Zgadnijcie co to??? :-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiecie co to za WRC??? Dla mnie po prostu bajera.......

  
 
radzieckie wrc
  
 
nie ma to jak poczciwa rajdowa Ładzianka
  
 
a dokładniej????..........
  
 
rzecz jasna że jest to nic innego jak Lada 110 WRC



[ wiadomość edytowana przez: Gadzio dnia 2003-06-11 10:57:25 ]
  
 
proste ze ladzinka
  
 
bracia ze wschodu sie postarli robiac to autko mnie sie podoba
  
 
a mi to wyglada na model a nie prawdziwe auto ale moze sie myle
  
 
tak czy inaczej zajebiste takie tylko bez spojlera w rsji były sprzedawane w małych seriach z silnikiem 2.0 150 km od gsi
ps konrad zazuc stronka skad to masz
  
 
Cytat:
2003-06-12 17:18:55, bartek-bujak pisze:
tak czy inaczej zajebiste takie tylko bez spojlera w rsji były sprzedawane w małych seriach z silnikiem 2.0 150 km od gsi
ps konrad zazuc stronka skad to masz



tą ładziankę znalazłem na...............www.wiejski.tuning.prv.pl jest tam też fajne zdjęcie Fiata125
  
 
a nie jednak mi sie zdawalo...fajna ladzinka
  
 
hmmm no skoro tam znalazłes ta ladzianke to jestem wiesniakiem!
  
 
Ruscy czasem cos wymyślą- pozytywnego-mnie tez się podoba))
Bartek - goście , którzy prowadzą tą stronke o wiejskim tuningu , akurat te dwa auta , których Konrad piszesz umieścili w dziale , o odwrotnym znaczeniu - czyli pokazuja co im się podoba.
A co do reszty pokazywanych tam aut to mają chyba rację. Zresztą pewnie widzieliście- mozna boki zrywać z niektórych wynalazków.
  
 
ciekaw jestem ile kosztowały te wersje z tym silnikiem od gsi
kurde takie cos sprowadzic to by był rarytas
a to zdjecie to jesst cywilnego czy faktycznie jakies próby zrobienia rajdówki?????????????????????????????????
  
 
wersje z 2.0 są drogie jak diabli - chyba z 80 tys złotych - kiedys były nawet oficjalnie importowane - myśle że i dzisiaj nie było by problemu. Ale prawdziwy rarytas to wersje z silnikami Wankla ale ich chyba nie można sprowadzić
A co do tej 110 "WRC" to jest to poprostu zestaw spojlerów który można zamówić w jakiejś tam ruskiej firmie i założyc do każdej zwykłej 110
  
 
A co do rajdowych autek to ruscy dorobili się jak narazie "tylko" Łady 112 Super 1600 - miała nawet jechać w Rajdzie Polski ale odwołali start





  
 
1600wrc wiadziałem juz . konri jak byłem we lwowie to stał taki policjant samarka z wanklem własnie smisznie to chodzi ale kopa strasznego!!! tylko ciekaw jestem jak trfałe sa te silniki od ruskich bo z tego co wiem to z uszczelnieniem i trwałoscią to tylkoo mazda sobie jako tako poradziła ( tak tylko mi sie zdaje )
  
 
konrii a mi sie przypomniało ze kiedys były rajdowe sedany 110 nawet w polsce ktos go testował pamietam to była a gr hyba ciekwae co sie z tym teraz dzieje
  
 
Chodzi ci pewnie o 21106 Rally. To jest niezły samochód - A-grupa oparta na oplowskim 2.0 - podają że ma 185 kW





Widzisz z Ładami problem jest taki że oni chyba nie mają kasy na starty tymi samochodami nigdzie indziej poza Rosją

A co do Wankli to podobno te pierwsze jednokomorowe (1 komora 0,65l 70 KM - skopiowany pierwszy wankel Mazdy) produkowane jeszcze w latach 70tych wytrzymywały 15 kkm do remontu ale znalazłem też notkę że te montowane teraz w Samarach i 110 ( 2 komory 2*0,65l 140 - 190 KM a w wersjach DTM nawet do 280 KM - ale tam chyba przebieg jest "ciut" niższy ) wytrzymują do 190 kkm więc już "trochę lepiej". Teraz musi być juz z tym lepiej także dlatego że VAZ produkuje 4 komorowe i większe wankle do samolotów i helikopterów a tam się nie może to tak ciągle psuć

Największą ruską ciekawostką z Wanklem były Wołgi którymi jeździło KGB - miały 3komorowe Wankle o mocy od 240-300 KM - nieźle musiało wyglądać jak startowało z pod świateł
  
 
Widzę że Kornii jest obeznany maxymalnie w Ladzianach na każde zadane pytanie ma wychodzącą po za program odpowiedz .Przynajmniej wiemy do kogo się kierować gdy nie będziemy mieli z czymś kłopot