Zespolony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam zespolony z 6-stopniowa regolacja wycieraczek ale niestety popaliły mi sie druki Czy pasuje zespolony np bez tej 6-stopniowej regolacji, trzeba cos przerabiac?? Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  
 
Będzie dobry a tylko wycieraczki będą na 2 biegi + czasowe.
  
 
witam
mam problem,odpalam silnik i kiedy wlacze swiatla to slysze pod kierownica takie jakby zwarcie
nic nie smierdzi ale słychac dokladnie ze to jakies zwarcie
od pewnego czasu niemam postojowek z przodu chociaz bezpieczniki sprawdzone, jak wlacze wycieraczki na tryb przerywany (czasowy) to kilka minut chodza noramlnie z przerwami a pozniej nonstop
aha jak nacisne stop to ten dzwiek zwarcia sie nasila a dzisiaj jak wlaczylem kierunkowskaz w lewo to swiatla mi na chwile przygasly
czy to moze byc wina zespolonego
jesli tak to chetnie kupie sprawny do mojego mk4
dzieki za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-12-16 23:44:02 ]
  
 
mysle ze zespolony, jezeli slychac gdzies zwarcie to bedzie je tez widac ;> rozkrec zespolony poczysc i zobacz czy nie ma nigdzie zwarcia... moze tez gdzies zwarcie w skrzynece bezpiecznikow albo na wiazkach ale to temat długi i szeroki pierw obstawiam zespolony
  
 
Problemy z działaniem przekaźników (efekt zwarcia) mogą być spowodowane zespolonym, który nie łaczy pradu tak jak powinien a w wyniku tego mogą też dostać przekaźniki i się szybciej wypalją styki.

Na początek zespolony z dużym prawdopodonieństwem a później ewentualnie przekaźniki świateł i wycieraczek.