Maluch z Rallycrossu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam problem, chciałbym się dowiedzieć coś o plastikowych częściach stosowanych w rallycrosie do malanów, ile takie coś waży, które elementy dokładnie są stosowane , co to może być za materiał, itp, słowem wszystko na ten temat, ile takie części kosztują, składam następnego malca 900 + skrzynia z Uno i chcę wiedzieć czy uda mi się z masą własną zejść poniżej 450kg??? Co myślicie o tym jest to możliwe???
  
 
na pewno stosują klapy (przód i tył) i prawe drzwi. znajomy ma do sprzedania 2 komplety za bodajże 300 i 400. nie weim co to za materiał ale nic nie waży praktycznie ... w rc jest chyba limit 500 a dużo osób zakłada dociążenia, więc raczej tak....
  
 
Elementy te są zrobione z włókna szklanego, ale nie wiem czy do cywila będzie Ci odpowiadać kiepskiej jakości wykończenie.
P.S. Jak chcesz zastosować tą skrzynię w kaszelku?

[ wiadomość edytowana przez: Yaninnya dnia 2003-07-03 22:42:20 ]
  
 
To jest bardzo leciutkie...z zewnatrz prawie nie do rozpoznania...tylko chyab nie da rady szyb zwyklych zamontowac...nie ma do czego...w rallycrosie stosuja i tak poliweglan na nity...
wiem ze swiatek takie cos sprzedaje...ale mysle ze kazy jachtowic co naprawia jachty cosik takiego ci zrobi...jak mu zaniesiesz drzi i klapy na wzor...aha...lepiej drzwi nie robic...jesli to ma byc cywil...nawet jak bedzie extra klatka...
  
 
tylko klapy (przód/tył) i prawe drzwi mogą być z tworzyw.. reszta seryjna, ale można powycinać ile się da - bez ograniczeń
szyby z poliwęglanu wszystkie oprócz przedniej..
jeden fotel, brak jakiejkolwiek tapicerki..

z klatką schodzą z wagą do ok. 480-490kg (i wtedy muszą dokładać 'sztabki' ), niektórzy koło 520-530kg..

czy da się zrobić 450kg z cięższym silnikiem..wątpię...
  
 
jak sie maja czyby z poliweglanu do przepisów i używania w życiu codziennym - zimą skrobania nie wchodzi w gre... no i cena??
  
 
Szybki w Malarze są z Poliwęglanów, a drzwi prawe i pokrywy (przednia i tylna) z żywic epoksydowych. Łączna masa wszystkich szyb i klap wynosi 4,8 KG.
Bez żadnego problemu da się zbudować Małkersa wyspawanego i z klatką o masie 470 kg.
  
 
Cytat:
2003-07-04 07:41:03, black_panther pisze:
jak sie maja czyby z poliweglanu do przepisów i używania w życiu codziennym - zimą skrobania nie wchodzi w gre... no i cena??



Zdecydowanie nie nadają się na codzień bo się wściekle rysują i przy mrozie potrafią pękać.
  
 
Cytat:
2003-07-03 22:41:21, Yaninnya pisze:
Elementy te są zrobione z włókna szklanego, ale nie wiem czy do cywila będzie Ci odpowiadać kiepskiej jakości wykończenie.
P.S. Jak chcesz zastosować tą skrzynię w kaszelku?

[ wiadomość edytowana przez: Yaninnya dnia 2003-07-03 22:42:20 ]



Skrzynie razem z silnikeem 900 wkładam poprzecznie na tylną oś, spoko się mieści tylko trzeba zrobić coś w rodzaju kołyski.
  
 
Jakby co to kolega ma na sprzedaz prawe drzwi z wlokna szklanego...raczej do malowania...stan dobry...cena do dogadania...sa mu niepotrzebne bo auto jezdzi w kjs i na codzien
  
 
Swiatek za poszycie zewnetrzne prawych drzi chce 150zł...z zywicy czy czegos tam...
kumpel chce za kompletne drzwi(poszycie zew i skzielet wew+mocowania) 200zł...
  
 
Madcar czy drzwi Twojego kumpla to całość żywica czy tylko poszycie zewnętrzne?
  
 
cale dzrzwi to jakis plastik...wewnetrzne "wzmoncienia" tez...
trza je tylko pomalowac...i mozna zakladac...