Dolot w c30se

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Kolejny raz w moim samochodzie miala miejsce mala eksplozja pod maska (LPG), dostala jak zwykle obudowa filtra powietrza. Postanowilem jej juz wiecej nie kleic tylko zamontowac w jej miejsce stozkowy filtr powietrza. Co o tym sadzicie?
Nie spodziewam sie oczywiscie zadnych wzrostow momentu czy mocy, poptostu taki stozek bedzie lepiej sie prezentowal pod maska jak poklejona obudowa.
  
 
Rozumiem, że strzały Ci nie przeszkadzają
  
 
Trochę masz dziwne podejście - zamiast spróbować poradzić sobie z problemem strzałów to wolisz "upiększyć" komorę silnika

No ale to Twoja decyzja.

Cytat:
Nie spodziewam sie oczywiscie zadnych wzrostow momentu czy mocy, poptostu taki stozek bedzie lepiej sie prezentowal pod maska jak poklejona obudowa.

Spodziewaj się raczej spadków osiągów, gdy stożek będzie zasysał gorące powietrze spod maski.
 
 
Cytat:
2008-01-20 17:07:22, Immo pisze:
Trochę masz dziwne podejście - zamiast spróbować poradzić sobie z problemem strzałów to wolisz "upiększyć" komorę silnika No ale to Twoja decyzja. Spodziewaj się raczej spadków osiągów, gdy stożek będzie zasysał gorące powietrze spod maski.


nie nie, co do strzalow to przyznam ze poradzilem sobie juz nimi, wymienilem kable i swiece, zrobilem renowacje reduktora (nowe membrany, uszczelki) i porzadna regulacja w tarnowie (w mielcu jakos nikt sobie nie radzil z tym) i spokuj mialem chyba z rok, ale ostatnio skonczyla sie zupa i musialem odpalac na gazie, wtedy wlasnie silnik jest najbardziej podatny na strzaly, no i stalo sie.
Cytat:
Spodziewaj się raczej spadków osiągów, gdy stożek będzie zasysał gorące powietrze spod maski.


faktycznie, ale ja odkad go mam moj dolot konczy sie na obudowie filtra (taka jajowata dziura z przodu). Moze to jest przyczyna tego zmulania po 4,5tys obr... ?
  
 
Powodem zmuły w twoim przypadku jest za mały mixer, ale po włożeniu większego zaczną sie cuda na wolnych obrotach. Pomijam, że po strzale w tym silniku notorycznie wygina klapę w przepływce i rozrywa gumę dolotową. Jak cię w końcu krew zaleje to załóż sekwencję, wychodzi w przybliżeniu 1600-1700 zł z a komplet na przód i pare godzin roboty, a potem spokój z wystrzałami i powrót do seryjnej mocy, bo na mixerze to duuużo koni ci padło.
  
 
Cytat:
Jak cię w końcu krew zaleje to załóż sekwencję, wychodzi w przybliżeniu 1600-1700 zł z a komplet na przód i pare godzin roboty, a potem spokój z wystrzałami i powrót do seryjnej mocy, bo na mixerze to duuużo koni ci padło.

Ja tez bym nie rzezbił. Tylko załozył sekwencje. Skoncza sie problemy. Kilka razy rozwali ci puszke to koszt ci sie zwroci i po co ci nerwy jak w trasie cos sie stanie koszty odrazu ida do góry.
  
 
Cytat:
2008-01-20 23:19:24, Aircat pisze:
Powodem zmuły w twoim przypadku jest za mały mixer.......


byc moze na gazie, ale na benzynie ma takie same objawy, ciagnie do 4tys, potem chwilowy zryw po zalaczeniu dualramu i 500 obrotow pozniej zaczyna sie wegetacja.
  
 
Cytat:
2008-01-21 10:05:56, seni24fal pisze:
byc moze na gazie, ale na benzynie ma takie same objawy, ciagnie do 4tys, potem chwilowy zryw po zalaczeniu dualramu i 500 obrotow pozniej zaczyna sie wegetacja.

Jeżeli masz zwężkę w dolocie to zapewne jej sprawka.
 
 
Niestety mixer dławi też na benzynie....