| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
minciu Ford Escort CABRIO boleslawiec | 2007-11-02 01:14:37 Jak duzej poprawy w dynamice (KM i NM) moge sie spodziewac regenerujac turbine w TD ktorego aktualne Turbo laduje 0,5-0,6 bara? Slyszalem ze nowe laduje 1,1-1,2bara czyli dwa razy wiecej.
Silniczek bez Turbinki i IC ma 60KM, Moj w TD+IC powinien miec 90KM czyli wychodzi na to ze Turbo + Intercooler daje okolo 30KM. Jezeli ja mam polowe Turbo zjechane to moge po regeneracji liczyc na wzrost mocy o okolo 10-15KM?? Dobrze sobie to rozumuje czy nie za bardzo????? Dodam ze cisnienie w cylindrach wynosi odpowiednio 28/27/28/26 barow. Autko jest swiezo po regeneracji i regulacji wtryskow i pompy wtryskowej, hula juz o niebo lepiej niz wczesniej ale wciaz duzo brakuje mu do 90-cio konnego TDI w karawanie golfa 3 mojego kuzyna... ktos to potrafi wytlumaczyc? Czyzby komputer + bezposredni wtrysk tak wiele zmienial? |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-02 01:19:43 Wydaje mi się że nie masz tak złego ładowania, żeby bawić się w regenerację. Seria chyba nie ładuje 1.2. Ale na tym się nie znam więc mogę się mylić.
Co na pewno - nie porównuj tych 2 silników. VW będzie chodził lepiej. Niestety. |
minciu Ford Escort CABRIO boleslawiec | 2007-11-02 01:53:57 VW ma zupelnie inna charakterystyke. Turbo zaczyna ladowac duzo predzej autko lepiej sie zbiera a i obroty przy 100km/h ma okolo 500 nizsze. Tylko te dane fabryczne jakby nie patrzec sa prawie identyczne w obu autkach (przyspieszenie, moc i moment) Nic z tego nie kumam trzeba bedzie to scierpiec i tyle... apropo nie zastanawialo was nigdy ze obrotomiez w TD ma az 7000 RPM? Ja przez pierwszy tydzien sie zastanawialem czy ktos nie pomylil licznikow![]() |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-02 01:57:58 Na mnie po prostu zawsze lepsze wrażenie robiły silniki TDI. Jak i na Tobie A obrotomierz - no cóż, fordowscy księgowi |
minciu Ford Escort CABRIO boleslawiec | 2007-11-02 02:27:33 jeszcze cos moge dodac na temat TD i TDI... wczoraj mialem okazje stac z glowa nad maska TDI gofra3 a 4 metry dalej mialem maske swojego Esiego i co.... kuzynek stal metr za golfem i z 6 metrow od esiego a powiedzial odrazu "TWOJ ESCORT JAKOS BARDZIEJ KLEKOCZE..." - bezposredni wtrysk duzo zmienia ![]() |
edmund47 saab 93 Lublin | 2007-11-02 10:11:17 jak ci brakuje koni to polecam tunning silnika 1.8TD efekt sa zadziwiajace, mozesz przetestowac i pochwalic sie na forum |
minciu Ford Escort CABRIO boleslawiec | 2007-11-02 12:55:37 no chetnie bym sprawdzil jakis zawor ERG bo ponoc przydaje sie go zaslepic i cos minimalnie mozna by podkrecic ale... ja mam pompe lucasa, ktora pisali ze sie reguluje wewnatrz a to podnosi poprzeczke... moze jest ktos z dolnego slaska co ma jakies pojecie o tym? |
kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2007-11-02 13:49:23
Cos tu nie tak, TDI z tamtych lat głośniej chodzą |
minciu Ford Escort CABRIO boleslawiec | 2007-11-02 13:53:57 oj chyba nie sprawdzone osobiscie. wyraznie slabiej slychac klekot bezposredni wtrysk robi swoje![]() |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-11-02 15:43:06 Wez sprawdz jakie masz przyspieszenie na IV biegu.Majac na liczniku 60km/h wcisnij gaz do dechy i zobacz ile czasu mu zajmie dojscie do 100km/h. Powinno byc w okolicy 8.5-9.5s na prostej drodze.
Zastanawiajace sa cisnienia w cylindrach, wydaje mi sie, ze powinny byc wyzsze. Dalbym spokoj turbinie, a zajal sie sprawdzeniem czy dawka paliwa jest dobra, czy dziala EGR i zaworek zwiekszajacy dawke pod wplywem pracy turbiny. |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-02 21:11:37
chocbym glowe mial pod maska jak tesciu podjedzie gofrem 3 to slysze jego silnik!!! drugi przyklad mam w pracy!!! mamy firmowke wv caddy 1.9 d 2007 rok i klekocze glosniej od esa |