MotoNews.pl
  

DTI kontra DTL co lepsze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie. szukam jakiegos opelka z silnikiem najlepiej 2.2 ale malo tego jest wiec zostanie chyba 2.0. wiec co jest lepsze
  
 
Tu masz coś co ci ułatwi szukanie, a jeśli chodzi o oznaczenia "na klapie" DTL i DTI to oznaczają to samo, a dopiero oznaczenia silnika oznaczały moc:

X20DTL - 82 KM
Y20DTL - 84 KM
X20DTX - 101 KM
Y20DTH - 101 KM
  
 
potryk dzieki. niestety to wiedziałem. moze zle sformułowałem pytanie. chodzi mi o awaryjnosc ty silników, spalanie i koszta eksploatacyjne <br>

[ wiadomość edytowana przez: alex-bytom dnia 2008-02-28 11:10:19 ]
  
 
Potryk skąd tyle tych silników nabrałeś? Raczej jestem pewnien, że jest tak:
X20DTL - 60kW/82KM (bez intercoolera)
X20DTH - 74kW/101KM (ma intercooler)
Y20DTH - 74kW/101KM (wyższa norma emisji spalin)
awaryjność, spalanie i koszta niewiele sie różnią
no i Y22DTR - 92kW/125KM - ten moze cut więcej pali ale chyba najlepszy

jakbym kupował to brałbym w kolejności odwrotnej niż na liscie



[ wiadomość edytowana przez: Zubek73 dnia 2008-02-28 14:42:32 ]