Jaka temperature ustawic w instalacji gazowej ? kurcze blade

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam sekwencje firmy zenit. firma zakladajaca ustawila mi moment przelaczenia na gaz na 30stopni. mowili ze mniej sie nei powinno bo moze sie popsuc a wogole ze tak jest nakazane przez producenta instalacji LPG. jest to uciazliwe czekanie na przelaczenie a jezdzenie na benzynie do czasu przelaczenia jeszcze bardziej uciazliwe. a dzis kolega mi mowil ze w focusie mial ustawione na 20 stopni i ze normlanie mu dzialalo.
ktos zna jeszcze takie przypadki? prosze o podpowiedzi bo chcialbym cos z tym zrobic.
kiedys tez wpadlem na taki pomysl zeby tą czesc przez ktora plynie gaz i ma byc nagrzana do 30 stopni to zeby ja okleic taką matą co sie uzywa do podgrzewania lusterek ale nie wiem co to da i wogole nie kumaty jestem.
prosze o rady. pozdro
  
 
Cytat:
prosze o podpowiedzi bo chcialbym cos z tym zrobic.

sprawdź termostat, najprawdopodobniej nie domaga
  
 
termostat wymienilem 4 dni temu nic sie nie zmienilo. a czy moze to byc wina tego ze silnik slaby ? i sie dluzej nagrzewa. mam pojemnosc 1.3
  
 
czy moze zna juz ktos jakies rady ? jak tak to prosze pisac.
pozdro!
  
 
Spokojnie możesz ustawić na 20°C.
Ew. koszt wymiany membrany (jeśli już by padła, ale potrwa to przez kilkadziesiąt tys. km) będzie dużo niższa, niż przez ten czas kasa za zużytą benzynę - wybór należy do Ciebie
  
 
sie zastanowie a poza membrana moze sie cos jescze zepsuc ?
  
 
to nie jest sprawa membran.
1 termostat
2 mało płynu chłodzącego
3 złe umieszzczenie czujnika temperatury
4 złe wpięcie się w uklad chlodzący
5 zepsuty czujnik temperatury reduktora.

jest pięć grzechów głównych takich sytuacji odnoszące sie do wszystkich instalacji.
  
 
Cytat:
Spokojnie możesz ustawić na 20°C.

taaa, i zacznij odkładać na nowe wtryskiwacze.....
  
 
omegolot nie dołuj przeciwnika. ja rozumiem ,że to nowa instalka i te objawy nie wskazują na wtryskiwacze. tylko długi czas przejścia na gaz i tyle.
  
 
za niedlugo mam w planach jechac na przeglad instalacji. do jakiegos innego gazownika. przy okazji pogadam o moim problemie i zapisze na kartce te 5 grzechow glownych i pogadam z gazownikiem co o tym mysli.
  
 
@OpawelQ

ja jeżdżę Accentem z silnikiem 1.5 i mam przełączanie ustawione na 20 stopni. Przejeżdżam max 2 km i już jestem na LPG (oczywiście nie gaśnie i nie szarpie) a wskazówka temperatury dopiero zaczyna się podnosić.
  
 
a nie boisz sie tego co koledzy wyzej napisali. wiesz to nie tylko ich gadaka taka jest, ale tak nakazuje producent co mi sie wydaje ze jest raczej nalepszym fachowcem. w sumie to juz mnie to dosc sporo zmeczylo. niby tez mozna jechac do fachowca niech robi ale widzialem fachowcow w akcji to ino papraja robote i kase biora. sam robilem meble ikea i nie raz syf robilem a pozatym jak mi na forum pisali ze zapozno mi sie przelancza na gaz to znaczy ze fachowiec spapral robote. no i co ja biedny zrobie. no nic. cza sie meczyc teraz jade do innego fachowca po porady. pozdro
  
 
bylem u fachowca ktory chwali i zaklada sekwencje landirenzo i mowi tak ze on ma ustawione temperature na 0 stopni i ze jeszcze sie nic nie psuje a ludziom co u niego zakladaja gaz ustawia na 15 stopni i ze tez sie nic nie psuje. i twierdzil ze tepmerature przelanczania ustala fachowiec ktory zaklada instacje a nie producent.
ale gadal tez jakies glupoty bo sie pytalem po co ma sie wogole ogrzewac ten reduktor to odpowiedzial ze roznica temperatur musi byc zeby dzialalo. wiec ciekawe jakim cudem jemu chodzi instalcja jak ma na zero stopni ustawione (zero roznicy temperatur) mowil ze ino lekko przegazuje i mu sie przelancza na gaz.
ciekawi fachowcy.

croma 1- a ty nie popelniles bledu piszac ze mozna zle umiescic czujnik temparatury. bo pytalem sie fachowca czy moge miec zle wpiety czujniki i mu pokazalem to on powiedzial ze czujnik ma swoje miejsce i gdzie indziej nie mozna go wpiac.
itp itp i juz nie wiem co robic.