Problem z obrotami rav4 D4D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z obrotami silnika Rav4 D4D przy obrotach miedzy 3000 a 4000 odczuwa sie brak mocy szarpanie przytykanie , po przekroczeniu 4000 jest wszystko ok ciagnie jak salona i ponize tez bez zadnych problemow najgorsze jest to ze w przedziale miedzy 3tys a 4 tys obrotow najczesciej sie wyprzedza i jest to bardzo niebezpieczne . Co to moze byc i co mam robic ? Koledzy pomocy.
ps. dzieje sie to jak szybciej chce przyspieszyc i wciskam mocno pedal gazu przy powolnym przyspieszaniu jest to prawie nie doczuwalne.
  
 
lapie powietrze na filtrze paliwa...
  
 
tez tak myslalem ale na forum jest kilka podobnych postow tyle ze tam maja problemy z wolnymi obrotami za 2 tys km ide na przegland 150 000 zobaczymy co mi w serwisie powiedza . zdam relacje z opini serwisu .
Najdziwniejsze jest to ze jak jest teraz zimno i jest zimny silnik to nie mam tego problemu i pedzi jak szalonado czasu az nabierze temperatury.
  
 
Witam mam taki sam problem w swojej ravce nie jest to filtr paliwa (wymieniałe już 3)nie jest to też paliwo jak wiele osób sugerowało (tankuje tylko Shell lub BP) jak coś będziesz wiedział kolego to daj znać.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-12-22 18:08:42, paratus pisze:
Witam mam taki sam problem w swojej ravce nie jest to filtr paliwa (wymieniałe już 3)nie jest to też paliwo jak wiele osób sugerowało (tankuje tylko Shell lub BP) jak coś będziesz wiedział kolego to daj znać.Pozdrawiam


Zdarzaly sie nieszczelne obsady filtra,najlepiej puscic paliwo wezem igielitowym i patrzec czy nie ma powietrza.
Najlepiej jednak sprawdzic czy nie spada cisnienie paliwa na listwie podczas jazdy-Tester
  
 
Ja nadal nic nie wiem tez wymienilem wszystkie filtry paliwa powietrza i nadal to samo. Serwis Toyoty w Konine nic mi nie pomogl brak tam wykwalifikowanych mechanikow on nie potrafia zdjagnozowac problemu z zawieszeniem wyslali mnie do stacji djagnostycznej zeby zobaczyli co to moze byc i wrocic do nich naprawic - okazal sie uszkodzony lacznik stabilizatora ktory mi facet na stacji zdiagnozowal w 3 min bez specjalistycznego sprzetu i odrazu wymienil . Co do obrotwo tenze mechanik stwierdzil ze moga to byc problemy elektryki nie laczace wtyczki i tym podobne.

U mnie nadal mam ten problem i nie wiem jak sie go pozbyc!
  
 
Cytat roku!


Cytat:
2007-12-23 09:44:24, pgulo pisze:
Serwis Toyoty w Konine nic mi nie pomogl brak tam wykwalifikowanych mechanikow on nie potrafia zdjagnozowac problemu z zawieszeniem wyslali mnie do stacji djagnostycznej zeby zobaczyli co to moze byc i wrocic do nich naprawic ...



Przegięcie..
  
 
a czy ktoś wie czy jest tam pompa wstępnego ciśnienia? (jak nie będzie dostarczona wystarczająca ilość paliwa to i wysokiego ciśnienia nie będzie z czego zrobić) tak na zdrowy rozum jak przyspieszamy delikatnie to paliwa wystarcz a przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo (pedał w podłogę od 2700obr) zaczynają się szarpnięcia co wy na to?
  
 
No i ja nadal nie rozwiazaelm tego problemu , ma ktos na to jakas rade?
  
 
Cytat:
2008-02-01 16:29:41, pgulo pisze:
No i ja nadal nie rozwiazaelm tego problemu , ma ktos na to jakas rade?


Kurde trzeba zapiac tester zrobic jazde sprawdzic cisnienie na listwie i widac czy cisnienie spada czy cos innego.
Wstepna diagnoza 30 min zajmuje.Musisz jakis normalny serwis odwiedzic.
Najczesciej wtryski padaly lub zawieszaly sie zaworki dawkujace w pompie.
Pompy wstepnej niema w baku.