Jaki to DOHC?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej
W garazu od dwoch lat lezy mi DOHC. Dzis zczytalem numer seryjny: 138AR14466158 - czyli ritmo. Silnik byl na podwojnych solexach 40tkach. W Crofcie sa tylko numery 138AR00... i 138AR2.... czyli 105TC i 130TC. Juz sie pogubilem, co ja w koncu za potwora mam w garazu?
  
 
138 AR1.000..... to jest 2.0 dohc z ritmo 125 tc
  
 
Jakie to mialo parametry na dwoch solexach?
  
 
fabrycznie 125 koni na pojedynczym weberze dmtr 34, na podwojnych gaznikach nie wiem, plus 5 moze 10 moze 15 koni?
  
 
Bardzo ciekawa stronka, polecam

http://www.125tc.de/scans.htm
  
 
Na dwóch solexach to będzie miało parametry jak 130tc bo z tego co wiem silniki w 125tc i 130tc różniły się tylko gaźnikami.
  
 
Bomba, dzieki za informacje. Z tego wynika, ze kupilem srogi rarytas za 300 zl Lacznie z kolektorami i solexami.
  
 
to ja sie chyba przeprowadzam do jaroslawia skoro tam takie ceny macie
  
 
ja bym tam sie przeprowadzil dla samego miasta...
  
 
w Jaro to tylko dobre jest wino Mazowieckie nic pozatym
  
 
e tam 124 i x1/9 kolegi mrówkojada też są niezłe
  
 
Aha, sorry za dublowanie tematow na forum. Pavlus juz mnie opieprzyl
  
 
Cytat:
2007-11-14 21:43:59, 130TC pisze:
Na dwóch solexach to będzie miało parametry jak 130tc bo z tego co wiem silniki w 125tc i 130tc różniły się tylko gaźnikami.



heh nie tylko inne wałki w 125tc mocniejsze niż 130tc wiec jak załóżysz dwa gaźniory do 125tc o powinno być teoretycznie mocniejsze od serii 130tc
  
 
tez slyszalem ze 125tc mial na gaznikach ze 130ki lepsze parametry niz sama 130ka czyli plus 130 koni, natomiast ile w tym prawdy? nie wiem,
  
 
Odkopuje.
Jaki to silniczek 132AB0 i czemu na głowicy jest nr 132CB 1A0??
Dzikuje za info
  
 
Glowica jest od silnika 1,8, numer to po prostu typ/seria odlewu