Poszukiwane konto pod klubowa WWW

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie

oficjalnie chcialbym powiedziec ze po uzgodnieniu z programista ogolu mozemy juz byc pewni za kod PHP.

problem jest mianowicie taki.

potrzebne jest konto z obsluga PHP i baza MySQL do pzechowywania danych, najlepiej gdyby PHP4 obslugiwalo takie oto funkcje, pisze programista:

----
Nie znam się na ustawieniach serwera (możliwe, że wszystkie te opcje włączone są w standardowej konfiguracji PHP), lecz postaram się opisać najważniejsze operacje przeprowadzane przez skrypty – mam nadzieję, że takie informacje wystarczą.

- Używanie sesji
- Zapisywanie plików na serwerze przez skrypt
- Obsługa GD (miniaturyzacja wysyłanych obrazków i zapisywanie na serwerze)
- Tworzenie, usuwanie i wszelkie inne operacje na katalogach tworzonych przez skrypt
----

Mam nadzieje, ze ktos posiada stosowne znajomosci i bedzie mial mozliwosc zalatwienia konta 35-50mb z baza mysql ok. 5mb

Bez tego, panowie, ANI RUSZ. albo zrobimy to do porzadku , albo wcale... mam nadzieje ze sprawa wypali

[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2003-07-06 16:03:40 ]

Może to cos pomoże

http://www.forum.moto-portal.pl/viewtopic.php?t=366

dzieki, skorzystalem, zarejestrowalem konto na free.komrel.net, adres www.espero.free.komrel.net mozna oczywiscie zamaskowac domena espero.of.pl wiec z tym nie ma zadnego problemu.

wlasnie czekam na sprawdzenie konta przez administratorow serwera. moj dobry i serdeczny przyjaciel Palli zajmujacy sie kodem rowniez czeka wiec wszystko bedzie ok.

konto ma wlasna baze MySQL i obsluguje PHP. To wszystko co nam bylo potrzeba . Let's begin..

ale komtel ma porąbane zasady udostępniania z tego co pamiętam .... kliaknie sranie czysta paranoja.... dobrze pamiętam.???????