| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kakmen escort xr3i cabrio Białystok | 2008-01-21 10:50:28 Od razu przejdę do rzeczy. Escort ma straszne kłopoty z odpalaniem co ranek , poza tym ma strasznie niskie wolne ( zimny i gorący tak samo ) obroty - czasami gaśnie mi na skrzyżowaniach. Jest to mk IV i żadnemu mechanikowi się nie chce pochylić nad staruszkiem. Postanowiłem więc to co się da zrobić sam i tu prośba do Was : Podpowiedzcie od czego zacząć żeby nie wpakować się na starcie w jakieś kosmiczne koszta.
Z góry dzięki 89r 1,6 cvh |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-21 10:54:16 Nie wiem jak w Twoim bo nie wiem czy to EFI (wiem,ze koncowka mk IV juz miala) ale jesli EFI to wyglada na potocznie mowiac krokowca. |
kakmen escort xr3i cabrio Białystok | 2008-01-21 11:01:12 To jest 89 r ale krokowca nie ma ma za to jakis zawor powietrza bocznikowego czy jakos tak
|
kakmen escort xr3i cabrio Białystok | 2008-01-21 11:23:45 Taka taktyka........ kiedyś coś wspomniałem w tytule o wolnych niskich obrotach i zostałem totalnie olany. Teraz z ciekawości zaglądają ludzie a przy okazii coś poradzą.
A wracając do tematu to mam ten zawór rozebrać, wyczyścić i założyć z powrotem ? Jak poznam że z nim coś nie tak? [ wiadomość edytowana przez: kakmen dnia 2008-01-21 11:25:21 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-21 11:37:36 wpisz w wyszukiwarke "krokowy" i duzo sie dowiesz - serio ![]() |