomość edytowana przez: slawas1 dnia 2008-04-16 12:40:27 ]


A jak sprawdzic koło 2 masowe?
  
 
na luzie czy nie ma stuków ze skrzyni, czy nie telepie pedałem sprzędła (trochę na pewno będzie chodził po wciśnięciu)
poza tym ruszanie, delikatne i gwałtowne czy nie szarpie i nie telepie
  
 
Ja bym się w 2.0 HDI nie pchał. Rodzice mają tego 110 KM, to niestety sie psuje i nie jest oszczędny. Dzieje sie tak, że czasem gaśnie i nie chce odpalić. wymienione juz mnóswo rzeczy i dalej nie mozna dojsc przyczyny. Nie chce uogólniać, mowie tylko o moim konkretnym przypadku Nie lubie francuów