Kto gazował hondę civic 1.3 z katalizatorem z 95r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,
nie mogę sobie poradzić z hondą z LPG I generacji. Cały czas są jakieś problemy, teraz jeżdżę na beni, ale nie idzie dobrze, nie wchodzi na obroty, nie wiadomo co się dzieje. Czasem jest dobrze a czasem muli go i staje na środku drogi. Wymieniłem kable i świece i nic. Ostatnio było dobrze, przełączyłem na gaz i trochę pojeździłem, potem z powrotem przełączyłem na benzynę i już nie mogłem ruszyć z miejsca. Nie ma reguły, raz jest dobrze a raz źle. Ktoś może podejrzewa o co chodzi??
z góry dziękuję za podpowiedzi.
  
 
zapewne posiadasz silnik D13B2, ktory miewa swoje problemy poniewaz to gaznik ale sterowany elektronicznie, z 20 podcisnieniami, jesli ci nie idzie na benzynie mozesz miec filtr paliwowy do wymiany, ewentualnie gaznik do regulacji i czyszczenia
  
 
Cytat:
2007-11-29 17:10:18, bey456 pisze:
Witam wszystkich, nie mogę sobie poradzić z hondą z LPG I generacji. Cały czas są jakieś problemy, teraz jeżdżę na beni, ale nie idzie dobrze, nie wchodzi na obroty, nie wiadomo co się dzieje. Czasem jest dobrze a czasem muli go i staje na środku drogi. Wymieniłem kable i świece i nic. Ostatnio było dobrze, przełączyłem na gaz i trochę pojeździłem, potem z powrotem przełączyłem na benzynę i już nie mogłem ruszyć z miejsca. Nie ma reguły, raz jest dobrze a raz źle. Ktoś może podejrzewa o co chodzi?? z góry dziękuję za podpowiedzi.



Co do problemow z benzyna to tak jak juz ktoś pisał do sprawdzenia filtr paliwa, zapewne przytkany.

Tak poza tym, to ten silnik na gaźniku niezbyt lubi LPG, taką honde miał mój kumpel, też instalacja I generacji, non stop cos się działo, a to obroty falowały, a to sie mulił, paliła mu koło 10litrów lpg w cyklu mieszanym 60% miasto 40% trasa, tak miał jej dość że sprzedał auto, kupił troche nowszego civica z silnikiem na wtrysku i tez lpg i z ta juz nie ma takich przejsc.

pzdr. Grzesiek