| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-12-16 21:23:25 witam...
dogrzebalem sie starych faktur (jeszcze niemieckich) i na dwoch znalazłem test sił hamowania i moje zdziwienie wynosiły z przodu 3,9~4 kN a mi po wymianie tarcz i klockow Ferodo Premier wyszło zaledwie 2,6 kN, a na starych klockach było koło 3.08 kN.... tarcze mam sciagniete z niemieckiej fury były prawie nowe nawet nie zdazyły zardzewiec poszły jeszcze do przebielenia zeby były idalnie równe a klocki nowe. wiec w czym sek? bo tył taki sam na niemieckich i na polskich ok 1.9-2 kN |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2007-12-16 21:29:11 zakladam ze jakosc wykonania okladzin ciernych pozostaje wiele do zyczenia ,,, bo jakze inaczej? |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-12-16 21:36:57 wszystko mozliwe ze byly sportowe wynalazki ;> bo tam wszystko to sportowe niemieckie wynalazki.. tłumik i zawias tylko juz ktos zdemontował z tego na co mam certyfikaty TUV ;] |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2007-12-16 21:39:38
zawsze uzywałem tarcz i kolcków ATE ( w starym essim) i spisywały sie w miare, ten zdecydowanie lepiej hamuje. a sa jakies lepsze klocki bo z tego co slyszalem te powinny sie spisywac b. dobrze wlasnie dogrzebalem sie faktury z 2002 roku i z przodu mial tylko 1,9 kN ;> z historii samochodu wiem ze 2 własciciel kupil go w 2003 a po tym okresie mam stos przegladow certyfikatow i w wolnych chwilach dochodze co tam kombinował przy nim ;> (nawet znalazłem TUV na grill Zendera ;>, swoja droga niemcy maja posrane na wszystko certyfikat ![]() [ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2007-12-16 21:51:41 ] |