Gaz zdechł totalnie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludziska, pomocy!

Instalka II gen Landi Renzo, silnik 1,6 16V

Nie wiem co sie stało. Kontrolki na przełączniku benzyna/gaz się nie zaświecają, aut jeździ tylko na benzynie.

Jutro muszę trzepnąć jakieś 300 km i nie uśmiecha mi się tego na benzynie przejechać

Dzięki za wszelkie sugestie!
  
 
Jeszcze dodam, że od kilku dni szedł na LPG na 3 cylindry, ale nie wydaje mi się, żeby to miało jakiś związek.
  
 
sprawdziłeś Waldku świece i kable wn?? bo skoro szedł na 3 cylindry to moim zdaniem jedyna przyczyna
  
 
Cytat:
2008-02-09 18:59:33, bolid20 pisze:
sprawdziłeś Waldku świece i kable wn?? bo skoro szedł na 3 cylindry to moim zdaniem jedyna przyczyna



świece i kable nowe, i to nie ma nic wspólnego, bo na PB pracował równo, więc przypuszczalnie miał jakieś lewe powietrze. Poza tym wątpię żeby to miało coś wspólnego z tym, że teraz w ogóle nie kontaktuje.
  
 
poruszaj kablami przy przełączniku, ewentualnie przy butli. Możliwe że krótkie kable zamontowali i naciągnięte były przy włączniku. Wtedy mogą się odłączyć albo oderwać.
  
 
sprawdziłeś bezpiecznik od instalacji gazowej ,musi być gdzieś pod maską
  
 
Bezpieczniki ok, odłączyłem wszystkie wtyczki pod maską i popsikałem kontakt sprayem, to samo z przełącznikiem. Nie robiłem nic w butli.
  
 
Cytat:
2008-02-09 19:30:17, Snale pisze:
Bezpieczniki ok, odłączyłem wszystkie wtyczki pod maską i popsikałem kontakt sprayem, to samo z przełącznikiem. Nie robiłem nic w butli.


Ale mi chodziło o przełącznik w kabinie - bratu się kable oderwały bo takie krótkie założyli.
  
 
bezpieczniki masz zaraz koło kompa gazowego...
Sprawdż też podłączenie przy aku...
Możesz również zasilić elektrozawory np z cewki zapłonowej i wtedy będziesz na gaziku pomykał(czyli środkowy z cewki podłączyć do niebieskiego rzy reduktorze lpg
  
 
Cytat:
2008-02-09 19:31:30, djtados pisze:
bezpieczniki masz zaraz koło kompa gazowego... Sprawdż też podłączenie przy aku... Możesz również zasilić elektrozawory np z cewki zapłonowej i wtedy będziesz na gaziku pomykał(czyli środkowy z cewki podłączyć do niebieskiego rzy reduktorze lpg



O aku nie pomyślałem, a ostatnio kilka razy zdejmowałem kable, więc może tam coś nie trybić.

Kacper, a masz jakieś pomysły co to tych 3 cylindrów?
  
 
No i ciągle nic.

Klemy wyczyszczone, wszystkie możliwe wtyczki też.

W butki przy zaworze znalazłem jakiś sam konektor przykręcony do obudowy, ale nie było tam żadnego wolnego kabla

Kacper, a z tą cewką, to wolę nie ryzykować bo ja nienawidzę zabawy z kabelkami.
  
 
U mnie było dokładnie tak samo (też zero napięcia na przełączniku). Okazało się ze załamał mi się właśnie kabel zasilający (podciągnięty jest osobny kabelek) przy akumulatorze.
  
 
Waldi, szukaj prądu
  
 
Hmm... Z tym ,że jak by na to nie patrzył to w instalacji IIgen. nie ma związku praca na 3 gary z praca instalacji LPG. Szczególnie jeżeli na benzynie pracował miarowo tzn. na wszystkie 4 gary. W przypadku wielopunktowego wtrysku benzyny to można się spodziewać nierównej pracy (na 3 gary) na benzynie z powodu uszkodzenia lub zapieczenia się jednego z wtryskiwaczy ale w przypadku instalacji LPG mieszalnikowej gdzie paliwo jest dostarczane do komór spalania wraz z powietrzem nie jest to chyba możliwe i przyczyny trzeba szukać w układzie zapłonowym. No ale jak na benzynie chodzi dobrze no to jest zagadka.
  
 
Cytat:
2008-02-10 14:47:56, R_O_Y pisze:
Hmm... Z tym ,że jak by na to nie patrzył to w instalacji IIgen. nie ma związku praca na 3 gary z praca instalacji LPG. Szczególnie jeżeli na benzynie pracował miarowo tzn. na wszystkie 4 gary. W przypadku wielopunktowego wtrysku benzyny to można się spodziewać nierównej pracy (na 3 gary) na benzynie z powodu uszkodzenia lub zapieczenia się jednego z wtryskiwaczy ale w przypadku instalacji LPG mieszalnikowej gdzie paliwo jest dostarczane do komór spalania wraz z powietrzem nie jest to chyba możliwe i przyczyny trzeba szukać w układzie zapłonowym. No ale jak na benzynie chodzi dobrze no to jest zagadka.


jest jest możliwe....
Jeżeli wtryski są odłączane przez emulator to on właśnie może puszczać na 1 cylinder....I wtedy będzie nierówno pracował.....
Sprawdż koniecznie ten konetorek na butli--->>>pewnie to masa od elektrozaworu i wskazania poziomu...
Zajrzyj pod spód i zobacz czy nic nie wisi
  
 
Cytat:
2008-02-11 07:24:29, djtados pisze:
jest jest możliwe.... Jeżeli wtryski są odłączane przez emulator to on właśnie może puszczać na 1 cylinder....I wtedy będzie nierówno pracował..... Sprawdż koniecznie ten konetorek na butli--->>>pewnie to masa od elektrozaworu i wskazania poziomu... Zajrzyj pod spód i zobacz czy nic nie wisi



Patrzałem szukałem, nic nie widziałem, konektor jest, kabla nie ma

A prądu nie było, bo urwał się + od aku, ale kabelek szedł w koszulce razem z masą i był tak krótki ogonek, że nie byłem w stanie go zauważyć.