Mam problemik z moim diselkiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam wersję 1.8 TD Ghia z 1997 roku.
Moje autko troszeczkę świruje po prostu gdy postoi na wolnych obrotach albo czasami w czasie jazdy głównie jak mu troszkę depnę i potem gwałtownie przychamuję to sam podwyższa sobie obroty do nawet 7tyś i oczywiście zaraz za mną pojawia się tuman kurzu. W lusterku czarno i twarze pasażerów jadących za mną biezbyt ciekawe. Byłem u mechanika to sprawdzał komputer ale nie wykrył żadnych błędów. Mechanik sam nie wiedział. Kazał jeździć i obserwować czy problem będzie się nasilał. Nasilać się nie nasila ale i nie znikną!!
Ciekaw jestem czy ktoś z Was miał podobny problem albo wie co to może być??
Gdyby ktoś miał jakieś sugestie to będę wdzięczny.
Jesteście bardziej obeznani!!
Ja mam Swoją Bestię od niedawna!!
  
 
Wyglada na to, ze masz nie problemik, a powazny problem!
Obroty do 7 tys? Jestes pewien ze do 7tys. Do sprawdzenia zawor zwiekszajacy dawke paliwa, do ktorego dochodzi wezyk z turbiny.Wyglada na to,ze mambrana w nim puszcza.
  
 
Nie zawsze az do 7000 ale ze 2 razy się zdarzyło!!
Tak z reguły do 4,5 tyś

Troszkę mnie postraszyłeś!!

Tania naprawa pewnie nie jest!!

Tak po za tym bo masz taki sam motor ile Ci wyciąga??
  
 
moze postaw kolego samochod w garazu na pare dni i wez sie za naprawe, bo ktos sie ostatnio skarzyl ze z tego powodu silniczek mu padl ;/ tu masz opis usterki i sposob naprawy KLIK, a tu mozesz kupic zestaw naprawczy DIESEL CZESCI, a tu link to watki kolegi ktory mial podobny problem
WATEK

[ wiadomość edytowana przez: edmund47 dnia 2008-01-06 23:27:50 ]
  
 
To muszę rozrząd wymienić??
  
 
Cytat:
2008-01-06 23:29:10, MarBar997 pisze:
To muszę rozrząd wymienić??



nie, wedlug mnie musisz zrobic to co kolega z klubu mondeo (moj pierwszy link w poprzednim poscie) i to powinno wystarczyc.
  
 
Cytat:
2008-01-06 22:52:21, darmcdoman pisze:
mambrana w nim puszcza.



Dokladnie to - tak mial kumpel w mondim
  
 
bede musiał tak zrobic jak czytam czym to moze skutkowac to nie ma co ryzykowac!!

Jak go kupowałem i na jeździe próbnej to zrobił to akurat prowadził facet co mi go sprzedawał zaraz się pochylił i poprawiał coś koło pedała gazu i pocis mi kita że dywanik się zagioł i gaz nie odbił a ja głupi łykłem to jak dzieciak!! Podobał mi się ten wozik i zaślepiło to moją uwagę!!

  
 
Dwa dni temu wymieniałem sobie w garażu świece filtr powietrza i paliwa. Przy zakręcaniu tego ostatniego pękła mi pokrywa dolna co jest pod filtrem i śróba ta nakręcana od góry. (trochę za dużo siły) Wsiadłem i pojechałem (innym autem oczywiście) do znajomego co handluje cześciami czy ma tą pokrywkę. Miał cały silnik identyczny jak mój ale niechciał mi sprzedać samej pokrywki bo kto mu weźmie reszte wiec wziołem całą pompkę ( wzioł 30zł więc nie było tak źle bo w sklepie sama pokrywka kosztowałaby pewnie więcej) Wymieniłem tylko filtr (bo na wyciągnietej pompce znacznie było łatwiej) i wymieniłem całość czyli cała pomkę. Do tej pory nie zrobił mi tak jak opisywałem wcześniej a zrobiłem już prawie 200km. Czy to możliwe że powodem moich problemów mogła być właśnie ta pompka albo filtry??
Bo świece to raczej nie!! (ale fajnie odpala można powiedzieć że teraz na tyk nawet przy 14sto stopniowym mrozie - wcześniej były problemy)

Jak myślicie??
  
 
Oczywiście że mogło być i pewnie było. Lewe powietrze w dużych ilościach z filtra paliwa. Mogłeś mieć uszkodzoną membrankę w pompce jak i nieszczelne oringi na wkładzie i stąd takie objawy. Tyle tylko że nic nie wspominałeś o kłopotach z zapalaniem wcześniej. Jeśli autko się buja booster zostaw póki co w spokoju.
  
 
Teraz jechałem od siostry i niestety znowu mi to zrobił !! Słabo bo słabo na skrzyżowaniu tak do 3,5 tyś ale jednak. Dzwoniłem wcześniej do tego sklepu co podałeś mi link i ten zestaw naprawczy kosztuje 100zł chyba będę zamawiał. Trochę się boję czy dam sobie rade z montażem. Dzwoniłem też do znajomego co ma części używane (co mi tą pompę paliwową za 30zł sprzedał) Cała używana ale dobra pompa wtryskowa jest za 600zł. W sklepie pytałem 1000zł używana 5500 nowa!! Masakra!! Ja 10000 to całego Essiego kupiłem!!

Sam niewiem co robić!!
  
 
Cytat:
2008-01-07 20:59:14, MarBar997 pisze:
Dzwoniłem wcześniej do tego sklepu co podałeś mi link i ten zestaw naprawczy kosztuje 100zł chyba będę zamawiał. Trochę się boję czy dam sobie rade z montażem.



pytalem ostatnio w tym sklepie o zestaw naprawczy do boostera i o ile dobrze pamietam to byl za 110zl. Skladal sie z zewnetrznych oringow uszczelniajacych i z calego (!) grzybka, takze troche roboty odpada. Moze podjedz do jakiegos pompiarza i zapytaj ile by chcial za naprawe boostera?
  
 
Najpierw rozbierz i sprawdź sobie czy faktycznie jest uszkodzony. Potem się wypłacaj. A gdybyś chciał kupić cały sprawny na wymianę to pisz na priv.
  
 
Cytat:
2008-01-07 11:50:02, Kris75 pisze:
Oczywiście że mogło być i pewnie było. Lewe powietrze w dużych ilościach z filtra paliwa. Mogłeś mieć uszkodzoną membrankę w pompce jak i nieszczelne oringi na wkładzie i stąd takie objawy. Tyle tylko że nic nie wspominałeś o kłopotach z zapalaniem wcześniej. Jeśli autko się buja booster zostaw póki co w spokoju.



impossible, prędzej zgaśnie jak takie coś zauważysz.
I od kiedy to TD ma 7k obr?

HAA!!! na obrotku ma tyle znalazlem starą fotkę swojego białaska. tylko o ile się nie mylę przy 6k silnik sam się wyłączy.

[ wiadomość edytowana przez: Horhe dnia 2008-01-08 14:49:50 ]
  
 
ano moze poleciec do 7 tyś w seri mam max obroty do 5,250 tys
a niestety w TD nie ma odciecia zapłonu wiec nie wykluczaj że TD nie da rady do 7 tyś poleciec mój osobiście poleciał do 6 tyś
pozdro
  
 
Stary po co miałbym ściemniać!!
Ja mam 7000 obrotów.
Chyba nie wiesz jak wygląda TD!!
  
 
dzieki