| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2003-07-09 13:16:31 ...jesli masz w w swoim 126 silniczek sohc z fiata, to z wsadzeniem od Uno T nie bedzie problemu, bowiem ma on identyczne mocowania jak w zastavie, 127 i 128..tak wiec z włozeniem samego silnika nie bedzie problemu..co ze skrzynią..niw wiem...
Co do cen..hm..mozna trafic na takie zaq 1000 pln..ale w niepewnym stanie, lub srowadzic całosc z Włoch...ostatnio jak pytałem na słomczynie gosc powiedział 2500 pln ze wszystkim w bdb stanie..do tego raczej trzeba doliczyc 700 pln na regeneracje turbiny i tp. co do awaryjnosci..niestety słyszałem ze byłyb awaryjne..ale frajdy dawały co nie miara;];] ![]() |
![]() maseratti 126 Łódz | 2003-07-09 14:56:45 w tym temacie silniczka uno turbo najbardziej pomoze ci chyba Yaninnya. mysle że wie o tej jednostce b dużo |
black_panther 126 1.1, Focus 1.8 T ... Gorzów Wlkp. | 2003-07-10 11:27:58 witam. pomysł jak najbardziej klawy, ale po co jak masz tam silnik który podobno ma 130 kuców???????
a mam pytanie co do tej skrzyni od audi 80?ile taka przeruba kosztuje?chociaż orientacyjnie?bo cały czas kombinuje jaka do mnie skrzynie wsadzic.jak wyglada sprawa przegubów i piast? dzięki za info. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-10 14:59:35
|
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-07-10 16:07:14
o ile sie nie myle to mowiles ze w swoim masz ponad 100KM a teraz nowy silnik chcesz? |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-10 18:21:30 Silnik ma blok bardzo zbliżony do innych z rodziny A128, A138, A146, itd. Różni się kilkoma dodatkowymi punktami mocującymi (np. wspornika turbiny) i np. wyjściem z magistrali olejowej do smarowania turbiny. Jeśli Bryzek nie "zmodyfikował" za bardzo bloku w twoim aucie, to z montarzem nie powinno być dużo problemu. Inna sprawa z osprzętem, wiązką i przede wszystkim intercoolerem. Tu czeka Cię trochę roboty. Ponoć w Warszawie na szrocie na ul. Strażackiej stoi takie auto, ale wiem to z trzeciej ręki. |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2003-07-10 22:28:19 Silniczek ideał, ale jest troszkę .... kapryśny tj. jeśli trafisz na egzemplarz zadbany i będziesz się nim ładnie opiekował to się zakochasz, ale jeśli będzie zkatowany a ty mu też dasz za swoje to go znienawidzisz, lubi się czasem troszkę sypać, ale jeżdzi jak samolot!! |
stratos01 poznań | 2003-07-11 10:56:14 cześć panowie.....1.to miało być pytanie czysto rytoryczne.....chociaż może kiedyś.....dlaczego......to tak jak z posiadaczami np.toyoty supry....maja ok tam 300 km a montują nitro itp aby mieć np 600 km....oto dlaczego bym chciał to zrobić.....zrobic coś dla samej rzeczy zrobienia....pokonanie kolejnego progu....2.moje auto oczywiście opiszę na ramach fiat and....(jak mi pozwolą hihi)...musze jednak go skończyć...ale mogę powiedzieć że artykuł będzie baaardzo długi.....czyli ogólnie powiedziawszy jak to mówią w mojej firmie...."niech moc będzię z wami" |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-11 17:11:38 kaza ma rację, silnik mści się strasznie za olewkę i bezsensowne katowanie. Prawidłowo eksploatowany, nawet bardzo ostro, na dobrym, często wymienianym oleju (7500 km!) jest pancerny i zabawy z dużymi autami jest co niemiara. |