-- I OMEGA GRAN TURISMO CHALLENGE --

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wielki było nasz zdziwienie z jakim entuzjazmem podeszliście do super zabawy. Zresztą po cichu na to liczyliśmy i okazał się to strzał w dziesiątkę, postaramy się to kontynuować. Mnie się nie podobało ja siedziałem a nie jeździłem! Dość narzekań. Zanim podam wyniki do chciałem zauważyć, iż na zlocie pojawili się koledzy, którzy mieli do pokonania ponad 1 tys km w jedną stronę. Widać chcieć to znaczy móc. .

Wyniki:

1. Senator- 56 punktów, 47:20 przed czasem.
==============================
2. Mariosomegos, 56, 40:50,
==============================
3. Admeen, 56, 39:20,
==============================
4. Stahu, 56, 29:00,
5. MarekCaramba, 56, 25:30
6. Pabelo 56, 19:40,
7. Chemik33, 56, 18:40,
8. Mpaolos, 56, 15:30,
9. Karoool 56, 13:00
==============================
10 Ilku 50, 49:30,
11 Brutal 50, 30:00,
12 Marecki 40, 15:20,
13 Rasscal 40, 13:30,
14 Diro 40, 13:20,
15 Wiktorz 30, 15:10
16 Gieroy 26, 9:20
==============================
17 Erwinomega 56. Niesklasyfikowany. NAGRODA FAIR PLAY
==============================

Mam nadzieje, iż po następny Rajdzie klasyfikacja ulegnie zmianie.

Kilka wrażeń odnośnie zlotu.
Miejsce przednie, domki w dobrym stanie, chata grillowa bardzo fajna, okolica przepiękna, inne przyjemności Lobowiczów pod ręka. Można polecić to miejsca dla innych, dla nas jest zbyt ciasne.
Mnie martwi jedno karkówka wam nie smakowała i kto ją teraz zje?


Dziękuję wszystkim za obecność, za pomoc (szczególnie dla Pawła w kamizelce widać Cię było bardzo daleko), za dyscyplinę, (zrozumienie), za SUPER ATMOSFERĘ I MIŁE SPĘDZENIE CZASU.


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-10-07 17:44:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2007-10-11 07:43:31 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu ]
  
 
Czekam na kolejne rajdy

Karkoweczka swietna tylko bardzo jej bylo duzo
aczkolwiek robilem co mogle
  
 
Wow to moja dyrektorka zaszalała uff
  
 
Chemik ma w nicku 333 a nie 33 no... chyba ze to jakis inny startowal?

Fajnie, fajnie bylo
  
 
Sam pomysl rajdu to naprawde strzal w dziesiatke. Frekwencja mysle, ze wszystkich wprawila w oslupienie, ale tak byc powinno. Bawia sie wszyscy !

Trasa, punkty i zlozenie tego wszystkiego do kupy naprawde zasluguje na pochwale, bo moim zdaniem wyszlo rewelacyjnie. Fakt, faktem chyba wiecej jak polowa uczestnikow malo kiedy stosowala sie do...jednego z punktow regulaminu, ale mysle, ze niestety trzeba bylo sie z tym liczyc. Nastepnym razem moznaby pomyslec nad drastycznym zmniejszeniem predkosci przelotowych na trasie rajdu.

Pomysl z seria rajdow i klasyfikacja generalna jak najbardziej mi odpowiada, bo moze sie to stac nawet zacheta do zawitania na takim zlocie
  
 
Chemik333 = Przepraszam.

Ograniczenie prędkości? Pracujemy na tym, poki co jedynye co nam przychodzi do głowy to wykręcić połowę świec.

A z drugie strony klasyfikacja "kuniów" jest inna.
1. 177
2. 211
3. 136
4. 211
5. 150
6. 204
7. 130
8. 136
9. 86 ???
  
 
Jak mi wykręcicie dwie świece to będę go musiał pchać

A z tą prędkością to jak będą takie ustalenia to tak będziemy jechać. Mogliśmy jechać bez navi i CB to i możemy jechać przepisowo.
2 godziny każdy wytrzyma

  
 
pomysł rajdu - super.
zaangażowanie Vets - bardzo super.

na przyszłość mogę kogoś zastąpić na punkcie kontrolnym, chyba, że po prostu w rewanżu to my (czyt. nie-Vetsi) zorganizujemy I Vets Rally

i kilka luźnych wniosków do imprezy:

- ogólne określenie okolicy (np. wytyczonej skrajnymi miejscowościami) na tydzień/ parę dni przed imprezą.
- rozdanie dokładnych map z zaznaczonymi punktami i opisówką punktów co najmniej 30 min przed startem.
- punkty kontroli wymagające trochę/ więcej gimnastyki - +extra premia.
- polecam obligatoryjne starty z pilotem - myślę, że to po protu bezpieczniejsze niż kierowanie i przeglądanie mapy przy xxx km/h
- ograniczenie prędkości przelotowej - na podobnych imprezach część podchodzi do tematu turystycznie a część bardziej sportowo, ciężko to pogodzić. Zawsze można dodawać karne minuty za zbyt szybki przyjazd na punkt. System średnio się sprawdzi jeśli punkty stanowią zagadkę i trzeba ich szukać
- przy większej liczbie uczestników podział na klasy (nie wiem, np. do 150KM i ponad?) chyba nie byłby złym pomysłem. Premia za zaawansowany wiek startującego pojazdu wskazana

chyba tyle
  
 
Poprawka na 6 miejscu niestety tylko 150

ale moze juz nie dlugo
  
 
hehe u mnie tez na siodmym miejscu poprawka - jedna polowa koni byla na odleglych pastwiskach, a druga byla spita olejem sojowym
  
 
my z direm pokazaliśmy klase dwoje kulawych gosci , pojechało ze spokojem dla zabawy . pilot z browarkiem , ale nie byliśmy ostatni
wiecej takiej zabawy.było super.
  
 
Zlocik super Wielkie dzięki
7gsi ma rację z tymi pilotami
Pozdrowionka z Ostrołęki dla wszyskich lobowiczów
  
 
Cytat:
2007-10-08 12:04:47, 7gsi pisze:

0. pomysł rajdu - super. zaangażowanie Vets - bardzo super.

1. ogólne określenie okolicy (np. wytyczonej skrajnymi miejscowościami) na tydzień/ parę dni przed imprezą.
2. rozdanie dokładnych map z zaznaczonymi punktami i opisówką punktów co najmniej 30 min przed startem.
3. - punkty kontroli wymagające trochę/ więcej gimnastyki - +extra premia.
4. - polecam obligatoryjne starty z pilotem - myślę, że to po protu bezpieczniejsze niż kierowanie i przeglądanie mapy przy xxx km/h 5. - ograniczenie prędkości przelotowej - na podobnych imprezach część podchodzi do tematu turystycznie a część bardziej sportowo, ciężko to pogodzić. Zawsze można dodawać karne minuty za zbyt szybki przyjazd na punkt. System średnio się sprawdzi jeśli punkty stanowią zagadkę i trzeba ich szukać
6. - przy większej liczbie uczestników podział na klasy (nie wiem, np. do 150KM i ponad?) chyba nie byłby złym pomysłem. Premia za zaawansowany wiek startującego pojazdu wskazana chyba tyle



0. A dziękujemy bardzo - nie będę sciemniał ale liczyliśmy na podziękowanie.
1. Jak najbardziej.
2. Raczej idziemy w kierunku niespodzianki, zresztą chcemy by wszyscy mieli równo.
3. Da się zrobić.
4. Raczej nie pilot był dla tych osób co nie czuli się na siłach, sporo osób z tego skorzystało.
5. Pracujemy nad tym jest kilka pomysłów oprócz wykręcenia połowy świec.
6. Raczej nie skoncentrujemy się na tym by nie wygrywały auta szybkie ale szybcy kierowcy na drodze i umyśle.

Dzięki za rozważania poproszę więcej.
  
 
2-3 Ktoś rzucił pomysł pieczątek w określonych miejscach - Vetsi również mogliby wtedy się bawić (no może oprócz tego co je porozwozi)

4. Pomimo, że jechałem sam jestem za obligatoryjnym pilotem - nie ma zerkania na mapę a co za tym idzie zagrożenia i więcej ludzi się bawi

5-6. Bardzo proste,
Tutaj jedynymi momentami gdzie można było nadrobić koniami to trasa Zdbice - Czaplinek i leśna Zdbice - Nadarzyce ale tą drugą leśną to chyba tylko Senator jechał trochę szybciej .
Reszta była za kręta na zrobienie przewagi prędkością, czyli trasa bardziej kręta i zniweluje się przewagę.
A jeżeli dodatkowo uda się zwiększyć ilość punktów do szukania to zupełnie zniweluje przewagę przelotową,

Przydałyby sie oznakowania aut, byłoby widać swoich.

No i taka dygresja. Był zakaz korzystania z nawigacji,
Podpowiedzi lokalnej społeczności to trochę taka nawigacja tylko analogowa
  
 
Cytat:
2007-10-09 19:10:37, PiotrS pisze:
4. Raczej nie pilot był dla tych osób co nie czuli się na siłach, sporo osób z tego skorzystało.



Piotrze... w zamysle byla dobra zabawa a nie zapieprzanie... mysle ze wiekszosc osob (w tym ja) wziela pilota nie z tego powodu ze nie czula sie na silach, tylko po to aby nasze kobiety, badz tez mezczyzni (czyt. towarzysze podrozy) tez mieli szanse wziac udzial w rajdzie, a nie zostawiac ich na ten czas samym sobie... Dlatego tez popieram pomysl 7gsi
  
 
z oznakowaniem aut raczej bym uważał, rajd był / bedzie absolutnie nieformalny i odbywa sie po drogach publicznych. . a sposób dośc skuteczny na vmax się znajdzie. więcej sędziów i nieprzewidywalne połozenie pkc + karne minuty za przejechanie pkc w szybszym czasie i sprawa załatwiona.

inną rzecza jest że na 100% nie wykluczymy niebezpiecznych sytuacji - nie jestesmy klubem szachowym, możemy za to skutecznie je ograniczyć

ta czy srak, zabawa przednia i imho znacznie ciekawsza niż pląsanie na lotniskach. OMEGA GRAN TURISMO CHALLENGE


[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2007-10-10 12:17:37 ]
  
 
Słuchajcie sprawa pilotów.
Nie jesteśmy za ograniczaniem czegokolwiek, przyjechałeś sam niE masz pilot? Jedź. Chcesz z pilotem? Jedź, Chcesz mieć full załadowane auto jedź.

Co do ograniczenia prędkości.
Na chwilę obecną w polsce odbył się jeden wielki rajd, podobny co do zasady co nasz tyle, że trwający dużo/km więcej.
Tam nie ma problemu prędkości, każdy wie, że obowiązuje go prawo w Polsce. Czy musimy o tym przypominać? Tamten rajd był bardzo udany. Nasz też. Nie jesteśmy w stanie poskromić waszych "kóniów".

Zresztą na odcinkach dojazdowych w rajdach organizowanych w polsce obowiązują przepisy prawa, stąd CB w autach rajdowych, płącenia mandatów itd.

Postaramy się tylko je ogrniczyć. Pracujemy nad tym.

Np. Oklejeni auta ogranicza prędkość przelotu.

I na bank mozna się spodziewać trudniejszych punktów!!!
I mnogości rozwiązań, więcj pracy dla nas.
Wiem, że jesteście bardzo sprytni!!!Udowodniliście TO.
Cieszę się że mam takich kumpli.

Wiktorzi, własnie nam o to chodziło "koniec języka za przewodnika".

I jeszcze tworzenie mnogości ograniczeń, podziału na klasy.
Nie tędy droga, pogubimy się. Chyba, że będzie 50 aut wtedy kto wie ale max 2 klasy.

Kryterium zasda proste.
Każde auto (3 miejsce to 2.0), proste jasne zasady i do boju.

  
 
A moze warto by bylo pomyslec nad dluzsza trasa ? Dluzsza w sensie wiekszej ilosci punktow, gdzie bedzie mozliwosc nadrobienia czasu z powodu ograniczen predkosci.
Np. jeden szybko jezdzi, a drugi szybko mysli...temu pierwszemu przejechanie odcinka zajmie 10 minut, ale rozwiazanie zadania na punkcie 20 minut, za to drugi odwrotnie, 20 minut trasa, 10 minut zadanie i szanse sie wyrownuja ?

Druga sprawa, jezeli ktos jedzie z 4ema osobami na pokladzie, ma wiecej glow do myslenia nad zadaniem, a kwestia ilosci pasazerow nie jest okreslona. Moze warto by bylo nad tym pomyslec ?

To narazie wszystko co przychodzi mi do glowy
  
 
Kiedys byly organizowane rajdy na regularnosc(co do nazwy nie jestem pewnien)

Ale zasada byla prosta:

Sam rajd identyczny jak nasz tzn karta przejazdowa i podpisy w odpowiednich punktach RAZEM Z CZASEM

ale na poczatku organizatorzy ustalali przecietna przejazdu np. na 50km/h

zliczano srednia ze wszystkich punktow osobno i w calosci

Wygrywal ten kto byl najblizszy przecietnej.
Ograniczenia w czasie nie bylo oczywiscie

Nie mowie zeby zrobic to samo ale pomysl na ograniczenie predkosci w tym wypadku bardzo mi sie spodobal.
Mozna za ta srednia np dodawac punkty np. jako premie...
  
 
zadanie na punkcie - jeżeli już o tym mówimy, może dotyczyć tylko kierowcę, więc ilośc "balastu" nie ma znaczenia.

a dodatkowo może byc np. +/- 5pkt za dobrą/złą odpowiedź na pytanie . wtedy czas nie ma żadnego znaczenia.

np.

start = czas 0:00:00
1pkc/ukryty = 10:00=12:00 ( każda minuta +/- wynosi -1pkt)
pkt 1 = 5pkt ( + zadanie 5pkt)
itd.

i może być sytuacja taka:
I
klient zapierdalający mija 1pkc w 6:00 ( -4pkt)
znajduje pkt 1 , nie chce zadania jedzie dalej
PUNKTACJA: -4pkt

II
klient jedzie, miesci się na pkc w czasie ( 0pkt)
znajduje pkt1, nie chce zadania jedzie dalej
PUNKTACJA: 0pkt

III
klient zapierdala "mniej" mija 1pkc w 9:00 ( -1pkt)
znajduje pkt1, wykonuje zadanie jedzie dalej
PUNKTACJA: -1+5+5 = 9pkt

IV
klient wlecze się jak pipa / albo gubi , mija 1 pkc w 16:00 ( -4pkt)
znajduje pkt1, wykonuje zadanie jedzie dalej
PUNKTACJA: -4+5+5= 6pkt

zauważcie że czas nie ma w takim rozwiązaniu znaczenia

może być też wersja że pytanie/zadanie jest tylko na + bez odejmowania punktów za złą odpowiedź/niewykonanie

oczywiście dodając limit czasowy na cały rajd sytuacja się zagęszcza ( żeby nikt nie jeździł pół dnia )

a dodatkowo zawodnicy z tą samą ilością punktów są rozliczani z czasu przejazdu czyli - kto szybciej ten wygrywa

rozwiązań i zageszczenia rajdu jest kilka(nascie)


[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2007-10-10 12:35:01 ]

[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2007-10-10 12:36:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: urg dnia 2007-10-10 12:37:47 ]