Kontrolka oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy podpowiedzcie mi. Mam taką dziwną sytuację. Wydaje mi się ze jak przekręcam kluczyk na pozycję 2 (tzn tam gdzie jest normalnie zasilanie wszystkiego i na której się jeździ) ale nie odpalam silnika to powinny zapalać się 2 czerwone kontrolki - ładowania i ciśnienia oleju. Zapala mi się zazwyczaj tylko jedna. Zauważyłem jednak że czasem jak samochód stoi dłużej lub na lekko pochyłym terenie to lampka oleju się zapala. Co to może być? Szwankuje czujnik ciśnienia oleju, żarówce coś dolega?Jeśli to tylko żaróweczka to jak zdjąć cały zestaw wskaźników? Jeśli miałbym wymieniać żaróweczkę to czy ktoś ma na sprzedaż zestaw z obrotomierzem i cyfrowym licznikiem kilometrów? Jeśli tak to za ile? Czy ktoś w łodzi pomoże mi to zrobić?





[ wiadomość edytowana przez: Xlar1 dnia 2007-11-01 13:11:53 ]
  
 
z ta lampka to moze byc wszystko - u mnie zapalaja sie na przemian - albo jedna albo druga albo obie hihi nie wiem dlaczego. byc moze cos w instalacji nie styka. jak zdjac wskazniki jest chyba w poradach na stronie glownej klubu. a co do budzikow z cyfrowym licznikiem to przekladka nie jest taka prosta i nie zrobisz tego ot tak w dzien
  
 
to według ciebie maciek co jest potrzebne i ile to zajmie? słyszałem że cyfrowe zegary czasami nie chodzą bo nie wszystkie kable potrzebne w instalacji są
ja mam podstawową wersję i najmniejszy silnik więc nic mnie nie zaskoczy tym bardziej że samochód stoi u mechanika bo się wczoraj rozwalił pedał sprzęgła. Zaparkowałem pod cmentarzem i jak wróciłem i chciałem odpalić, naciskam sprzęgiełko słyszę jakiś trzask i sprzęgło ląduje mi w podłodze równocześnie wystrzeliwując kawałek plastiku. Ale to już sie naprawia i samochód do mnie jutro wraca. Powedz co z tymi zegarami i jaki tego będzie koszt i ile czasu musze poświęcić. Oczywiście ustawiamy na elektronicznym zegarze autentyczny przebieg.

Aha co do zdejmowania to jest tylko info jak zdjąć tę część od pokręteł a mi chodzi o cała tablicę zegarów z kontrolkami.


[ wiadomość edytowana przez: Xlar1 dnia 2007-11-01 13:12:16 ]
  
 
co do demontazu licznika - po zdjeciu tej tablicy od pokretel odkrecasz 4 srubki naokolo licznika.. nastepnie musisz wlozyc tam reke (jesli masz problem z nadwaga moze byc ciezko bo jest dosc ciasno) i musisz odpiac 2 kostki od licznikow oraz linke predkosciomierza.kostki odpinasz po prostu ciagnac je do tylu, natomiast linke musisz najpierw scisnac u jej nasady tuz przy wejsciu do zegarow i dopiero wowczas ciagnac do tylu.

a co do przekladki to bedzie duzo rzezby i wydaje mi sie,ze nie warto dla tych kilku swiecidelek elektronioczne liczniki pobieraja dane z kompa, zdaje sie,ze tylko EEC V ma ta funkcje. W wersji elektronicznej predkosciomierz nie jest napedzany linka, tak jak u Ciebie.. wiec to raczej nie bedzie plug&play.. poza tym tego elektronicznego licznika juz raczej nie ustawisz na konkretny przebieg nawet jakbys go przelozyl,chyba,ze u jakiegos magika dla mnie gra niewarta swieczki pozdrawiam
  
 
ale zawsze można pokombinować W mojej wersji nawet nie ma obrotomierza i z tego co wiem jest zasilany sygnałem z komputera. Licznik podobno da sie przestawić. sZukam tylko kogos kto mi w tym pomoże bo sam jakoś nie chcę ryzykować poza tym chciałbym miec kontrolkę paliwa i pozostałych elementów których nie było w wersji podstawowej. Wiesz że każdy chce mieć jak naładniejsze autko i je nadal udoskonalać a dostałem je od rodziców i na razie na lepsze mnie nie stać więc muszę dbać o to. Fakt faktem trzeba by coś z silnikiem zrobić ale to pomyślimy. Na razie chciałbym zrobić ten zestaw zegarów.