Super przewody hamulcowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tytuł strony
Właśnie u nich zamówiłem komplet elastycznych przewodów w oplocie stalowym. W teorii mają poprawiać skuteczność hamowania, bo nie ulegają "rozdymaniu" przez ciśnienie płynu hamulcowego tylko bez strat przekazują je na zaciski...Poza tym pewnie są trochę trwalsze niż pękające co rok "oryginalne"
Cena za komplet ( z wysylką ) to ok. 150PLN.

Ogłoszenie o nich znalazłem w ostatnim "Automobiliście"




[ wiadomość edytowana przez: Grzegorz2107 dnia 2004-09-29 23:44:29 ]
  
 
  
 
Cytat:
2004-09-29 22:28:20, Grzegorz2107 pisze:
W teorii mają poprawiać skuteczność hamowania, bo nie ulegają "rozdymaniu" przez ciśnienie płynu hamulcowego tylko bez strat przekazują je na zaciski...Poza tym pewnie są trochę trwalsze niż pękające co rok "oryginalne" Cena za komplet ( z wysylką ) to ok. 150PLN. Ogłoszenie o nich znalazłem w ostatnim "Automobiliście" [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz2107 dnia 2004-09-29 23:44:29 ]


No to rzeczywiście tylko w teorii. Tak samo z trwałością. Musiałeś miec wyjatkowego pecha, mi przez 6 lat użytkowania różnych (starych) aut nigdy nie pękł "originalny" przewód. A samochodu to ja nie oszczędzam.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
Wydaje mi sie Grzegorzu, ze jestes bardzo podatny na reklame
  
 
witam ladowiczow

tak na marginesie
jaki jest gwint
w cylinderkach

10x1 czy 10x1,25

pzdr dan
  
 
Z tego co wiem przewodów w oplocie używa się w autach rajdowych więc taki zakup nie jest tylko kwestia oddziaływania reklamy na potencjalnych klientów




pzdr
CHIO
  
 
Chio masz rację, to lektura pisemek o samochodach przygotowanych do sportu pokierowała moją decyzją. Poza tym jak mam kupić zwykłe i za rok znowu je zmieniać ( tyle wytrzymały ostatnie) to wolę spróbować czegoś nowego.
Opowiem Wam jak to wygląda jak przyjdzie paczka...
  
 
Też sie skusze chyba na ich oferte. Tylko nie wiem czy zwykłe czy w oplocie . Ja tam rajdowo nie jeżdze (kurek przykrecony dosc mocno )
  
 
Dostałem wreszcie...Na szczęście za opóźnienie trochę spuścili z ceny. I pokryli koszty przesyłki. Przewody są na oko b.wytrzymałe. żadna korozja i większość urazów mechanicznych nie mają do nich dostępu. Zobaczymy czy będzie jakiś wyczuwalny efekt- oby poprawa hamowania (?) po ich założeniu.
  
 
Stary, ale to w Wawie sklep przecież - nie mogłeś komuś napisać dokładnie, co chcesz to by Ci ktoś wysłał
  
 
Cytat:
2004-12-07 20:07:54, MikeB pisze:
Stary, ale to w Wawie sklep przecież - nie mogłeś komuś napisać dokładnie, co chcesz to by Ci ktoś wysłał



Pewnie masz rację, tylko że moje przewody były robione na zamówienie i sądzę , że nie mają takich na półce w sklepie... Faktem jest , że muszą mieć straszny burdel organizacyjny , bo dopiero po trzech mailach ode mnie i dwóch telefonach od nich doszło do realizacji zamówienia... Wszystko miało trwać 2 tygodnie, a zajęło 3 miesiące!!!
  
 
Bywa niestety...
Czasem ludzie myślą, że jak jeździsz ładą, to na nic innego Cię nie stać i Cię olewają...może kiedyś minie czas buraków
Ale czekam także na relację z testów
I mam pytanie - dlaczego na zamówinienie? Nie mają takich standardowych? Patrzyłem do samarki chyba są Ale jeszcze nie wiem jakie specjały masz
  
 
Cytat:
2004-12-07 21:32:11, MikeB pisze:
Bywa niestety... Czasem ludzie myślą, że jak jeździsz ładą, to na nic innego Cię nie stać i Cię olewają...może kiedyś minie czas buraków Ale czekam także na relację z testów I mam pytanie - dlaczego na zamówinienie? Nie mają takich standardowych? Patrzyłem do samarki chyba są Ale jeszcze nie wiem jakie specjały masz



Mam podobne przekonanie co do "buraków"...

Testy w styczniu ( o ile wreszcie remont łady dojdzie do skutku), chociaz pewnie wtedy z hamowaniem nie będzie zbyt dobrze

Wymyśliłem sobie takie "specjały" ( w nierdzewnym stalowym oplocie) , bo wkurzyły mnie beznadziejne ze sklepu, które po roku mają popękaną osłonkę i nadają sie do wymiany. Chcę jeździć ładą b. długo i staram się kupować części możliwie najlepszej jakości-co nie jest łatwe...
  
 
Cytat"
Przewody
Kolejny sposób na rozsądne wydanie paru "stówek", to założenie wzmacnianych przewodów elastycznych. Zwykłe przewody podczas silnego hamowania mają tendencję do minimalnego rozszerzania się. Im przewód starszy, tym bardziej "puchnie". W efekcie kierowca ma słabe wyczucie hamulca i to dokładnie tam, gdzie powinno być ono najlepsze: na granicy między maksymalnym hamowaniem, a zablokowaniem kół (nie dotyczy oczywiście aut z systemem ABS).

Sportowe przewody przyjemnie "usztywniają" pedał i ułatwiają balansowanie na resztkach przyczepności. Wykonane są z wysokowytrzymałej rurki teflonowej, owiniętej z zewnątrz specjalnym oplotem ze stali nierdzewnej. Przewody różnią się końcówkami, których jest kilkadziesiąt typów. Można kupić całe zestawy do konkretnych modeli lub w niektórych firmach dobrać odpowiednie końcówki i dorobić przewód na odpowiednią długość. Najbardziej znanym producentem sportowych przewodów w oplocie jest firma Goodridge.
"

Polecam wam naprawde ta stronke - wyjasnia i uczy paru ciekawych rzeczy.

O tuningu i nie tylko
  
 
Cytat:
2004-12-07 21:57:49, Grzegorz2107 pisze:
Mam podobne przekonanie co do "buraków"...


No niestety...bo po prostu w większości...(nie chce obrażać całego naszego narodu) to ludzie bez pasji Wolą siedzieć, oglądać tv i dupę innym obrabiać

Przydał by się oddzielny link, do takich linków Krzysztofie
  
 
Ponawiam pytanie - moze ktos wie "jaki jest gwint
w cylinderkach" hamulcowych ?

Srednica oraz skok.
Do tego, chcialbym uzyskac informacje, jaki jest gwint w pompie hamulcowej. na pzewody(stalowe/miedziane)

skok x srednica.

Pytam bo chcialbym dobrac pompe hamulcowa z innego wozu, lecz chcialbym pozostac w miare uniwersalny- tj nie dorabiac przewodow na zamowienie-z racji pozniejszych klopotow przy ewentualnej wymianie- patrz zlot ostatni i lada Zliego.
Wie ktos moze w jakich innych autach jest ta sama koncowka stalowego(miedzianego) przewodu hamulcowego ?


  
 
fiat. ja mam pompę hamulcową z fiata argenty