MotoNews.pl
  

Czy ktoś miał BRC sequent 24?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam zastanawiam się nad zamontowaniem BRC sequent 24 w Peugeocie 306 z silinikiem 1.4. Słyszałem różne opinie. Podobno ma za słabe oprogramowanie i nie radzi sobie z tym silnikiem. Czy ktoś z was wie coś na ten temat będę wdzięczny, ewentualnie gdzie w Krakowie można zamontować to za ludzkie pieniądze?
Pozdrawiam
  
 
A ten silnik ma wielopunktowy wtrysk??
Ja mam tą instalację ale w toyocie carinie i jestem b. zadowolony. Wszystko zależy od gazownika, jak ma doświadczenie w danej instalacji to będzie chodzić.
  
 
silnik ma wielopunktowy wtrysk i plastikowy kolektor
  
 
No to ja bym zakładał tylko sekwencję.
  
 
Mam w Xsarze II taki sam silnik i kolektor (306 i Xsary mają jednakowe niektóre podzespoły lub części ),
Zamontowany mam BRC Seq 24 czyli włoska instalacja i wtryski.
Instalacja założona 10.2005 r. w autoryzowanym warsztacie Jacka Okońskiego w Rzeszowie.
3 lata gwarancji, wymieniany był elektrozawór w butli.
Nie ma odczuwalnej różnicy między Lpg i Pb.
Średnie zużycie miasto/trasa 70/30 waha się 7,2-8,6l gazu.
Wtryski powinny wytrzymać 150kkm.
Jeżeli masz kasę warto założyć wersję Fly z wtryskami keihina (wytrzymują ponad 300kkm)
  
 
Cytat:
2008-01-17 20:19:54, kropa13 pisze:
Mam w Xsarze II taki sam silnik i kolektor (306 i Xsary mają jednakowe niektóre podzespoły lub części ), Zamontowany mam BRC Seq 24 czyli włoska instalacja i wtryski. Instalacja założona 10.2005 r. w autoryzowanym warsztacie Jacka Okońskiego w Rzeszowie. 3 lata gwarancji, wymieniany był elektrozawór w butli. Nie ma odczuwalnej różnicy między Lpg i Pb. Średnie zużycie miasto/trasa 70/30 waha się 7,2-8,6l gazu. Wtryski powinny wytrzymać 150kkm. Jeżeli masz kasę warto założyć wersję Fly z wtryskami keihina (wytrzymują ponad 300kkm)



świetna informacja niestety nie stać mnie na wersję fly (ponad 4500).zakładam seqent 24 dzięki za opinie