MotoNews.pl
3 Odprowadzanie ciepła z komory (20301/0) - PT
  

Odprowadzanie ciepła z komory

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko:Czy ktoś z was spotkał się z jakimiś oryginalnymi a zarazem skutecznymi sposobami odprowadzania ciepła z komory silnika w malcu?Jestem ciekaw jakichś innych poza tym ze zdejmujemy pokrywę termostatu itp.Mam dwa pomysły zastosowane u siebie ale jestem ciekaw jak jeszcze to mozna poprawić bo jednak jak mu się da w pióra to robi się ciepły - jest dość ciasno spasowany.Czekam na ciekawostki
  
 
ciasno to mało powiedziane na pewno jak się dotrze, to przestanie się tak grzać ja myślałem kiedyś żeby zrobić odprowadzenie powietrza z obudowy termostatu (z dużą dziurą) bezpośrednio do jednej z kratek, ale byłoby z tym trochę roboty (nie wiem nawet, z czego możnaby to zrobić....
  
 
Widynku od remontu to minęło już 8 tyś km więc raczej się dotarł ale i tak jak się mu da w pedał ostro to się grzeje.Nie żeby stawał, ale inaczej chodzi,spod klapy bucha itd.Pewnie ze mozna ustawić obroty na jałowym na 1500 i bedzie się szybciej wychładzał,ale...czy o to chodzi?twój pomysł nie jest kiepski tylko czy to powietrze byłoby takie chętne to wychodzenia?trzeba by kratkę osłaniać od strony napierającego zimnego powietrza.I znowu dodatkowa robota...
  
 
aaa 8 tys, to nie wiedziałem z grzaniem ja też mam jaja, bo mam dość doprężony silnik na serii wałku.. a masz stukowe?? jeśli tak, to u mnie bardzo pomogła wymiana dyszy na 120 (paliwo), w sklepie 5 zł.. jeśli kogoś by to interessowało, to w sklepie na mogilskiej można kupić nawet 125 (dzisiaj pytałem). a co do zatrzymania "pędu powietrza", to wystarczyło by założyć zwykłą seryjną plastikową zasłonę chyba..
  
 
To w takim razie moze źle Cię zrozumiałem.Bo myslałem że Tobie chodzi o boczną kratkę,tą ssącą,a Tobie chodzi chyba o kratkę w klapie?