Temat na czasie ogrzewanie autka z D4D i nie tylko.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowe Toyoty z silnikiem dieslowskim mają na wyposażeniu nagrzewnicę spalinową. Dzięki niej ciepło robi się w autku dużo szybciej niż np. w mojej bez nagrzewnicy W związku z powyższym szukam rozwiązań altrnatywnych
Na Allegro znalazłem nagrzewniczki elektryczne:
http://www.allegro.pl/item267222704_nagrzewniczka_elektryczna_do_samochodu.html
lub:
http://www.allegro.pl/item265978023_nagrzewnica_samochodowa_12v_150w.html
Powiedzcie czy warto inwestować w tego typu urządzonka? Czy ktoś używa coś takiego?
  
 
Miałem kiedyś coś takiego, niestety nie pamiętam jaką to miało moc. W każdym razie była to straszna lipa, więcej hałasu niż ciepła..

A nagrzewnice w nowych dieslach przypadkiem nie są oporowe? Widziałem takie zabawki o mocy 800-1000W za 200zł.

Pzdr
  
 
W nowej Corolli z silnikiem D4-D jest napewno nagrzewnica spalinowa. Niestety nie można jej włączyć niezależnie od silnika (np. do ogrzewania na postoju jak mają ciężarówki).
Tu link do strony z danymi:
http://www.toyota.pl/Images/spec_cor_07_08_tcm306-481323.pdf
  
 
Faktycznie, super
Bigelektron, napiszesz coś więcej o tym?
  
 
Witam.
Wedłuk mnie te zabawki to lipa a tym bardziej że pewnie dobrze ciągną z bateri. Niewiem jak i czy jest dostępne unas ale skandynawiaa frunie na tym całą zime. Mają pozakładane instalacjie elektryczne z grzałka podpiętą do układu chłodzenia na tagzwane 220V. Podłanczas to gniazda na noc ustawiasz o której ma odpalić rano wsiadasz do nagrzanego autka.
  
 
Cytat:
2007-11-18 20:03:41, dymek255 pisze:
Witam. Wedłuk mnie te zabawki to lipa a tym bardziej że pewnie dobrze ciągną z bateri. Niewiem jak i czy jest dostępne unas ale skandynawiaa frunie na tym całą zime. Mają pozakładane instalacjie elektryczne z grzałka podpiętą do układu chłodzenia na tagzwane 220V. Podłanczas to gniazda na noc ustawiasz o której ma odpalić rano wsiadasz do nagrzanego autka.



Defa
Bogata oferta, mają nawet grzałki do mojego wehikułu