Problem przepływomierz i lamba

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Autko moje Omega B 2.0 16V po odpaleniu nie zgasiło mi kontrolki od kompa. Wiec na komputerek i komputerek wykazał brak sygnału z sondy lambda i przepływomierz. Elektryk wiec wpiął sie w kabelki od sondy i powiedział ze sonda działa ok i ze winę ponosi przepływomierz.
Czy ktoś miał kiedyś podobnego problema? Objawem jest to ze autko czasem na bezynie faluje na wolnych obrotach rzucając silnikiem. Na gazie jest ok.
  
 
NASTĘPNYM OBJAWEM BĘDĄ STRZAŁY W OKOLICY PRZEPŁYWKI TAM JEST TAKI BEZPIECZNIK (GUMOWY PIERŚCIEŃ ) PO STRZALE MOŻE SPADAĆ I WTEDY AUTO BĘDZIE GASŁO. JA MAM TO SAMO W OMEDZE B 2,016V POZDRAWIAM
  
 
a czy silnik czasem Tobie przydusi podczas ruszania? czy kontrolka chcek sie swieci? czy po odlaczeniu wtyczki przeplywki sa jakies roznice w jezdzeniu autkiem? i na koncu... czy wymieniles przepywke (oryginal, podrobka)?
  
 
Autko zriobione. Kontrolka od silnika się oczywiście świeciła. nie było różnicy w pracy silnika po odłączeniu wtyczki z przepływki. Wiec zamówiłem przepływkę u Mariosa (dzięki Marios) i wszystko ok. Autko działa kontrolka silnika eligancko gaśnie.
  
 
Cytat:
2007-11-29 08:28:20, irekwielki pisze:
Autko zriobione. Kontrolka od silnika się oczywiście świeciła. nie było różnicy w pracy silnika po odłączeniu wtyczki z przepływki. Wiec zamówiłem przepływkę u Mariosa (dzięki Marios) i wszystko ok. Autko działa kontrolka silnika eligancko gaśnie.



a czy odczules roznice w dzialaniu autka po zamontowaniu nowej przeplywki?
  
 
Po wymianie przepływki, Nastąpiło
1. na kompie mniejsze zużycie
2. płynne przyspieszanie i hamownie silnikiem (brak szarpnięć po ściągnięciu nogi z gazu
3. na gazie bez zmian
  
 
omega b 2.0 16v:
a u mnie było tak na benie:
kontrolka check zapalała się sporadycznie, silnik na wolnych obrotach falował strasznie aż do zgaśnięcia, przy dodawaniu gazu jakieś głuche strzały, brak przyśpieszenia do 2500 obr/min (wręcz się dusił strzelając), przy dodawaniu gazu delikatnie jakoś szedł a dodawanie gazu nagle - duszenie,
po odłączeniu przepływki poprawa:
mniej falował na wolnych i gasł rzadko, lepiej się zbierał (bez duszenia i strzałów), check zapalony non stop.
na gazie jest wszystko ok.
CO O TYM MYŚLICIE?

[ wiadomość edytowana przez: robert629 dnia 2007-12-06 00:19:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: robert629 dnia 2007-12-06 00:21:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: robert629 dnia 2007-12-06 00:22:31 ]
  
 
Na gazie nie faluje?? Bo jeżeli tak to sprawdź silnik krokowy również przepustnice czy nie jest brudna. Często zapycha sie olejem z odmy i brudzą się ścianki. To powoduje nie dokładne zamykanie przepustnicy.
Komputer wariuje bo w jakimś stopniu otwiera krokowy a leci powietrze z przepustnicy i stara sie to regulować. Zobacz czy nie masz zatkanych przewodów do odmy. Sprawdź drożność małego przewodu który idzie z kolektora do jakiegoś czujnika na podszybiu. Nie pamiętam jak sie on nazywa.
  
 
to ja się może podepnę pod temat. Czy przepływomierz można jakoś sprawdzić miernikiem, tak jak czujnik położenia wału lub wałków rozrządu?
  
 
Cytat:
2007-12-07 18:51:28, Andys pisze:
to ja się może podepnę pod temat. Czy przepływomierz można jakoś sprawdzić miernikiem, tak jak czujnik położenia wału lub wałków rozrządu?


znalazłem coś takiego...

K L I K