| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacekseat toyota rav4 wodzisław śląski | 2007-11-07 23:34:38 witam wszystkich!! od niedawna jestem użytkownikiem i posiadaczem rav4 2.0l D4D 115ps rocznik2003 i mam mały dylemat w postaci że niedawno jeszcze jeździłem seatem 1.9tdi.silnik ten podczas zapalania odpalał prawie od razu po przekręceniu kluczyka,i mam teraz na chwile obecną moją toyotke która odpala mi trochę gorzej niż mój stary seat.tj. muszę kapkę dłużej kręcić kluczykiem aby odpaliła.proszę o informację czy jest to normalne w tych typach silnika.Poza tym mam dylemat czy jak włączam klimatyzacje w ravce to na guziku mi miga po chwili dioda.co jest przyczyną że dioda mruga.teraz jest chłodno na dworze i nie wiem czy klima działa . |
jacekseat toyota rav4 wodzisław śląski | 2007-11-08 22:22:49 wielkie dziękia za porade bo byłem przyzwyczajony do tdi a ten silnik od razu palił!! pzdrw! |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2007-11-11 11:36:21
Czyżby D4D były zaprojektowane do działania dłużej niż 2C i jego klony? |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2007-11-12 11:49:47
2C zaskakuje od razu nie trzeba krecic, wieksze silnik typu 1HZ trzeba zakrecic z 1sek. ale one maja 4.2litry wiec...D4-D wydaje sie byc konstrukcją wybitnie nie japonską |