MotoNews.pl
  

Kto ma accenta 1.3silnik-- ile pocisnal najwiecej ?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kto ma accent z silnikiem 1.3 i jaki ma rok i ile pocisnal najwiecej na prostej drodze ? bo jak sie okaze ze mi malo wyciska to znaczy ze silnik nie jest dobrze sprawny.
  
 
1,3; 97r. jechalem 165km/h na A4 ale nie deptajac zbyt mocno, mysle ze ze 175 by pojechal
  
 
Nawet wiecej Na gazie prawie do 190 doszedłem i szedł dalej z górki ale teraz cos ostatnio nie chce isc wiecej jak 160 ale zmieniałem reduktor i to pewnie jego wina... albo regulacji.
  
 
accent 1.3 95 rok, 160 szedl szybiej sie balem
  
 
dzis zmierzylem 97rok 1.3
140 ledwo wycislem cos musi byc nei tak w moim silniku
  
 
Jak masz z niemiec moze być zdławiony jest blaszka za przepustnicą od strony kolekora ssacego.

Ale moze to nie wina auta a kierującego - musisz sprawdzić na autostradzie inaczej za długo bedzie sie napędzał
Accent słabo rozędza sie na 5 tce, za to przyzwoicie na 4-ce do 140 dochodzi śmiało.
  
 
no mam z niemiec dopiero od okolo tygodnia. i nic z tym autem jeszcze nie robilem. a co z ta blaszka mam zrobic? noi mam tez katalizator a cos mi sie kojazy ze gzies wyczytalem ze przez katalizator taki slaby i wogole spalanie wieksze i ze ludzie go wycinaja. ale nie jestem pewny czy dobrze pamietam. jak to jest z tym katalizatorem?
a juz mam awarie np takie pokretlo co sie ustawia swiatla z dlugosci to wczoraj wierczorem juz nie dzialalo. a wydawalo mi sie wczoraj ze pod maska mialem jakiegos kota albo cos bo tak mi sie uslyszalo ze cos slyszalem i szybko zamknalem maske bo sie boje kotow od dziecinstwa bo sie kiedys jeden na mnei zucil jak go straszylem hehe. ale dzis w dzien to z kijem tam pojde
a jesli chodiz o wine kierowcy to nie ma mozliwosci z dwa tyodnie temu jechalem fordem fiesta 1.1 92r z jednym pasazerem autostrada z gorki 160km/h a hyundaiem jechalem sam na takiej dlugiej prostej i nawet nie dotknelo 140 a cislem dobrze.

[ wiadomość edytowana przez: OpawelQ dnia 2007-08-15 09:33:22 ]
  
 
Bzdura katalizator poprawia wszystko tylko - jak jest zużyty pogarsza.

Wyjmij ta blaszke za przepustnicą i masz oddławiony.
Trzeba sciagnąc całą przepustnice i na tych 4 śrubach jest ta blaszka od strony kolektora ssącego.
  
 
1. to po co dai ta blaszke tam skoro ona przeszkadza? nic to nei zmieni jak wyjme ?

2.aha jaka ma byc szczelina na swiecach? bo ja mialem ustawione na okolo 1.3mm a gdzies wyczytalme ze ma byc 1mm i ustawilem na 1mm. ale jak to ma byc dokladnie ?

3.skoro swiece mam czyste to znaczy ze spalania musze miec dobrze ustawione no nie?.

[ wiadomość edytowana przez: OpawelQ dnia 2007-08-15 11:31:50 ]
  
 
1.Blaszke dali być może bo są tam inne przepisy dot. ich OC i zalezne jest także od mocy pojazdu. ITP sensacje. Zdjecie blaszki doda mocy bo wiecej silnik bedzie mogl zassac powietrza. Ale pamietaj nikoniecznie blaszka dławiaca moc jest u ciebie

3. No tak
  
 
ja tez mam "niemieckiego" accent a te 160 pojechal moze faktycznie cosik nie tak jest
  
 
a to ja juz nie wime co moze byc popsute. moze keidys mi se uda z tym zrobic moze swiece, moze kable, wiele wiele powodow moze byc :/
  
 
Cytat:
2007-08-15 22:18:09, OpawelQ pisze:
a to ja juz nie wime co moze byc popsute. moze keidys mi se uda z tym zrobic moze swiece, moze kable, wiele wiele powodow moze byc :/


a moze ci sie tylko wydaje?zamiast niebezpiecznych prob Vmax zrob o wiele prostsza probe z zuzyciem paliwa-jezeli pali w normie,to wszystko z silnikiem w porzadku.jezeli cos jest nie w porzadku,bedzie palil wiecej.ja mam accenta 1,5 i nigdy mi do glowy nie wpadlo sprawdzac jego ew.niedomagania poprzez probe zabicia sie.a niestety tym dla mnie jest jazda jak tu niektorzy mowia 190 km/h.na pewno nie jest to auto stworzone do takich predkosci.ale pewnie sie myle.
  
 
Jak są warunki to można i jechać te 190 - jeżeli producent przewidział ze taka jest jego prędkość do osiągniecia to można i z taką jeździć. Inaczej by ograniczył. Co innego taką próbe bić na autostradzie a na drodze tradycyjnej. Nie jest to jednak bezpieczne takiej klasy sprzętem jak mówisz - ale wszystko zalezy od kondycji techniczej silnika. V-max nie najlepszym testem na sprawność silnika najlepszym jest hamownia.
  
 
Cytat:
2007-08-16 10:36:23, accent1 pisze:
Jak są warunki to można i jechać te 190 - jeżeli producent przewidział ze taka jest jego prędkość do osiągniecia to można i z taką jeździć. Inaczej by ograniczył.


mojego 1,5 katalogowa Vmax to 178,mysle ze 1,3 ma kilka KM mniej a wiec i przewidziana predkosc jest mniejsza.wiec ...
  
 
Katalogowo silnik TDi 1.9 VW ma 105 KM a na hamowni wychodzi 120.... Yamaha R1 ma 170km a na hamowni wyjdzie ze 160 Nie ma co wierzyć tak katalogom 1.5 accent pojdzie z 200 tylko pytanie ile wynosi przeklamanie licznika.
  
 
Moj ACC z 2001r podchodzil smialo pod 190 ale predkosci powyzej 140km/h nie sa przewidziane dla tego modelu Dosc sprawnie przyspieszal na kazdym biegu , jak wspomnial kolega powyzej powinien smialo latac do 140 na 4-ce.
Silniczek 1.3 z 88tys km. (jak kupilem mial 68tys.)
Pozdrawiam
  
 
Zresztą przemilczmy temat ile minut akcencik się napędza do tych 190
  
 
Cytat:
2007-08-17 11:57:58, accent1 pisze:
Nie ma co wierzyć tak katalogom 1.5 accent pojdzie z 200 tylko pytanie ile wynosi przeklamanie licznika.


w moim przypadku przy 112 km/h licznikowych jest 110 km/h w/g gps-u.wiec roznica niezbyt wielka jesli jeszcze wziac pod uwage,ze przednie opony maja jakies 50% bieznika.przy nowych bylaby jeszcze mniejsza.
  
 
Moj Accencik juz kilka rzy jechal 185km/h )wiecej nie pojedzie(