| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-08 18:59:40 jak pisalem kilka dni temu moj silnik nie chcial gasnac i nie dzialalo turbo!!! dzis po wizycie u mechanika i wyjeciu elektrozaworo stop okazalo sie ze jakis element z zaworu odpadl i dostal sie do pompy!!!! opcje sa dwie: jutro jeszcze wykreci z boku pompy po prawej stronie taki dekiel na imbusy i jak syf wyleci to ok!!! a jak nie to wykreca pompe i diesel serwis!!! mowi ze czyszczenie i uszczelnienie to koszt 800 zl + zawor 100zl + robota!!!razem 1200 zl. co sadzicie o tym wszystkim??? to az tyle kosztuje??? i czy jest potrzeba rozebrania pompy??? |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-08 20:07:09 wystaje z niego tylko taki metalowy trzpien facet twierdzi ze cos tam jeszcze powinno byc!!! mi jest trudno stwierdzic nie widzialem dobrego zaworu!!! dla mnie to tez dziwne no i te koszty kosmiczne!!! nie stac mnie ale muwi ze moze zlozyc i narazie moge jezdzic!!! nic z tego nie rozumiem!!! jutro jeszcze tam jade moze ma ktos taki zawor ??? i moglby zerknac jak wyglada??? prosze o pomoc!!! |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-11-08 20:38:07 Mialem ostatnio w rekach elektrozawor, bo wymienialem osobiscie w swoim TD. I powiem Ci tak:
i nie bardzo cokolwiek moze z niego wpasc do pompy.Jest tylko metalowy walec wchodzacy w cewke ktora pod wplywem pradu unosi walec do gory. I nic nic wiecej!!! Zamienniki maja ten walec pokryty jakims teflonem,ale trzpienia juz sie nie da wyciagnac z zaworka. Wyglada mi to na strasznie chamska probe naciagniecia Cie na kase,bez robienia czegokolwiek!Ja bym zmienil mechanika, ale to twoje auto i twoj portfel. [ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2007-11-08 20:52:47 ] |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-08 20:50:06
|
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-11-08 20:55:06 Tylko gladki metalowy walec o srednicy znacznie wiekszej niz otwor prowadzacy do pompy.Nic wiecej. |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-08 22:10:57
w sobote bedzie nowy elektrozawor(musialem go zamowic)
niech go zaklada zebym mogl odjechac i niech spada na drzewo wielkie dzieki chlopaki za pomoc-zawsze mozna na was liczyc!!!dzieki wam byc moze zaoszczedze jakies 1000zl.jak bede cos wiecej wiedzial odezwe sie pozdro |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-09 19:03:06 bylem dzis u goscia i obejzalem ten zawor!!! jest taka gomka na koncu ktora skruszala i odlamki mogly wpasc do pompy!!! ale przedtym wjechalem do bosch servis i chlopaki mowili ze takich przypadkow jest wiele i nigdy nie rozbieraja pompy ona sobie z ta guma bez problemu poradzi tak ze kazalem mu wstawic nowy zawor i jutro kolo 12 jestem po furke!!! mam nadzieje ze bedzie smigac jak wczesniej dwa dni bez esa to cala wiecznosc |
DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2007-11-09 19:10:15 Jeśli tylko mały oring uszczelniający zawór to pestka.
Zgodzę się z tymi z Bosch Service, że dla gumki nie warto ruszać niczego. Nic nie zniszczy a jak już się gdzieś dostanie to tylko przypcha jakiś kanał i jak nagle przestanie Ci chodzić to będziesz wiedział co robić. Ale może tez lezeć sobie 48 lat lub przelecieć przez wszystko i wylecieć w niezauważony sposób rurka w tylnej części samochodu w czasie śmigania 162 km/h. Napisz jutro jak to się skończyło. |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-10 18:13:43 moj problem sie niestety nie rozwiazal!!! zawor wymieniony auto gasnie i na tym koniec !!! jest totalny brak mocy obr max 3500 a do setki cala wiecznosc!!! chyba sie nie obejdzie bez czyszczenia pompy!!! ale zastanawia mnie to ze silnik pracuje na wolnych obr rowno nic nie szarpie!!! a mocy brak nie wiem juz co robic!!! |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-11-10 20:40:26 Skąd wiesz że pracuje równo jak gaśnie? Coś niewyraźnie piszesz z lekka
Może problem tkwi wcześniej w obwodzie elektrycznym zaworu stop. Podepnij sobie woltomierz, najlepiej z analogowym wskazaniem, odpal auto i obserwuj czy wskazówka spada w dół jak przygasa autko. Nic nie kosztuje a wyeliminujesz trochę roboty. Napisz jak się z niego dymi czarno, biało? Tylko to tak dość konkretnie musi kopcić, a przynajmniej więcej niż zwykle jak było all ok. Jak czarno to odrazu przegląd połączeń turbo-kolektor dolotowy pod kątem szczelności, może za mało powietrza dostaje biedny do życia... |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-10 21:21:02 moze sie zle wyrazilem!!! auto gasnie bo wczesniej nie chcialo wyciagam kluczyki a on sobie chodzi!! i poto byl elektrozawor stop wymieniony!!! taka gumka skruszala i jej odlamki wpadly do pompy i mechanior twierdzi ze to od tego jest brak mocy!!! na bialo nie kopci napewno!!! a czy na czarno jutro sprawdze!!! facet sprawdzal turbo i mowi ze ok!!! tylko taka zawor przy turbinie cos na podcisnienie nie dziala ale twierdzi ze to nie ma znaczenia!!! z tym powietrzem filtr powietrza 10 tys przejechal!!! |
DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2007-11-10 23:23:20 Może rzeczywiście ten odłamek oringu przypycha kanał paliwowy w pompie. Na wolnych chodzi bo mało potrzebuje paliwa i tyle przez przypchany kanalik przejdzie. A na wyższych brakuje paliwa i lipa - mocy nie ma. Brzmi logicznie |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-11 15:01:12
no brzmi to logicznie ale niepokoji mnie brak pewnosci mechaniora!!! musze byc pewny zanim dam pompe dp czyszczenia bo nie stac nmie na wywalenie 800 zl w bloto!!! po niedzieli bede szukal jakiejs dobrej porady!!!! [ wiadomość edytowana przez: maciek81B dnia 2007-11-11 15:30:53 ]
[ wiadomość edytowana przez: maciek81B dnia 2007-11-11 15:38:16 ] [ wiadomość edytowana przez: maciek81B dnia 2007-11-11 15:40:11 ] |
DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2007-11-11 17:12:57 Myślę, że nie musisz jej od razu rozbierać. Przy braku pewności to rzeczywiście dość droga metoda wyeliminowania domniemanej przyczyny.
Nie powiem Ci na 100% ale może można sprawdzić pompę bez jej wyciągania. Jak ktoś lepiej się zna to niech mnie poprawi: Można odkręcić przewody wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy, nałożyć na nie wężyki przezroczyste tak na wcisk, żeby było szczelnie a ich końce do czterech słoiczków. Wykręcone świece żarowe. Gaz do oporu i kęcenie przez 10 sekund. To taka prosta metoda ocena wydajności pompy. Dla porównania zrobić to samo na dobrej pompie u kolegi i porównać ilość paliwa. Jeśli będzie wyraźnie niższa to odpowiedź gotowa. |
![]() william0000 97 td polanica zdrój | 2007-11-12 08:02:14 A może zawór ciśnieniowy w pompie - pęknięta membrana - przez nią nie można zgasić silnika mimo wyciągniętego kluczyka i turbo nie steruje dawką wtrysku.
Polecam http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=168 [ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-11-12 08:07:00 ] |
maciek81B ESCORT Ghia 1.8 TDI Ostrow Wlkp | 2007-11-12 22:02:50 witam wszystkich!!! dzis jest moj szczesliwy dzien rano jadac do pracy esi tak zamulal ze mialem ochote zostawic go w rowie!!! w pracy mialem luz wiec maska w gore i zaczolem grzebac!!! przedmuchalem wezyki od paliwa!!! naciaglem linke od gazu!!! itd... pozniej znalazlem taka srubke wykrecona z pompy!!! znajdowala sie miedzy pompa a blokiem silnika tak u dolu ida tam jakies grube weze od chlodnicy!!! gdyby nie te weze juz bym ja zgubil ale sie zaparla! ona jest bardzo mala i ma podkladke i jakas tulejke!!!nie udalo mi sie jej przykrecic ale podlozylem srubokret zeby ja docisnoc. odpalam esa i rura auto rwie do przodu!!! obr do4500 doszly.no i wsumie jest prawie ok!!! jutro podjade gdzies zeby mi ta srubke wkrecili i zobaczymy!!! co myslicie tak sam by sie naprawil??? no i co to za srubka??? |