MotoNews.pl
  

Landi Renzo OMEGAS w primerze 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
od jakiegos czasu borykam sie z zalozeniem gazu do mojego samochodziku czy ktos moze mi poradzic czy instalka Landi Renzo OMEGAS bedzie dobrze hulała w moim samochodziku??
czy to jest dobry wybor czy moze polecicie cos innego
wiem ze gazownik jest wazny ale instalacjia przeciez tez
primera p11.144 2.0 140 KM
  
 
Poczytaj sobie o Stagu 300 i poszukaj dobrego gazownika, który to montuje.
  
 
dokładnie ,
omegas miał być bezproblemowy i zapłaciłem kupę kasy -3250
a do dziś borykam się z niestabilnymi wolnymi obrotami,
czekam na aktualizację softu - ma byc w tym tygodniu.
i to nie wina gazownika bo już nawet technicy landi zęby pozjadali
  
 
pawcio1611 - czy coś się wyjaśniło z Twoją instalacją?
  
 
Witam.
A w jakim samochodzie?



Cytat:
2007-07-11 08:30:06, pawcio1611 pisze:
dokładnie , omegas miał być bezproblemowy i zapłaciłem kupę kasy -3250 a do dziś borykam się z niestabilnymi wolnymi obrotami, czekam na aktualizację softu - ma byc w tym tygodniu. i to nie wina gazownika bo już nawet technicy landi zęby pozjadali

  
 
renalut laguna 1,6 16V

problem: przy dojeżdzie do skrzyżowania bez gazu ale na biegu (hamowanie silnikiem) wysprzęglając pomiędzy 1600 a 1200 obrotów, obroty nurkują w dół tak do 400-500 i odbijają. Analogicznie przy włączonej klimie nurkują w dół i samochód gaśnie. Ani powyżej 1600 ani poniżej 1200 nic takiego sie nie dzieje.

problem 2: niestabilne obroty po przełączeniu sie na gaz przy temp przełączania ustawionej na 45 stopni, obroty obecnie mają tendencję do spadania poniżej 800 (standardowego biegu jałowego) az do dogrzania się silnika.(było gorzej bo falowały w zakresie 600-1000 ale po podniesieniu wtryskiwaczy wyżej i jeździe na benzynie przez tydzień sytuacja sie poprawiła)
Przełączanie na gaz zgrywa się mniej więcej z "odłączaniem ssania" czyli zejściem obrotów z 1200 na 800.

Na benzynie jest wszystko w porządku ale opisane objawy po dłuższej jeździe na gazie (2tyg i dłużej) "przenoszą się" też na benzynę - wtedy pomaga dłuższe jeżdżenie na benzynie aby sytuacja powróciła do normy.



[ wiadomość edytowana przez: pawcio1611 dnia 2007-11-02 14:49:59 ]
  
 
jakiego koloru sa wtryskiwacze?
  
 
hmmm
"zielony" torochę jestem więc załączam fotki, rozumiem ze chodzi o kolor listwy wtryskowej (u mnie niebieska) bo w kolektor wchodzą srebrego koloru elementy.
Załączam foty dziś wykonane:

poniżej podłączenie z listwy do kolektora:
http://img229.imageshack.us/my.php?image=omegas001aj4.jpg

ponownie podłaczenie z innego kąta:
http://img229.imageshack.us/my.php?image=omegas003eq2.jpg

listwa wtryskowa:
http://img229.imageshack.us/my.php?image=omegas002yl1.jpg

parownik:
http://img229.imageshack.us/my.php?image=omegas004ds8.jpg

i widok ogólny:
http://img215.imageshack.us/my.php?image=omegas005yn3.jpg


Dodam jeszcze że jak jest zimno to przy pierwszym przełączeniu jeżeli silnik ma obroty wyższe niz 2tys czuć szarpnięcie solidne.

Poza tym zauważyłem w lecie że podczas dłuzszej jazdy w korku na rozgrzanym silniku wolne obroty są mało stabilne i wówczas nawet włączenie wentylatora powoduje ich spadek na oko o okolo 100.

pozdrawiam
Paweł
  
 
czy moje zdjęcia coś wyjaśniły
zgodnie z Twoimi sugestiami piszę:
u mnie wszelkie objawy powstają przy jeżdzie na gazie,
przenoszą się po jakimś czasie w mniejszym lub większym stopniu na benzynę ale pojeżdzenie tylko na benzynie działa leczniczo i wszelkie objawy znikają.

Co więcej dziś zauważyłem że po włączeniu ogrzewania tylniej szyby (przymrozki) również objaw zaniżonych obrotów o okolo 100 jest widoczny, po przełączeniu na benzyne objaw był chwilowo widoczny jednak po przejechaniu kilku km na benzynie objaw zniknął.


[ wiadomość edytowana przez: pawcio1611 dnia 2007-11-05 21:34:05 ]