| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bullit Slizgacz Bełchatów | 2005-12-27 19:34:25 Jezeli slychac klekot to oznacza ze masz luz na ktoryms zaworze.Sprawdz na zimnym silniku wszystkie luzy i bedziesz wiedzial gdzie problem tkwi. |
Delta Głuszyca | 2005-12-27 19:58:11 Dwiedziałem sie ze jeszcze moze to byc ,,szklanka,, albo zawór sie wykrzywił albo własnie poszła ta ,,szklanka,, tylko dziwi mnie to ze pali normalnie a znajomy powiedział mi ze to mogła pujsc ona
Czekam na dalsze podpowiedzi |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-12-27 20:10:52 a z jakiej racji miala pojsc szklanka? Skoro miales problemy z paskiem to najprawdopodobniej tlok uderzajac w ktorys zawor wykrzywil go sprawiajac, ze zawor opiera sie czescia przylgni o gniazdo co powoduje zwiekszenie luzu. Innej przyczyny nie widze
|
Delta Głuszyca | 2005-12-27 20:29:45 Miałem nadzieje ze nie bede musiał sciagac głowicy ale widze ze bez tego sie nie obejdzie
Dzieki Pozdro. |
bullit Slizgacz Bełchatów | 2005-12-27 23:02:40 UUUU faktycznie nie doczytalem pierwszego postu.Poramanczowy ma racje tylko w ten sposob bedzie wygladac Twoja regulacja-jesli ja moge cos Ci pomoc,to doradze tak.Wez kawalek kijka drewnianego(bardzo dobrze przenosi dzwiek) i przykladaj do glowiczki nad zaworami.Bedziesz orientacyjnie wiedzial ktore zawory szlag trafil i na co sie szykowac.I w sumie moje zdanie jest takie-jak robisz glowe to zrob od razu i prowadnice i uszczelniacze.Bedziesz mial spokoj |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-12-28 12:56:36
dohc to twarda sztuka nawet na "półtora" garnka chodzi (uszczelka przepalona między 1 a 2 i podparty wydech na 3) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-12-28 18:00:41 Nie DELTA ja cie zaczne napierdalac bo mowienie nie dociera !!!
- ja uwazaj na mostach zamarza jezdia !!! - Delta no zamarza Jeden most dalej mało dach nie mieliśmy - ja DElta jak ci padł w DOHC pasek wykrec głowice i sprawdz zawory -delta nie w pozo wszystko OK nie trzeba I co wygieło zawór ??? |
Delta Głuszyca | 2005-12-28 22:44:38 Mosty mostami a faktycznie jeden zawór dostał. Juz sciagniety i teraz czekam na nowy i mam nadzieje ze juz bedzie GIT.
Poldrive Ty zima na całego a my samochody w garazu mamy porozkrecane ja koncze w starym roku a ty kiedy składasz??
Dzieki za pomoc Pozdrowienia |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-12-29 09:13:33 ciesz sie ze tylko jeden....mi pogielo wszystkie wydechy i jeden ssacy. Na walku posrednim tez byly slady po spotkaniu z korba, na szczescie walek caly. Tyle ze ja bylem w tej komfortowej sytuacji ze zmienilem soie glowice i po sprawie ![]() |
Delta Głuszyca | 2005-12-29 10:33:05 No bałem sie ze to nie tylko jeden ale wiecej poszło ale miałem chyba wiecej szczescia niz rozumu i tylko jeden do wymiany.
A z kad wziac takie podkładki pod te szklanki aby zlikwidowac luzy na zaworach?? Mozna je gzies kupic czy co?? POZDROWIENIA |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-12-29 10:45:19 podkladki regulacyjne pasuja od zastawy. No a luzow to nie likwiduj tylko ustaw jak fabryka zaleca ![]() |
Delta Głuszyca | 2005-12-29 11:19:06 Aha bo na 3 mam po 0.50 a ta rescie po 0,35
wiec mówiszzeby nie ruszac tych luzów wczesniej takie były i było bobrze to jak mówisz to ich nie bede ruszał |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-12-29 15:09:06
czegos nie rozumiem: masz luzy 0,35 na ssacych i jednym wydechu? Niemowie zeby luzow nie ruszac, bo zeby dostac sie do zaworu musisz zdjac glowiczke z walkiem. jak ja zdejmiesz to wypadaloby zlozyc to na nowej uszczelce, a jak dasz nowa uszczelke to najprawdopodobniej zmienia sie luzy zaworowe. [ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2005-12-30 22:37:46 ] |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-12-30 18:55:18
Ja za rok na oesy wyjade
Czasu nima na nic . |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2008-02-05 21:07:21 Nie chciałem zakładać nowego tematu.Dzisiaj podczas sprawdzania luzów zaworowych zauważyłem,że krzywka wałka ssącego z drugiego i trzeciego cylindra jest dosłownie ostra a pozostałe dwie krzywki wałką wyglądają już normalnie.Trochę mnie zaniepokoił stan tych krzywek i zbytnio nie wiem czego mam szukać,czy to poprostu gorsze wykonanie tych dwóch krzywek czy może coś innego boli ten silnik? Luzy zaworowe były odziwo w normie(0,45)
![]() |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-02-05 21:12:02 ale oleje to raczej dobrej jakości miał |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2008-02-05 21:12:53 wałek Ci sie konczy. Skad mas ztaki fajny przyrzad? |