| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-27 17:07:53 A więc..chciałem sie z wami podzielic informacją iż będe robił dość ostry tuning jednostki 1500 w moim poczciwym Fiaciku Silniczek zasilany bedzie przez 2 wielkie gazniki Dellorto ( pionowe ) z alfy 33, dorobiony zostanie kolektor ssacy do tych gazniczków, jak rowniez przygotowana głowica z duzymi zaworami ssacymi i wydechowymi, a oprózniał sie bedzie silnik przez kolektor rurowy z poloneza GSi. Wałek z OBRu, do tego wszystko wywazone i odchudzone... Z tego co wiem silnik moze sie krecic do 9tys Jedni napisza ze bez sensu robienie jednostki 1500, a ja i tak zostane przy swoim i zrobie to co chce... Wszystko bede praktycznie sam robił, procz wywazania wału i odchudzania kola zamachowego. Zobaczymy co z tego wyjdzie Moze wał mi nie polamie rąk i nóg |
cool_gacek F&F Sympatyk E39 535 Londyn (UK) | 2003-06-27 17:18:24 tia - jak juz szalec to szalec na maksa
powodzonka respekt |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-06-27 17:43:47 no i wlasnie o to chodzi...wyciagac ile sie da z orginalnej jednostki ... nie wazne ze inni cie wysmiewaja...albo cigle stukaja sie w glowe...ORGINALI ENGINE RULES |
Bratek Megan Cabrio Ostrow Wielkopolski | 2003-06-27 17:44:35 nic z tego nierozumiem dla mnie to czarna magia ale ladnie to wszystko brzmi tak fachowo |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-27 17:52:58 Na tym wałku OBRu ktory mam na oku silnik ma sie kręcic do 9000rpm i ma rozwijać prędkość podobno w granicach 200km/h
Głowica i wałek sa przygotowane juz pod 2 gaźniki i kupuje taki komplecik za 300zł...takze w obecnej chwili zrezygnuje z oferty Heinricha i zobacze jak bedzie smigał na tym co kupie, a jak nie bede zadowolony to bede myslał...o zmianie na cos mocniejszego |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2003-06-27 18:17:53 koniu, a wyrobisz sie do Borek? Bo ja nigdy kantem nie jechałem... |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-27 18:58:52 w Krakowie też mamy speca od wałków.. jego auta zdobyły 1 i 2 miejsce w GSMP w 2002r w klasie HR... więc jak coś mamy się gdzie udać |
Marjusz F&F Wolny Słuchacz :) 80' 2.0 i T3 WrocłaW | 2003-06-27 19:06:08 Dajcie jakieś namiary, na speca z Kraka, może coś się wybierze... |
cool_gacek F&F Sympatyk E39 535 Londyn (UK) | 2003-06-28 00:45:07 aaa ja sie jeszcze tylko zastanawiam jak bedzie rozwiazana sprawa smarowania przy tych 9000tys. obr
moze macie jakies sposoby???? |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-28 08:01:43 Zanim zrobie to wszystko to minie kupa czasu. Teraz zrobie szybko samochód poskladam wszystko do kupy zeby zwolnić garaż, bo schwepes chce malować i robić malucha. Takze teraz ja bede jezdził Fiatem a brat bedzie siedzial na miejscu pasażera :]
Ja natomiast kupuje głowice, wałek ( no i moze dostane mise rajdową gratis ) do tego bede miał te gaźniki IDFy sprowadzone z Włoch, no i bede musiał dorobić kolektor ssacy..pozniej bedzie żmudna robota odchudzania korb, tłoków i zbieranie kasy na wywazenie wału...wiec tak predko nie wyjade na nowym silniku, chociaz nie ukrywam ze chcialbym skonczyc to wszystko przed koncem wakacji. Palic ma 16 przy spokojnej jezdzie Domyślam sie ze kant jako samochód który technicznie jest strraaaaaaasznie stary i moze nie wytrzymywac takiego tuningu..ale jakos nie ciagnie mnie do silnika DOHC w kancie bo uwazam ze jest to pojscie na łatwizne....pewnie i ja pojde kiedys na taka łatwizne..ale narazie moim planem jest zrobic bardzo mocne 1500, zreszta podejzewam ze bede sie nim troche cieszył bo przy duzym spalaniu nie bede za wiele jezdził i nie zawsze bede mu dawał pełny ogien takze mysle ze bedzie dobrze.. Marjusz ty miales wywazane korby, tłoki i wał z zamachem ? czy miales tylko głowice i wałek u siebie ? pozdrawiam |
Cichy_polonez Golf Gliwice | 2003-06-28 08:37:14 Koniu a pomysl jakbys tak zrobil mocne 2,0 DOHC pozdrawiam Cichy |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-28 08:45:25
na mocne 2.0 DOHC potrzebne jest jeszcze wiecej peso niz juz na samo włozenie 2.0 Ja sie caly czas sie zastanawiam gaz czy tuning |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-28 09:17:05 Cichy moze ja zle napisałem |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-28 11:36:17 co do smarowania, to wiem, że np kremowy kant /ten z filmików zeszperowany/ nie ma bocznikowego filtra oleju, bo w czasie wyścigów lubiło go rozsadzać |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-28 12:03:00
ja nie mam bocznikowego filtra oleju...takze nie grozi mi taka awaria ![]() |