Witam chlopaki pompa wtryskowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak jest koszt uszczelnienia pompy w dieslu cieknie mi w mijescu zaznaczonym na zdjeciu powiem chodzi o vw mojej lubej bora tdi 90konna

z tego co wiem to trzeba rozrzad rozbierac itp zeby ja wyciagnac? to jedyny sposob?

tu jest zdjecie
kapie mi przy tej bvlaszcze gdzie zaznaczylem i kpaie ok kropla na 3 sekundy
to zdjecie jest od tylu i nie widac konkretnie gdzie kampie bo tamto miejsce jest zakryte

fotka
  
 
Pomiędzy króćcami przewodów wysokiego ciśnienia (idącymi dalej do wtryskiwaczy) centralnie na środku jest wkręcona śruba. Śruba ta służy do ustawiania wtrysku i odpowietrzania. Moze to właśnie z niej leci i wystarczy dokręcić.
Jeśli jednak leci pomiędzy tą brązową metalową częścią a aluminiowym korpusem pompy, to tam jest chyba oring i bez rozbierania sie nie obejdzie.
  
 
czy lepiej wyciagnac u mojego mechanika i smaemu sprawdzic czy do popmpiarza i pewnie mnie 700 skasuje za jeden oring

jak myslicie

i jeszcze jedno mam pytanie jak juz to bedzie robierane to sie zastanawiam czy wyminiac pasek rozrzadu autko z niemiec i ma 175 tysi pewnie bylo robione przy ok 100tys wiec juz 75 tys od wymiany czy wymienic pasek? jak tak czy razem z rolkami pompa wodna itp bo mechanik powiedizal ze zobaczy rolki i jak bedzie ok to wymineic tylko pasek\

doradzcie
dzieki

jescze jedno nigdy dla siebie nie kupie VW z tego wzgledu ze wszystkie ich forum sa do pupy nikt niedoradzi tak jak u nas


  
 
Cytat:
2008-02-13 12:22:08, mmmmat pisze:
czy lepiej wyciagnac u mojego mechanika i smaemu sprawdzic czy do popmpiarza i pewnie mnie 700 skasuje za jeden oring jak myslicie i jeszcze jedno mam pytanie jak juz to bedzie robierane to sie zastanawiam czy wyminiac pasek rozrzadu autko z niemiec i ma 175 tysi pewnie bylo robione przy ok 100tys wiec juz 75 tys od wymiany czy wymienic pasek? jak tak czy razem z rolkami pompa wodna itp bo mechanik powiedizal ze zobaczy rolki i jak bedzie ok to wymineic tylko pasek doradzcie dzieki jescze jedno nigdy dla siebie nie kupie VW z tego wzgledu ze wszystkie ich forum sa do pupy nikt niedoradzi tak jak u nas


Jeśli się nie wie ile ma pasek to należy go bezzwłocznie wymienić.
bo zerwanie paska to tragedia dla silnika!!
A wymienić należy wszystko rolki też bo zatarcie rolki zniszczy pasek!


[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2008-02-13 12:53:33 ]
  
 
Zmień pasek razem z rolkami i napinaczem nawet jak będą wyglądały OK. Różnica w kosztach już nie będzie taka duża, a 1. mogą tylko wyglądać OK 2. jak wymienisz pasek to trochę na nim pojeździsz i nie będziesz tam zglądał żeby zobaczyć co z rolkami....
  
 
a co myslicie a tej pompie serio to moze byc kwestia oringu to czy oddawac do pompiarza ? bo u nas kasuja 500 do gory
  
 
Możliwe wycieki zaznaczyłemtu.

Żółty - śruba odpowietrzająca
zielony - króćce wysokiego ciśnienia
czerwony - oring układu tłoczącego
niebieski - elektromagnes
brązowy - pokrywa górna
fioletowy - przewód paliwowy

Śrubę odpowietrzającą można śmiało odkręcić i chyba jest tam oring. Po przykręceniu trzeba będzie pokręcić, żeby sie odpowietrzyła.
  
 
super dzieki idzie te oringi kupic i czy mozna serio sie podjac samemu zeby nie oddawac do servisu pomp
  
 
czy oring ukladu tloczacego mozna wyjac bez sciagania pompy
  
 
sprawdź dokładnie skąd to cieknie a jutro wstawie fotkę i jeszcze pomyślimy
  
 
jutro walne fotki ale poki omna w aucie to kurcze od tylu tego nie widac
  
 
witam daje fotki wyglada na to ze cieknie pomiedzy calym aluminium a tym ciemniejszym z tego co widac to jest mocowane na 4 srubach te ktore zaznaczylem moge sprobowac je dociagnac czy raczej nie wolno?

fotka1

fot2
  
 
Niby mozna ale nie bez powodu śruba jest zamalaowana.
Proponuje wyjąć pompę i zawieźć do pompiarza i pokazać co tylko ma zrobić. Zmiana oringu i ponowne ustawiene będzie dużo tańsze niż kompleksowe uszczelnianie co najczęsciej i tak jest sztuką dla sztuki.
  
 
szkoda kurcze ile mechanik moze wzisac za wyciagniecie pompy bo terzeba rozrzad rozlozyc?
  
 
i serio nie tykac tych srub mge cos zrobić????
  
 
Cytat:
2008-02-14 18:26:12, mmmmat pisze:
i serio nie tykac tych srub mge cos zrobić????



jak na moje to te śruby są zamalowane tylko jako "plomba" popmiarza, coby klient nie skakał że po naprawie coś się sypneło (a w rzeczywistości sam coś grzebał).

IMO wystarczy dokręcić, ew wyjac przeczyścić gładzie i złożyć spowrotem (ew oring wymienić)

co do kosztów - regulacja samej pompy wg znajomego mechanika to ok 200zł (na przykładzie audi b4 1.9td)
  
 
to jutro dociagne jutro i zobacze chyba nic nie uwale przez to ??
  
 
witam ponownie bylem u pompiarzy

i niby cieknie na glowiczce al3e od razu lepuiej cala pompe robic niby


koszt 200 wycigniecie i zamontowanie i podpiecie kompa plus remont pompy 350

znacie kogos na ślasku dobrego okolice Pszczyny? itp?

i tak sie zatanwiam czy od razu nie robic rozrzadu caly rozrzad ponoc 1000zeta wszystko z rbobota
  
 
Cytat:
2008-02-15 12:34:45, mmmmat pisze:
caly rozrzad ponoc 1000zeta wszystko z rbobota



dużo, ale w dieslu to nie wiem dokładnie
  
 
Cytat:
2008-02-15 12:47:12, Wojo pisze:
dużo, ale w dieslu to nie wiem dokładnie



ja rozrzad w essim 1.8d wymienialem za jakies 350zł