FABIA 1.2 HTP i VSI...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem "nowicjuszem" w temacie gazu chos przeczytałem już wiele na ten temat. Skusiłem się na instalację IV generacji do fabii 1.2 HTP (wersja 64 KM) z trzycylindrowym silnikiem. Trzeci zbiornik... i spalanie ponad 10 l gazu... i tak się zastanawiam. Czytam posty i jakoś nie mogę zaakceptować że samochód który wczesniej spalał 7,2-7,4 l/100 km banzyny na gazie pali ponad 10 l... ale może ja się czepiam? Będę wdzięczny za każdą uwagę na ten temat. Może ktoś z Was ma doświadczenie z taką instalacją przy tym silniku i wytłumaczy łopatologicznie czy się "czepiam" czy nie. Pozdrawiam.

Witam - jakie ciśnienie ci ustawili i RC i offset?- Cisnienie powinno byc ok 2,3 RC 112 offset 3 (razem powino dawac 115) U mnie było podobnie przez pierwsze pare tysięcy - teraz spadło do 8l - duzo zalezy od gazu - zatankuj na dobrej stacji.

a jaką instalkę masz??

Tankuje tylko na BP. Nie mam pojecia jakie ustawienia zrobili... nie znam sie na tym. Bylem wlasnie na pierwszym przegladzie w skodzie po 1000 km i narzekalem ale mily pan powiedzial ze chyba mniej nie bedzie... A instalacja jest jak pisalem VSI Prins IV generacji. Moze ma ktos jakiegos dobrego (czytaj znajacego sie na rzeczy) gazownika ktory bedzie umial ustawic to "ustrojstwo" w Warszawie? Wychodzi mi, ze zwrot instalacji bedzie jakos po 55 tys... wiec poprsotu makabra...