BRC SEQUENT- brak ssania,nier. obroty, gasnie,wiecej pali

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam maly problem z moja BRC-SEQUENT FAST w Renault Megane 1.4: wsumie autem da sie jechac bez problemu,denerwuje mnie natomiast to ,ze przy starcie zimnego silnika nie wlancza sie prawdopodobnie automatyczne ssanie (obroty ponizej 1000 Obr/min, przed przerobka ok 2000 Obr/min ) co powoduje ze silnik jakby sie troche meczyl i nierowno pracowal .Po ok . trzech min. auto przechodzi na gas i obroty spadaja do ok. 500 O./min,obroty te sa nierowne i skacza miedzy 200-600 O/min szczegolnie po wlaczeniu jekiegos elektrycznego urzadzenia typu swiatla, nawiew.Niezadko zdaza mi sie ostatnio (szczegolnie z rana) ze po wysprzegleniu (dojazd do swiatel) auto mi calkowicie gasnie.
Zuzycie LPG : auto na benzynie spalalo 6-7 L./EU95 a zaraz po zamontowaniu instalacji (przed miesiacem) spalalo ok. 7,5-8 L / LPG. Po przejechaniu trasy ok. 900Km. do niemiec (jazda spokojna ok 110-130/kmh) z pelnym obiazeniem auto spalilo 10 L / LPG . Zuzycie to pozostalo do dzisiaj ,auto spala ok. 10 L / LPG chociaz styl jazdy sie nie zmienil i jezdze bez obciazenia.
  
 
może kwestia ustawień, może mechaniki...

przede wszystkim podaj moc auta i co pisze na reduktorze (900mBar, 1200mBar, 1500mBar )

wtedy może coś wymyślimy...

pzdr
  
 
reduktor 1200mBar , Meganka ma 1.4 16V silnik i 70KW (95KM)

dodam jeszcze tylko, ze na samym poczatku (do dwuch tygodni po montazu ) bylo wszysko ok.Mam na mysli glownie zuzycie LPG.

pozdrawiam, Andrzej
  
 
Ja mam BRC SEQUENT w Kii Rio 1,4 (97 KM)
mi gasnie przy wysprzeglaniu jak dojezdzam do swiatel przy włączonej klimatyzacj. komputer nie pokazuje zadnych błędów wszystkie sondy działają. serwis nie wie co się dzieje!!!
  
 
Witam
Proponuje wlać Vpover Shell i dodatek STP żeby przeczyścić cały układ wtryskowy.
Jeśli ci gaśnie gdy jest zimny to sprawdź zawory nie ważne że są regulowane hydraulicznie.
W mojej hondzie a mam sekwencje BRC, silnik i na benzynie i na LPG pracował nie równo gdy się rozgrzał. Przyczyną były zawory muszę wspomnieć że w hondach są zawory zwykłe które trzeba regulować, szczelina była 0,15 i 0,2 a powinna być 0,24 i 0,28 teraz chodzi świetnie 136KM.
Jeśli zamierzasz zmieniać przewody nie kupuj podróbek za 150zł są nic nie warte, lepiej kupić orginalne w moim przypadku 450zł na starych mi lepiej chodzi bez porównania.
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&c=0&t=189628&f=38&orderby=asc#2779900

polecam mój wątek,
problem bardzo podobny,
Landi renzo twierdzi ze jedną z głównych przyczyn takiego zachowania silników reno na lpg jest owalny przekroj dolotu.

już mi ręce opadają.