Czy 1.4 to dobry wybór ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy 1.4 to dobry wybór ? ile to pali gazu i czy 2gen można założyć ???
mowa o 1.4 MKVII
LINK
  
 
zdecydowanie nie .. pali jak smok, a osiagi na gazie 2gen bedziesz mial gorsze niz w 1.3 przypuszczam ..
  
 
ja uważam podobnie, jak Gina....
Ale spytnij choćby Remika, a przekonasz się, że to rakieta
Zdania sią podzielone, zależy także od egzemplarza.
  
 
najgorszy z mozliwych

ile pali??

moj palil 13 l beny i 14 gazu w miescie, na trasie rekord (najmniej) to 9.5, wszystko bylo sprawdzone powymieniane, testowane i bylo ponoć ok a palil jak smok i co najgorsze nie jest to odosobniony przypadek bo na forum jest jeszcze kilka takich egzemplarzy.

zapewne cena jest atrakcyjna...powiem tak napewno nie jest bo jedencztery to ZŁO!
  
 
Ja mam 1.4 na jednopunkcie....spalanie nie jest tragicznie wysokie jak koledzy piszą, choc mogłoby byc niższe przy takiej pojemnosci...w jezdzie mieszanej pali mi 8 beny i 10-11 LPG (II gen) (latem na trasie spalił 9l LPG)
  
 
Cytat:
2007-12-19 11:35:41, falcon0 pisze:
Ja mam 1.4 na jednopunkcie....spalanie nie jest tragicznie wysokie jak koledzy piszą, choc mogłoby byc niższe przy takiej pojemnosci...w jezdzie mieszanej pali mi 8 beny i 10-11 LPG (II gen) (latem na trasie spalił 9l LPG)



my tu mowimy o wielopunkcie....
  
 
Stanowcza większość uważa że do jest najgorszy wybór. Te z którymi ja miałem do czynienia też paliły jak smok z w stosunku do tego jak jechały....

Edit:
Jaaaaaa, 2,6 tys. za sedanika mkVII No nawet w 1.4 to niezła taniocha Albo ja już się w cenach dawno pogubiłem....
  
 
cena cos podejrzanie niska ... ja bym to omijała z daleka w Polsce takie okzje sie nie zdarzaja
  
 
Cytat:
2007-12-19 11:51:48, BUGZ pisze:
my tu mowimy o wielopunkcie....



Tym gorzej dla was przeciez ogolnie wiadomo,ze auta na wielopunkcie sa oszczedniejsze od tych na mono (oczywiscie przy takich samych lub porownywalnych pojemnosciach)
  
 
Cytat:
2007-12-19 12:15:27, falcon0 pisze:
Tym gorzej dla was przeciez ogolnie wiadomo,ze auta na wielopunkcie sa oszczedniejsze od tych na mono (oczywiscie przy takich samych lub porownywalnych pojemnosciach)



ale to jest ford tutaj ta zasada nie obowiazuje...
  
 
nie każdy lubi rakiety, boi niektórzey cenia sobie trwałoścm i obsługę itp. To stara konstrukcja.
  
 
Cytat:
2007-12-19 12:16:58, BUGZ pisze:
ale to jest ford tutaj ta zasada nie obowiazuje...


No tak...faktycznie....zapomniałem,ze to Ford

Czyli wychodzi na to,ze z dwojga złego (CFI <--> EFI) posiadam mniejsze zło!!
ps.a taki fajny w naprawie i obsłudze ten silniczek...zadnych komplikacji
  
 
mialem escorta mk7 z silnikiem 1.4... ten samochod nie jezdzi a do tego spalanie ma takie jak 1.8 105 PS ktorym teraz jezdze stanowczo odradzam ten silnik
  
 
To zależy co nazywasz jazdą...mi na dojazdy do pracy wystarcza i tyle...choc nie powiem...1.8 bym przyjął
  
 
tak myslelem ze to nie najlepszy wybór, szukam dalej essiego najlepiej bez prawa rejestracji, bo sam silnik to za nie opłacalnie mnie wyjdzie, a może ktos chce mojego kupić bez dokumentów (silnik ma rozłożoną gore)
  
 
puknt widzenia zalezy od..........
ogólnie dla normalnego drivera spoko fura
no chyba ze ktos oczekuje od silnika 1,4 osiągów 200 konnej jednostki napedowej i spalania jak w lupo
  
 
Ja mam 1,4 tyle ze mono. Stanowczo nie polecam!
  
 
1.6 polecam
  
 
mam 1.4 1995 rok i jesli tylko masz mozliwosc to bierz sie za 1.6. Palic Ci bedzie spokojnie 10-11 l w cyklu miejskim a przyspieszeniem nie grzeszy...
  
 
ja mam mono i jest dobrze, zadowolony jestem, odpycha się jak na 1.4 dobrze, potrafi spalić beny w trasie 6,3-6,5 a mieście 8,5-9,5

na LPG trasa 7-8 miasto 9,5- 10,5 do tego jest to silnik bardzo trwały...od 3 lat nie wymieniłem w nim nic poza eksploatacyjnymi czesciami...

do tego dobrze zniósł instalację LPG, nie jest zamulony itd.

jelsi chodzi o wielopunkt...rzeczywiście to jest zło...paliwożerniejszy od mono a osiągi hmm jak niżej koledzy się wypowiadają...

najlepsze rozwiązanie pozostaje chyba 1.6