Silnik Uno turbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam...pytanie czysto teoretyczne...jak widzicie koncepcje zamontowania w moim stratosie silnika 1300 turbo z uno?czy to dużo kombinacji jeżeli chciałbym go połączyć z ta moja skrzynia od audi 80?jak z awaryjnością tego silnika?jakie ceny silnika z całym osprzetem?z góry dzięki.....naszło mnie aby wycisnąć 160KM....pzdr
  
 
...jesli masz w w swoim 126 silniczek sohc z fiata, to z wsadzeniem od Uno T nie bedzie problemu, bowiem ma on identyczne mocowania jak w zastavie, 127 i 128..tak wiec z włozeniem samego silnika nie bedzie problemu..co ze skrzynią..niw wiem...

Co do cen..hm..mozna trafic na takie zaq 1000 pln..ale w niepewnym stanie, lub srowadzic całosc z Włoch...ostatnio jak pytałem na słomczynie gosc powiedział 2500 pln ze wszystkim w bdb stanie..do tego raczej trzeba doliczyc 700 pln na regeneracje turbiny i tp.

co do awaryjnosci..niestety słyszałem ze byłyb awaryjne..ale frajdy dawały co nie miara;];]

  
 
w tym temacie silniczka uno turbo najbardziej pomoze ci chyba Yaninnya. mysle że wie o tej jednostce b dużo
  
 
Hm... No, coś niecoś wiem. Silnik bardzo fajny i z informacji uzyskanych od ludzi, którzy jeżdżą takimi autami nie jest awaryjny. Sam na moim silniku przejechałem ca. 1500 km, więc nie jest to miarodajne. Teraz go dłubię na jeszcze większą moc, lecz ile to się okaże po odpaleniu. Jedyna rzecz, która mnie dołuje, to fakt, że prawie niemożliwe jest zmodyfikowanie elektroniki, lecz przy średnim dłubaniu można sobie z tym dać radę. Przyjemność z jazdy jest ogromna (jeśli lubisz wciągać nosem np. Imprezy to polecam).
  
 
Yaninnya czy wiesz gdzie można dostać taki silniczek razem z osprzętem i za ile?jak myślisz będzie problem aby go podłączyć do mojej skrzyni?expercie.....wypowiedz się.... )
  
 
witam. pomysł jak najbardziej klawy, ale po co jak masz tam silnik który podobno ma 130 kuców???????
a mam pytanie co do tej skrzyni od audi 80?ile taka przeruba kosztuje?chociaż orientacyjnie?bo cały czas kombinuje jaka do mnie skrzynie wsadzic.jak wyglada sprawa przegubów i piast?

dzięki za info.
  
 
Cytat:
2003-07-10 11:27:58, black_panther pisze:
witam. pomysł jak najbardziej klawy, ale po co jak masz tam silnik który podobno ma 130 kuców???????
a mam pytanie co do tej skrzyni od audi 80?ile taka przeruba kosztuje?chociaż orientacyjnie?bo cały czas kombinuje jaka do mnie skrzynie wsadzic.jak wyglada sprawa przegubów i piast?

dzięki za info.


Black - a jak ma wygladac? przeciez na zdjeciach widac, ze sa krzyzaki i polosie zrobione z walu napedowego duzego fiata. P. Bryzek chyba zerznal ze Stratosa za ta skrzynke od cholery kasy, ale mysle, ze Stratos podzieli sie informacjami o niej, poniewaz jest wiecej osob, ktore maja ochote na to cudo. Szczegolnie jesli chodzi o informacje z ktorego modelu Audi 80 ona pochodzi, bo ZTCW to nie wszystkie pasuja... No i szczegoly, szczegoly, szczgoly...
  
 
Cytat:
skrzynia od audi 80 rok 80-83 poj 1,6

  
 
Cytat:
2003-07-10 10:39:00, stratos01 pisze:
Yaninnya czy wiesz gdzie można dostać taki silniczek razem z osprzętem i za ile?jak myślisz będzie problem aby go podłączyć do mojej skrzyni?expercie.....wypowiedz się.... )




o ile sie nie myle to mowiles ze w swoim masz ponad 100KM a teraz nowy silnik chcesz?
  
 
Silnik ma blok bardzo zbliżony do innych z rodziny A128, A138, A146, itd. Różni się kilkoma dodatkowymi punktami mocującymi (np. wspornika turbiny) i np. wyjściem z magistrali olejowej do smarowania turbiny. Jeśli Bryzek nie "zmodyfikował" za bardzo bloku w twoim aucie, to z montarzem nie powinno być dużo problemu. Inna sprawa z osprzętem, wiązką i przede wszystkim intercoolerem. Tu czeka Cię trochę roboty. Ponoć w Warszawie na szrocie na ul. Strażackiej stoi takie auto, ale wiem to z trzeciej ręki.
  
 
Silniczek ideał, ale jest troszkę .... kapryśny tj. jeśli trafisz na egzemplarz zadbany i będziesz się nim ładnie opiekował to się zakochasz, ale jeśli będzie zkatowany a ty mu też dasz za swoje to go znienawidzisz, lubi się czasem troszkę sypać, ale jeżdzi jak samolot!! )
  
 
cześć panowie.....1.to miało być pytanie czysto rytoryczne.....chociaż może kiedyś.....dlaczego......to tak jak z posiadaczami np.toyoty supry....maja ok tam 300 km a montują nitro itp aby mieć np 600 km....oto dlaczego bym chciał to zrobić.....zrobic coś dla samej rzeczy zrobienia....pokonanie kolejnego progu....2.moje auto oczywiście opiszę na ramach fiat and....(jak mi pozwolą hihi)...musze jednak go skończyć...ale mogę powiedzieć że artykuł będzie baaardzo długi.....czyli ogólnie powiedziawszy jak to mówią w mojej firmie...."niech moc będzię z wami"
  
 
kaza ma rację, silnik mści się strasznie za olewkę i bezsensowne katowanie. Prawidłowo eksploatowany, nawet bardzo ostro, na dobrym, często wymienianym oleju (7500 km!) jest pancerny i zabawy z dużymi autami jest co niemiara.