[k] dysze do Solexów C40 ADDHE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
paliwa, powietrza, rurki, ogolnie wszystko do regulacji dwoch C40ek
  
 
A trzeba bylo wejsc w webera albo w dellorto to bys nie mial tego problemu
  
 
solex jest git :]
  
 
Cytat:
2007-11-01 18:04:56, 3zeR_MDS pisze:
solex jest git :]



eeeeetam panie 40stki to do malucha
  
 
mysle ze mu wystarcza dysze venturiego rozwierci do 35 mm i bedzie jak ta lala
  
 
Ja mam venturi 36mm i bedzie to chodzic w mocnym 1300.
  
 
yapko troszke to przyduze :/ gazniki 40 czy 45? jak 40 to moim zdaniem to nie bedzie chodzic tak jak powinno, przynajmniej tego co sie dowiedzialem o strojeniu poziomow
  
 
Sorry, chyba 32mm a nie 36... To sa 40stki z RITMO 130 TC. Ten silnik ma czym oddychac i powinno byc dobrze ale zobaczymy. Plan jest najwyzej taki ze bede szukal dellorto z mniejszego silnika.
  
 
dysze do solexa

jak tu nie kupisz to nie kupisz nigdzie
  
 
Cytat:
2007-11-02 12:34:33, yapko pisze:
Sorry, chyba 32mm a nie 36... To sa 40stki z RITMO 130 TC. Ten silnik ma czym oddychac i powinno byc dobrze ale zobaczymy. Plan jest najwyzej taki ze bede szukal dellorto z mniejszego silnika.


no to lepiej,
ja mam taka konfiguracje ale pod 1,6
  
 
Cytat:
2007-11-02 12:34:33, yapko pisze:
Sorry, chyba 32mm a nie 36... To sa 40stki z RITMO 130 TC. Ten silnik ma czym oddychac i powinno byc dobrze ale zobaczymy. Plan jest najwyzej taki ze bede szukal dellorto z mniejszego silnika.



a nie lepiej dotoczyc sobie ( albo kupic ) zwezek w innym rozmiarze? raczej bedzie to tansze niz kupowanie nowych gaznikow
  
 
32 mm zwezka to jesdt wlasnie tak do 1600 silnikow. do 1300 28 albo 30
  
 
wg tego zrodla jezeli silnik osiaga max mocy przy 8 tys to nawet 36 bylyby OK. Wiec mysle ze 32mm trzeba dac szanse i sie zobaczy.
Sieczka mial w ladzie silnik 1600 z estonii, czyli torowy wysokoobrotowy i tam siedzialy jakies 45 tki, nie wiem jakie mialy zwezki ale podejrzewam ze 36.
  
 
no ale 36mm w 45 to zupelnie co innego niz 36mm w 40stce
  
 
Wiem, 36 w 40-stce praktycznie nie ma sensu, za maly bedzie efekt przewezenia. Poza tym nie mysl ze sie nie zgadzam ze optymalne do 1300 sa 28 i 30, po prostu zobacze jak bedzie sie sprawowac 32, akurat takie gazniki udalo mi sie kiedys kupic a z racji ze moj silnik ma bardzo ostry walek i mody, jest szansa ze 32mm dadza rade. Zawsze mozna dotoczyc zwezki tak jak pisze flap albo kupic niekompletne gazniki z mniejszymi.
  
 
a jakie tam masz dysze?

  
 
Nie mam pojecia ale to jest seria z ritmiaka, nie wiem czy ritmo mialy rozne dysze w zaleznosci od roku itd. czy jeden zestaw. W kazdym razie na dzien dzisiejszy nie wiem co tam mam konkretnie.
  
 
  
 
Ten gosc co parnel napisal nizej ma takie cos na stronie:
Basic solex 40ADDHE settings
--------------------------------------------------------------------------------
chokes; Main jet ; air corrector; idle jet; pump jet;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
upto 90 BHP; 28; 117-125; 150; 60; 45;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
upto 120 BHP; 30; 135-145; 160 ; 60; 45;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
upto 135 BHP; 32; 145-155; 160; 60; 45;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
upto 145 BHP; 34; 155-170; 160; 62; 50;

Z tego zestawienia wynika ze ustawienie z 130tc i pod moj silnik powinny sie roznic co najwyzej glowna dysza paliwa nieznacznie. Moze nie bedzie tak zle jak myslalem.
  
 
Czy zwezki (venturi, gardziele) do Dellorto beda pasowac do Solexow? Wie ktos? Wiem ze dysze sa inne, lozyskowanie osi przepustnic i wiele innych ale zwezki to dosc proste elementy...