Problemik i dylemat RAV4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich!! od niedawna jestem użytkownikiem i posiadaczem rav4 2.0l D4D 115ps rocznik2003 i mam mały dylemat w postaci że niedawno jeszcze jeździłem seatem 1.9tdi.silnik ten podczas zapalania odpalał prawie od razu po przekręceniu kluczyka,i mam teraz na chwile obecną moją toyotke która odpala mi trochę gorzej niż mój stary seat.tj. muszę kapkę dłużej kręcić kluczykiem aby odpaliła.proszę o informację czy jest to normalne w tych typach silnika.Poza tym mam dylemat czy jak włączam klimatyzacje w ravce to na guziku mi miga po chwili dioda.co jest przyczyną że dioda mruga.teraz jest chłodno na dworze i nie wiem czy klima działa .
  
 
Cytat:
2007-11-07 23:34:38, jacekseat pisze:
witam wszystkich!! od niedawna jestem użytkownikiem i posiadaczem rav4 2.0l D4D 115ps rocznik2003 i mam mały dylemat w postaci że niedawno jeszcze jeździłem seatem 1.9tdi.silnik ten podczas zapalania odpalał prawie od razu po przekręceniu kluczyka,i mam teraz na chwile obecną moją toyotke która odpala mi trochę gorzej niż mój stary seat.tj. muszę kapkę dłużej kręcić kluczykiem aby odpaliła.proszę o informację czy jest to normalne w tych typach silnika.Poza tym mam dylemat czy jak włączam klimatyzacje w ravce to na guziku mi miga po chwili dioda.co jest przyczyną że dioda mruga.teraz jest chłodno na dworze i nie wiem czy klima działa .


Krecisz do 3 sekund i odpala norma jak duzej to wtryski lub paliwo
Nie jest pozadane jak silnik od razu zapala-smarowanie.
Klima nie dziala jak mruga tzn uszkodzony obwod kompresora...
przekaznik MG CLT-sprzegla lub jego obwod,lub czujnik obrotow kompresora.
Byc moze niema gazu ale wtedy chyba nie mruga niepamietam.
  
 
wielkie dziękia za porade bo byłem przyzwyczajony do tdi a ten silnik od razu palił!! pzdrw!
  
 
Cytat:
2007-11-08 22:00:54, Bigelektron pisze:
Nie jest pozadane jak silnik od razu zapala-smarowanie.



Czyżby D4D były zaprojektowane do działania dłużej niż 2C i jego klony?
  
 
Cytat:
2007-11-11 11:36:21, MisiekII pisze:
Czyżby D4D były zaprojektowane do działania dłużej niż 2C i jego klony?



2C zaskakuje od razu nie trzeba krecic, wieksze silnik typu 1HZ trzeba zakrecic z 1sek. ale one maja 4.2litry wiec...D4-D wydaje sie byc konstrukcją wybitnie nie japonską