MotoNews.pl
  

Espero w warsztacie..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj zmieniaja mi uszczelke pod głowica
Po rozebraniu okazało sie ze chyba ze starosci sparciała i puszczała płyn przy rozdzielaczu nie było przecieków do komory spalania czy do oleju
Co najbardziej mnie zaskoczyło na tłokach tulejach ani na głowicy ani grama nagaru zawory czysciutkie jak nówki wszystko w takim szarym nalocie-to chyba dobry znak Oczywiscie na gładzi najmniejszego progu
kazałem splanowac i sprawdzic głowice i zawory na szczelnosc i wymienic uszczelniacze zaworowe
Z tymi uszczelniaczami to nawet troche krecili ze nie ma potrzeby-ale jednego wyciągneli i rzeczywiscie elastyczny był--kolejne zaskoczenie Teraz nawet załuje ze rozbierali ten zawór
Nie spodziewałem sie takiej trwałosci tym bardziej ze raczej silnika nie oszczedzałem
  
 
Cytat:
na tłokach tulejach ani na głowicy ani grama nagaru zawory czysciutkie jak nówki



No to pozazdrościć - moje czarne jak piekło
  
 
Cytat:
2007-10-30 17:11:32, ZBYCHOL pisze:
No to pozazdrościć - moje czarne jak piekło



Po coś zaglądał? Ja aż taki ciekawy nigdy nie byłem. Mniej wiesz, dłużej żyjesz
  
 
Cytat:
2007-10-30 18:33:04, piotr_ek pisze:
Mniej wiesz, dłużej żyjesz



I krócej będziesz przesłuchiwany
  
 
Cytat:
Po coś zaglądał?



A tak sobie - nie miałem co robić tom se silniczek rozkręcił :

klick

  
 
Espero juz w garażu Koszt 486 zł narazie przejechałem 50km i nic nie cieknie co najlepsze silniczek chyba inaczej pracuje-nie wiem jeszcze czy lepiej czy gorzej
  
 
Zajebiście tanio
Wymienione zostało : uszczelniacze zaworowe, rozrząd, uszczelki wszystkie ( kolektory itd ), zrobiony plan głowicy ????
  
 
uszczelniaczy zaworowych nie wymieniono bo nie było potrzeby a z rozrządu to tylko pasek reszta ma 13000 przebiegu
Moze mi sie tylko wydaje ale espero jakby mocniejsze i chyba mniej wytraca predkosc pod górke na 5 biegu (spac mi sie chce i nie ufam juz zmysłom )
  
 
To jeszcze napisz jaki masz przebieg?
  
 
A ja mam pytanie z innej beczki-jak zapindalają spaliny po wyjęciu bagnetu,to pierścienie zrobiły pa,pa??

Tak mi się wydaje,ale potrzebuję potwierdzenia/zaprzeczenia mojej teorii
  
 
Cytat:
A ja mam pytanie z innej beczki-jak zapindalają spaliny po wyjęciu bagnetu,to pierścienie zrobiły pa,pa??



Zalezy co masz na mysli - ja jak odpale na chwile silnik i odkrece korek oleju albo wyciagne bagnet to leci taka mgiełka czegos tam...zresztą na gorącym tez i są to bynajmniej spaliny bo cisnienie na gorącym silniku mialem po 11,5 bara na kazdym garze

[ wiadomość edytowana przez: rafalko dnia 2007-10-31 08:15:03 ]
  
 
Jeden z potencjalnych kupców mego złomero odkręcił korek wlewu oleju i przytkał go ręką aby sprawdzić przedmuchy.
  
 
Cytat:
2007-10-31 08:14:05, rafalko pisze:
...zresztą na gorącym tez i są to bynajmniej spaliny bo cisnienie na gorącym silniku mialem po 11,5 bara na kazdym garze


Na gorącym.
U mnie ciśnienie na gorącym silniku wynosiło 14,5 a przy próbie olejowej wzrosło do 16.
To dobrze,czy źle
  
 
Co do przebiegu to mam 230000 km
  
 
Cytat:
2007-10-31 07:45:21, JaRabbit pisze:
A ja mam pytanie z innej beczki-jak zapindalają spaliny po wyjęciu bagnetu,to pierścienie zrobiły pa,pa?? Tak mi się wydaje,ale potrzebuję potwierdzenia/zaprzeczenia mojej teorii


Ja tak miałem jak pękł tłok,jak wyciągnąłes bagnet dymiło się jak z wydechu,tylko na niebiesko,ale popękane i zatarte pierścienie taki sam efekt dają...Ogólnie dobrze to nie wróży a raczej bardzo żle...
  
 
no wlasnie zalezy o czym kazdy z nas mysli - zawsze uleci troche chociazby pary wodnej ktora skrapla sie na oleju...poza tym dochodzi smarowanie rozbryzgowe w komorze korbowej

faktycznie wystarczy przylozyć ręke do korka i sprawdzic czy dmucha czy nie - to chyba najlepszy sposób sprawdzenia ewentualnych przedmuchów
  
 
Cytat:
2007-10-31 17:02:10, rafalko pisze: faktycznie wystarczy przylozyć ręke do korka i sprawdzic czy dmucha czy nie - to chyba najlepszy sposób sprawdzenia ewentualnych przedmuchów


Ale chyba w DF'ie
Tu masz wałki na wierzchu, wszystko się kręci i pluska w oleju ... jak wyczujesz przedmuchy ?????
  
 
Fuck - muszę się w pełni zgodzić z nOrasem
  
 
Cytat:
2007-10-31 21:03:40, n0ras pisze:
Tu masz wałki na wierzchu, wszystko się kręci i pluska w oleju ... jak wyczujesz przedmuchy ?????



No "fachowiec" przyłoży rękę i cenę zbije o 10-20%. Zresztą Ci co złomero badali w ten sposób i tak go nie kupili.
  
 
mam wolne 1,5 tys zł z przeznaczeniem na auto co waszym zdaniem powinno się wymienić przy przebiegu 120 tys... dodam ze własciwie od nowości zmieniałem tylko rozrząd oleje i filtry....