[126] Tańszy odpowiednik Bilsteinów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Szukam tańszych odpowiedników Bilsteinów do 126p z nastawami na szuter. Jakie firmy produkują takie amortyzatory ?? Pozdrawiam bing17.


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2008-02-01 11:09:18 ]
  
 
takie rzeczy to tylko w erze , sa bilsteiny i cała reszta według mnie
  
 
bys sie troche zorientował w topicach, przd chwilą był jeden o podobnej treści wiec po co nowy?

wracając do tematu albo bilstein albo nic
  
 
popieram przedmówców i dodam także zapomnij o używanych w dobrym stanie od razu zregeneruj... Można zawsze krosno utwardzić te stare rozbieralne ale to zawsze pozostanie olej :] nie zaoszczędzisz na amorkach kolego !! chyba ze chodzi ci o droższe odpowiedniki to juz na włoskich stronach szukać
  
 
A tak wogóle to ile kosztuje regeneracja Bilsteinów wie ktoś ???
  
 
150 jak sie nie myle
  
 
Jest w Wawie firma Wierzbicki
Tu link

Ostatnio Bravo126 robił u nich amory, teraz wysłałem ja i za parę dni mają wrócić.
Regenerują stare krosno wymieniając wszystkie bebechy w środku i dostosowują siłe tłumienia poprzez zastosowanie w tłoczysku odpowiedniej wielkości zaworków.
Koszt regeneracji to 60 zł od sztuki.
Brawo126 jest z nich zadowolony jak przyjdą moje to powiem co ja o nich myślę.
Napewno to nie to samo co Bilstein ale przy takiej cenie jak ktoś cienko piszczy to lepsze to niż seria.
  
 
Cytat:
2008-01-29 23:30:36, mateuszc pisze:
150 jak sie nie mylę



ja zapłaciłem ostatnio 280 z nowymi podkładkami do góry i tulejkami za dwa tylne z bisa !
  
 
no ja miałem na myśli za sztuke , czyli cena sie nie zmieniła
  
 
w szczecinie tez jest firma regenerująca stare rozbieralne krosno na tej samej zasadzie co 34 pisze koszt to 25pln za sztukę także to tez jakaś tania alternatywa robiłem jeździłem nie narzekałem ale bil o niebo lepszy
  
 
ta regeneracja billi to w zerkopolu??
podjął by sie ktoś moje wsiąść zawieść do regeneracji i zmienić nastawy przodu??
  
 
Cytat:
2008-01-30 00:12:09, CEHU pisze:
ta regeneracja billi to w zerkopolu??



...tak

ps. normalnie dzwonisz umawiasz sie co i jak wysyłasz im bile oni ci odsyłają za pobraniem i jest najprościej jak można
  
 
aaa... no to spoko nawet nie wiedziałem że sie tak da
a ile zmiana nastawów kosztuje, czy przy regneracji robią od nowa nastaw??
  
 
cechu poczta najlepiej ale jak nie dasz rady to wal
  
 
Cytat:
aaa... no to spoko nawet nie wiedziałem że sie tak da a ile zmiana nastawów kosztuje, czy przy regneracji robią od nowa nastaw??



Przy okazji regeneracji mogą Ci zrobić od razu revalving. Jak ostatnio rozmawiałem z p. Bieńczykiem, to sugerował żeby włożyć kartkę z namiarami do paczki i ktoś z Zerko się skontaktuje.

r.
  
 
Cytat:
2008-01-30 01:07:14, nocman pisze:
revalving.


co to jest ??
  
 
zmiana wielkosci zaworkow co skutkuje zmiana charakterystyki tlumienia
  
 
Z czystym sumieniem mogę Ci polecić amorki Wierzbickiego-rewelacja jeśli chodzi o jazdę po szutrach i dziurach .Muszę jeszcze kiedyś zamówić u nich z nastawami pod asfalty ale myślę że będzie tak samo rewelka(charakterystyka amora jest wykonana według Twojego życzenia i nie na zasadzie więcej czy mniej oleju ale wymiana zaworków wewnątrz tak że dobicie i odbicie jest ustawione zupełnie inaczej niż seria.Gdy na nich pojechałem imprezę byłem w szoku auto szło jak po szynach tylko muszę zmienić trochę styl jazdy bo będąc przyzwyczajony że po dziurach przód ucieka za szybko próbuje skręcać tak aby ewentualne wyniesienie skorygować kontrą a teraz idzie jak przyklejony)
  
 
Cytat:
2008-01-30 11:30:04, bravo126 pisze:
Z czystym sumieniem mogę Ci polecić amorki Wierzbickiego-rewelacja jeśli chodzi o jazdę po szutrach i dziurach .Muszę jeszcze kiedyś zamówić u nich z nastawami pod asfalty ale myślę że będzie tak samo rewelka(charakterystyka amora jest wykonana według Twojego życzenia i nie na zasadzie więcej czy mniej oleju ale wymiana zaworków wewnątrz tak że dobicie i odbicie jest ustawione zupełnie inaczej niż seria.Gdy na nich pojechałem imprezę byłem w szoku auto szło jak po szynach tylko muszę zmienić trochę styl jazdy bo będąc przyzwyczajony że po dziurach przód ucieka za szybko próbuje skręcać tak aby ewentualne wyniesienie skorygować kontrą a teraz idzie jak przyklejony)


ta, mialem wierzbickie. Z olejowych sa najlepsze. Ale po przesiadce na bile tamte oddalem za darmo kumplowi bo stwierdzilem ze nigdy nie wroce.
  
 
a nie wiecie ile kosztuja podkładki poliuretanowe do bili ?