Zamiana parownika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem czy to rozsadne ale mysle ze moze pomoze zlikwidowac negatywne objawy podczas jazdy, mianowicie:
w kabinie samochodu smierdzi gazem,
spalanie przy silniku 1.1 (citroen ZX) jest koszmarnie wysokie (13-15 litrow/100km cykl miejski)
nie wiem jaki spadek mocy powinien byc przy mojej instalacji ale wydaje mi sie zbyt duzy.
podczes pracy auta na gazie z okolicy reduktra czuc wydobywajacy siegaz
Obecnie mam zainstalowany parownik stefanelli, myslałem ze wezme sie za jego regeneracje jednak juz nie dostane orginalnych membran i innych czesci zestawu naprawczego, mam rowniez parownik Lovato na który moge zregenerowac, z tym ze czy bedzie wielki problem z zamiana tych parowników? czy potrzebuje osobnej homologacji na zmieniony parownik? czy moze gdzie inndziej powinienem szukac usterki?
  
 
Zakladaj kolego Lovato i niebedzie zadnych problemow z homologacjami a jesli juz chodzi oto to niemozesz sobie sam zmienic butli tylko,smialo wkladaj Lovato a bedziesz zadowolony napewno z niego
  
 
Ten reduktor Lovat był zamontowany do instalacji z gażnikiem ja u sieie mam wtrysk.Ma to jakieś znaczenie czy raczej nie jesli chodzi o podłączenie go?
  
 
jeśli jest tzw. elektroniczny, to nie ma to znaczenia
  
 
no i tu sie kłania moja niewiedza na ten temat chodz siedze nosem w ksiązkach i w sumie nie wiem co oznacza dokładnie elektroniczny parownik, jak to rozpoznac. za wszelkie uwagi i podpowiedzi serdeczne dzieki jak skoncze z problemem opisze wsio co miało byc a co z tego wyszło jakie sa skutki