FABIA 1.2 HTP i VSI...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem "nowicjuszem" w temacie gazu chos przeczytałem już wiele na ten temat. Skusiłem się na instalację IV generacji do fabii 1.2 HTP (wersja 64 KM) z trzycylindrowym silnikiem. Trzeci zbiornik... i spalanie ponad 10 l gazu... i tak się zastanawiam. Czytam posty i jakoś nie mogę zaakceptować że samochód który wczesniej spalał 7,2-7,4 l/100 km banzyny na gazie pali ponad 10 l... ale może ja się czepiam? Będę wdzięczny za każdą uwagę na ten temat. Może ktoś z Was ma doświadczenie z taką instalacją przy tym silniku i wytłumaczy łopatologicznie czy się "czepiam" czy nie. Pozdrawiam.
  
 
Witam - jakie ciśnienie ci ustawili i RC i offset?- Cisnienie powinno byc ok 2,3 RC 112 offset 3 (razem powino dawac 115) U mnie było podobnie przez pierwsze pare tysięcy - teraz spadło do 8l - duzo zalezy od gazu - zatankuj na dobrej stacji.
  
 
a jaką instalkę masz??
  
 
Tankuje tylko na BP. Nie mam pojecia jakie ustawienia zrobili... nie znam sie na tym. Bylem wlasnie na pierwszym przegladzie w skodzie po 1000 km i narzekalem ale mily pan powiedzial ze chyba mniej nie bedzie... A instalacja jest jak pisalem VSI Prins IV generacji. Moze ma ktos jakiegos dobrego (czytaj znajacego sie na rzeczy) gazownika ktory bedzie umial ustawic to "ustrojstwo" w Warszawie? Wychodzi mi, ze zwrot instalacji bedzie jakos po 55 tys... wiec poprsotu makabra...
  
 
Cóż - coś za cos - ale mozesz przyznac ze osiagi i zachowanie auta nie zmieniło sie nic a nic - za co chwała instalacji - ja na PRINSIE zrobiłem juz 14kkm - w wakacje długa trase PRAHA-BERLIN i jestem zadowolony po testach na autostradzie Drezno-Berlin - max predkość 160 na benzynie i gazie wiec jest bardzo dobrze. Przy predkościach ok 140 na autostradzie autko spaliło mi 8l gazu - wiec myślę ze jest dobrze. Możesz zasięgnąć informacji o instalacji i ew regulacji w SCS LAUROWA - mi za free wyregulowali instalacje(p.Jacek) Myslę ze możesz jeszcze poszukac rady w LTA Polonia - importera tych instalacji
  
 
Cytat:
2004-09-14 21:18:04, mcieq pisze:
Witam. Jestem "nowicjuszem" w temacie gazu chos przeczytałem już wiele na ten temat. Skusiłem się na instalację IV generacji do fabii 1.2 HTP (wersja 64 KM) z trzycylindrowym silnikiem. Trzeci zbiornik... i spalanie ponad 10 l gazu... i tak się zastanawiam. Czytam posty i jakoś nie mogę zaakceptować że samochód który wczesniej spalał 7,2-7,4 l/100 km banzyny na gazie pali ponad 10 l... ale może ja się czepiam? Będę wdzięczny za każdą uwagę na ten temat. Może ktoś z Was ma doświadczenie z taką instalacją przy tym silniku i wytłumaczy łopatologicznie czy się "czepiam" czy nie. Pozdrawiam.



Witam. Wydaje mi się, że w Twoim wypadku przyrost spalania o niemal 50% jest nieakceptowalny. Miałem Opla Astrę I, która spalała średnio 7 litrów benzyny, 8, z czasem do 9 litrów LPG.
Aktualnie mam skodę Fabia 1,2 64KM 2003 spala 7 litrów benzyny, średnio 8,5 litra LPG. Jednak mam inny problem - na LPG samochód często gaśnie, szarpie nim. Regulacja nic nie pomogła. Ostatecznie, żałuję założenia instalacji. Trzeba zwrócić uwagę na wyższe koszty przeglądów, dodatkowo miałem termin następnego przeglądu technicznego za 2 lata, skrócili mi ten termin o rok, a w związku z czym musiałem wymienić dowód rejestracyjny. Same problemy.
Pozdrawiam.