Co jest potrzebne(części) do swap"a z 1,8 na 2,0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie.
Oprócz silnika co będzie mi jescze potrzebne
Czy skrzynię biegów też trzeba zmienić
  
 
wiazka elektryczna, skrzynia i wydech. A reszte to moze precyzyjniej inni koledzy sie wypowiedza. A czemu nie chcesz modzic 1,8 co?
  
 
w najlepszym przypadku tylko komputer
ale niech sie wypowiedzą inni
skrzynia zostanie
zależy też co 2.0
zetec czy rs2000?

[ wiadomość edytowana przez: arekturbo dnia 2008-01-13 19:33:24 ]
  
 
Cytat:
wiazka elektryczna, skrzynia i wydech. A reszte to moze precyzyjniej inni koledzy sie wypowiedza. A czemu nie chcesz modzic 1,8 co?


ten mam do remontu, a jak bym znalazł 2,0 tak do 1500,- w bardzo dobrym stanie to miałbym możliwość przełożenia
  
 
Cytat:
zależy też co 2.0
zetec czy rs2000?


wolę rs 2000
  
 
Cytat:
2008-01-13 19:21:13, slawcek pisze:
Jak w temacie. Oprócz silnika co będzie mi jescze potrzebne Czy skrzynię biegów też trzeba zmienić



skrzynię na 100% , półoski , wiązka elektryczna, komp, "sanki" , przydałoby się hamulce tez zmienić
  
 
Ja przeszedłem swapa ale drugi raz bym tego nie zrobił ale frajda z jazdy RSem jest fajna to tak dla zachęty
  
 
Cytat:
2008-01-13 20:23:12, stepo pisze:
Ja przeszedłem swapa ale drugi raz bym tego nie zrobił ale frajda z jazdy RSem jest fajna to tak dla zachęty



no teraz przy tych cenach escortów to ja tez pewnie by nie robił ale 1,5 roku temu było trochę inaczej

ale ja nie żałuję że aswapa zrobiłem wrazenia z jazdy bezcenne
  
 
Cytat:
2008-01-13 20:31:56, mss pisze:
no teraz przy tych cenach escortów to ja tez pewnie by nie robił ale 1,5 roku temu było trochę inaczej ale ja nie żałuję że aswapa zrobiłem wrazenia z jazdy bezcenne

Popieram cie w 100% Ja czasami za RSem tęsknie
  
 
ja tez pompe paliwowa wymienialem bo z tego co mi mechanior powiedzial w 1,6 np ma 5 bar wydajnosc a np rs2000 ma niecale 3 co mnie niezmiernie zdziwilo

ja na poczatku mialem dosc swapowania... ale musze sie przyznac ze teraz coraz mi chodza mysli o dalszych modyfikacjach hehe chyba polubie grzebanie sie w smarach
  
 
Cytat:
2008-01-13 21:22:51, diabel_21 pisze:
ja tez pompe paliwowa wymienialem bo z tego co mi mechanior powiedzial w 1,6 np ma 5 bar wydajnosc a np rs2000 ma niecale 3 co mnie niezmiernie zdziwilo ja na poczatku mialem dosc swapowania... ale musze sie przyznac ze teraz coraz mi chodza mysli o dalszych modyfikacjach hehe chyba polubie grzebanie sie w smarach



no to skoro w 1,6 miała wieksze ciśnienie to było sens wymieniać na rsowską, co może się stac jak będzi epompowało 5 barów??zamiast trzech??
  
 
Cytat:

no to skoro w 1,6 miała wieksze ciśnienie to było sens wymieniać na rsowską, co może się stac jak będzi epompowało 5 barów??zamiast trzech??



szczerze?? nie wiem :] ale wymienialem bo mialem RSowska na stanie hehe
  
 
Cytat:
2008-01-13 21:22:51, diabel_21 pisze:
ja tez pompe paliwowa wymienialem bo z tego co mi mechanior powiedzial w 1,6 np ma 5 bar wydajnosc a np rs2000 ma niecale 3 co mnie niezmiernie zdziwilo ja na poczatku mialem dosc swapowania... ale musze sie przyznac ze teraz coraz mi chodza mysli o dalszych modyfikacjach hehe chyba polubie grzebanie sie w smarach


to dziwne bardzo...
rs ma większe zapotrzebowanie na paliwo.....
i ogolnie zawsze lepiej jak jest większe ciśnienie...
zawsze na zapas jest w momencie przyspieszeń
  
 
dzięki chłopaki za odpowiedź
teraz przynajmniej wiem jakie sa plusy i minusy, i wiem że to nie jest takie hop siup
może jednak zostanę przy 1,8 i jego podkręcę, ale tu też nie wiem w co konkretnie ingerować żeby zwiększyć moc
  
 
Cytat:
2008-01-13 23:01:04, slawcek pisze:
dzięki chłopaki za odpowiedź teraz przynajmniej wiem jakie sa plusy i minusy, i wiem że to nie jest takie hop siup może jednak zostanę przy 1,8 i jego podkręcę, ale tu też nie wiem w co konkretnie ingerować żeby zwiększyć moc

Przeczytaj GT o Escortowych silnikach na stronie glownej sa skany tam jest cos napisane o podkrecaniu tego silnika.
  
 
Cytat:
2008-01-13 23:01:04, slawcek pisze:
dzięki chłopaki za odpowiedź teraz przynajmniej wiem jakie sa plusy i minusy, i wiem że to nie jest takie hop siup może jednak zostanę przy 1,8 i jego podkręcę, ale tu też nie wiem w co konkretnie ingerować żeby zwiększyć moc



Bylo chwilke temu
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=203405&c=129&f=20
  
 
OK znalazłem