Brak wolnych obrotow - gasnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
zalozylem nowy reduktor.(uzywka, 10 tys km ale 100% wiem ze dzialal) Podczas montażu złamało sie kolanko wodne, wiec je wymienilem (tego sie chyba nie da spieprzyc i nic stamtad nie moglo wypasc prawda?
I po zalozeniu nie da sie wyregulowac wolnych obrotow (BRC TECNO reduktor) Krece jedna, krece druga sruba i nic. auto caly czas gasnie. Co moze byc przyczyna? Na poprzednim reduktorze bylo ok .pomozcie

Udalo mi sie wyregulowac na chwile, ale po przejechaniu 5 km znowu nie ma obrotow i teraz nie umiem wyregulowac. Oczywiscie na gazie nie chce odpalic. Jak juz ma jako takie obroty to pryka dlawi sie i dusi . Powyzej 1200 rpm jest ok.

Instalacja II gen ze sruba regulacyjna, monowtrysk.



[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2008-01-11 22:44:22 ]
  
 
Kurcze Hepos, ale masz niefart.....

Dobrze poskładałeś? w jakim stanie membrana?
  
 
hehe to prawda z niefartem;D

w sumie reduktor ma rok czasu i 10 tys przebieg wiec powinien byc ok. Ja mu tylko odkręcilem srubki na imbus i sciagnalem ta czesc z kolankami. Juz nie mam pomyslow
  
 
Odpocznij moment, napij się kawki (co tam lubisz ), i zacznij krok po kroku od początku, bez nerwów..., tak jest najlepiej. Często popełniamy błędy niezauważając ich.
  
 
to prawda hehe, ale to juz 3ci reduktor no i jakos mi sil brakl
  
 
Cytat:
Instalacja II gen ze sruba regulacyjna, monowtrysk.

rozumiem, że attuator wymontowany i w to miejsce register?

co to za sterownik? komputer masz?(do regulacji); przy braku wolnych obrotów zalewa go czy nie dostaje gazu?
  
 
nie, to jest taki silniczek krokowy do ktorego jest kabel podpiety (ale go odlaczylem) i obok silniczka sruba. sterownig to stag 2l jakos taK. Komputera do regulacji chyba nie ma. A czy zalewa czy nie dostaje gazu to nie wiem , jak to odroznic? Na moje oko nie dostaje gazu
  
 
rozumiem, po odłączeniu krokowego (kabelka), jego trzpień w jakiej pozycji się zatrzymał?

Trzeba to podłączyć i próbować wyregulować całość.
  
 
A nie bede sie bawil w uzywane reduktory. Tamten zalewal silnik aż syczalo z reduktora. Kupiłem reduktor BRC AT90E 100 KW. Nowiutki. 370 zł z montażem i filtrem powietrza. Wszystkie problemy jak ręką odjał. Z tego miejsca chce podziekowac wszystkim za pomoc i rady oraz przestrzec przed kupnem uzywanych reduktorow- nie warto