Doładowanie a jazda z LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! mam takie pytanko: z jakim doładowaniem da się jezdzic na LPG.Mowa tu o instalacji LPG; BRC- Sequent24,ale to chyba nie ma większego znaczenia jaka instalacja bo wyższością jest pewnie jakis parametr który wiąże wszystkie sekwencje,cisnienie gazu,wydajność wtryskiwaczy,wydajność reduktora,może jakies inne jeszcze przeszkody aby jezdzic na wyższym doladowaniu niż seryjne??

Seryjne jest 0,6 a będzie ładowane 1,2Bar-a.
  
 
Witam.
Wszystko jest uzaleznione od mozliwości podania potrzebnej ilości gazu w jednostce czasu.
czyli wydajność wtryskiwaczy, reduktora i odpowiednia ilość gazu potrzebna do jego zasilania. np. doprowadzenie gazu od zbiornika przewodem fi8 mm.
mozliwości procesora zastosowanego w kompie gazowym.
no i najwazniejsze po spełnieniu tych warunków mozliwość weryfikacji ustawien na hamowni podwoziowej.
  
 
Doprowadzenie jest oczywiscie fi8 ,bo podczas zakładania instalki myślałem już o wymianie turbiny.Reduktor też nie jest seryjny, bo seryjny w BRC-Sequent24 był do 196KM podobno a mnie za dopłatą włożono taki do 300KM także na reduktorze mam zapas.Tyle, że nie wiem jaki to reduktor,nie mam zielonego pojęcia, a żeby ta wypowiedz miała ręce i nogi to sprawdze to konkretnie i dopisze pózniej.Pacjent to 1.8T .Najsłabszym ogniwem w mojej instalacji są chyba wtryski.

Croma podejmujesz się strojenia 240KM z doładowaniem 1,2Bar-a na instalacji BRC-Sequent 24??Chodzi oczywiscie o strojenie LPG benzynka będzie już wystrojona.
  
 
Witam.
W zasadzie nie pracujemy na instalacji BRC więc nie mamy nawet do niej programu. Niemniej musiałbym wiedzieć czy tam jest możliwość zrobienia indywidualnej mapy wtrysku na gazie. jeśli więc miałbyś program, interfejs to możemy to zrobić. na koniec jakie tam są wtryskiwacze bo tez jest ważne czy bedą na tyle wydajne żeby to obsłużyć.
z prinsem albo Icom nie byłoby problemu.
  
 
No tak jak tylko będe miał chwile czasu to sprawdze konkretnie co to mam za reduktor i jakie wtryskiwacze i będzie wszystko jasne.
Ale Croma czy możesz mi odpowiedzieć na następujące pytanie.
Czy ogólnie da się jezdzic na LPG z doładowaniem większym niż 1,0Bar?? Czy nie ma jakis przeszkód z tym zwiazanych typu: stałe cisnienie gazu które przy wyższym daładowaniu może być nie wystarczające??Chodzi mi tu o jakis parametr który jest wyższoscią i którego może nie dać się przeskoczyć.Czy cisnienie gazu zależy tylko i wyłącznie od reduktora i wtrysków??I może być znacznie wyższe...?Znam człowieka który jezdzi 1.8T na zrobionego chipa i instalke LPG i wszystko mu ładnie smiga.Doładowanie w peaku 1,0Bar moc 192KM .Prawdą jest,że np. po chipie spalanie nawet spada bo żadziej używa się wysokich obrotów wobec tego czy aż tak trudne może być zestrojenie LPG auta po tuningu???
  
 
Witam.
tak jak przy zasilaniu benzynowym najważniejsza sprawą jest dostarczenie takiej ilości paliwa w jednostce czasu ażeby nie doszło do ubogiego spalania. przy gazie jest podobnie. tak więc musi być wydajny reduktor i wtryskiwacze. z reguły montuje się jak największy reduktor który ma dużą powierzchnię podgrzewania i dużą komorę 2 stopnia. musi być gaz doprowadzony przewodem fi 8 od zbiornika a także wielozawór w zbiorniku musi być na fi 8mm. w prinsie są specjalne komputery do silników chipowanych elektronicznie i z zamontowanym boxem. nie wiem jak to jest w BRC.
no i w zasadzie konieczna jest hamownia .
  
 
Witam! odgrzewam temat. Sprawdziłem dzis jaki mam reduktor i jakie wtryski. No więc doprowadzienie mam rurką fi8, reduktor Genius max który jest do 250KW i wtryski z pomarańczowym kolorem o oznaczeniu 7A0 0743/2.
Teraz pytanko dla tych którzy znają się na instalacjach BRC-Sequent24 .Do ile KM na cylinder starczają wtryski gazowe o których pisze??
Jaką mają wydajność "CC" ???
Macie jakąs fajną stronke z danymi technicznymi podzespołów gazowych?? Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
Witam! odgrzewam temat. Sprawdziłem dzis jaki mam reduktor i jakie wtryski. No więc doprowadzienie mam rurką fi8, reduktor Genius max który jest do 250KW i wtryski z pomarańczowym kolorem o oznaczeniu 7A0 0743/2.



Reduktor ok ...
Rurka też chociaż ja prpopnuję dołożyć drugą i drugi elektrozawór
Wtryski z pomarańczową naklejką obsługują około 45 kM - prponuję z żółtą naklejką. pozdro
  
 
Witam! ponownie. Dziękuje za wypowiedz Holland2. Czyli wtryski z pomarańczową naklejką nie są najmocniejsze??
Reduktor mam wystarczający, jak będzie potrzeba doprowadzi się drugą rurke. Rozumiem więc, że decydującą role mają wtryski bo jeśli one będą zbyt małe to nie doprowadzą wystarczającej ilości paliwa i nie będzie można tego zestroic na gazie. Dużo już rozmawiałem na teamt tej modyfikacji ale ze strony benzynowej. Dowiedziałem się że po wymianie turba i programu będe musiał też wymienić wtryski benzynowe bo podobno wystarczają do 200KM(pózniej się kończą) i mogą nie obsłużyć ~240KM. Teraz w oryginale(fabryka) są 280CC, a będą 320 lub najlepiej 380CC. Wobec tego jakie powinienem wybrać wtryski gazowe tak aby były odpowiednikami benzynowej wielkości i żeby po modyfikacji nie było problemów z ubogim spalaniem. Obecnie auto jest seryjne 150KM i spisuje się doskonale.Nie miałem z nim jeszcze kompletnie żadnych problemów i chciałbym aby tak zostało. Powiem nawet więcej na LPG jezdzi lepiej niż na PB95. Na PB98 jezdzi już podobnie jak na gazie. Może to przez to, że naprawde zadbałem i przypilnowałem warsztat podczas montażu i przyłożyli się do tego jak tylko umieli. Poza tym nie szukałem maxymalnych oszczędności i dałem sobie założyć Genius max. Musiałem do tego oczywiscie dopłacic, ale za to teraz jestem bardzo zadowolony

Czekam na jakieś mądre wypowiedzi.