| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2008-02-06 23:37:03 najpierw napisz po co taki mod chcesz zrobić, może się wymyśli jakieś inne rozwiązanie, bo takie kombinowanie, jeszcze nikomu na dobre nie wyszło |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-02-06 23:43:24 Pewne jest ze posra sie cala geometria ukladu kierowncizego ![]() ![]() |
Vendorowicz 126p 903ccm Korzybie & Gdańsk | 2008-02-07 00:33:08 Jaki budżet masz na ten mod?
Że się tak niegrzecznie spytam.... |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2008-02-07 00:42:23 jeżeli masz po prostu z tyłu szersze koła, to je wywal i załóż takie co się będą mieścić, bo wątpie że masz tam centrala z wystającymi piastami poza obrys auta.
poprawić prowadzenie malucha można tylko na jeden sposób: twarde i nieskie zawieszenie wraz z odpowiednio szerokimi kołami, mieszczącymi się w nadkolach
[ wiadomość edytowana przez: piter_s1 dnia 2008-02-07 00:44:11 ] |
jozekrj F&F Sympatyk Astra G / Jumper Targówek | 2008-02-07 00:53:33 ja wiem co tam sie szykuje i na 100% nie da sie zwezic rozstawu tylnych koł
trzeba poszerzyc przod |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2008-02-07 08:24:47
Zwrotnica jest odlana z jednego kawałka żeliwa . Niestety żeliwo nie daje się giąć i niechętnie się spawa - dlatego przeróbka ramion zwrotnic nie będzie łatwa ! Natomiast maglownicy nie trzeba przerabiać . Wystarczy zastosować patent jaki fabrycznie funkcjonuje w Zastavie : przegub z układem kierowniczym połączony jest przy pomocy dwustronnie gwintowanej tulei . Co za problem dorobić taką na wymiar do dowolnego układu ? |
sobi_ms otwock | 2008-02-07 08:25:24
wiadomo... jak najmniejszy |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-02-07 08:46:14 Jezeli chcesz oszczedzac na takich kwestiach jak zawieszenie czy uklad kierowniczy to powodzenia zycze |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2008-02-07 10:47:06
Qfa... nie rozumiem takiego podejścia. Albo biore sie za mody i robie to kompleksowo i jak Allah przykazał, albo nie mam kasy i nie biorę się za to w ogóle. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-02-07 10:59:10 [OT]Kurcze spokojnie, moze jak nie chcecie pomoc to przestancie pisac bzdury bo tak sie ostatnio dzieje w kazdym watku. Jose, cichy nie czytacie ze zrozumieniem - nie napisal ze chce oszczedzac, nie napisal ze chce drutowac tylko ze chce wydac jak najmniej kasy - to moze znaczyc np. najtansze z molzliwych - dobrych - rozwiazan. Wiec moze by tak zaczac pisac na temat a nie teraz 80% postow bedzie z du**. Widzicie czemu jest coraz mniej nowych userow? Bo kazdy jak napisze jakies pytanie to zaczyna byc ochrzaniany.
[/OT] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-02-07 11:06:06 Dla wielu coś taniej zrobić to zaraz gorzej bądź drutem, dajcie spokój, nie od dzisiaj wiadomo że Hajs nie jest tylko i wyłącznie czynnikiem jakości! |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2008-02-07 11:18:32
no to proszę Cie napisz co tam będzie, bo robienie tajemnic z planowanych modyfikacji jest conajmniej dziwne. Jeśli to będzie central to lepiej aby przeróbka była dobrze wykonana, bo nie chcesz chyba żeby przy dużych prędkościach auto zachowywało się jak żyd w pustym sklepie? |
sobi_ms otwock | 2008-02-07 13:12:28 Wiedziałem że będzie taka reakcja... ale przynajmniej niektórzy mnie rozumieja. Tanim kosztem można np zaadoptować maglownice z np seicento która kosztuje 80 a pomysł wcale nie jest druciarski... przynajmniej tak myśle.
Projekt to żadna tajemnica, poprostu nikt nie pytał, a ja zadałem pytanie dotyczące układu kierowniczego. Ten projekt to central z silnikiem Uno turbo, czyli nic nowego... |
4xtrim SEICENTO rybnik | 2008-02-07 14:33:46
KAZA ma podobny motorek w "ramie"napisz do niego |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2008-02-07 14:40:19 tu masz fote jak to wygląda u janka, tyle tylko że niema resora bo jak widać jest inny zawias, jak tam ma być magiel, to musisz po prostu dobrać, taki żeby pasował na długość
[ wiadomość edytowana przez: piter_s1 dnia 2008-02-07 14:41:26 ] |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2008-02-07 15:37:12 Kiedyś czytałem o tych wszystkich układach kierowniczych i tam było napisane ze jedna z podstawowych rzeczy jest to żeby przy skręcie kol ich "wirtualne" osie skrzyzowaly sie w jednym punkcie z osia kół tylnych. Jezeli tak nie będzie to wtedy (zależnie od tego czy krzyżują sie przed czy za tylna osia) samochód będzie nadsterowny lub podsterowny. Wiec żeby to mialo ręce i nogi pasowałoby pewnie coś policzyc. Poza tym w większości aut przkladnia kierownicza jest za przednia osią wiec raczej ciężko będzie ja zaadaptować do malucha w ktorym ramiona zwrotnic skierowane są do przodu. |
sobi_ms otwock | 2008-02-07 16:31:16 Zapytałem Yankee'go jak on ma rozwiazany ten problem i okazuje się że zwykła przekładnia od Bisa z dłuzszymi końcówkami daje rade. POzostaje mi więc tylko szukać. Nie stać mnie żeby zafundowac sobie taki zawias jak ma Yankee, a znalazłem firmę która w dobrych pieniadzach zrobi mi resor o dowolnej długości, i charakterystyce, do tego odpowiednie wachacze drązki reakcyjne które utrzymaja to w kupie i bilstein'y.. powinno dac rade |