| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-12 17:45:27 Na schemacie AL 700 nie ma bezpiecznika w opisywanym przez Ciebie miejscu. Niech gazole sprawdzą cewki elektrozaworów. |
michele20 Tomaszow | 2008-02-12 21:51:08 Patrzylem ten schemat i jest to chyba ten bezpiecznik 7,5A |
michele20 Tomaszow | 2008-02-13 19:46:59 No mnie tez sie wydalo to smieszne. Jakby nawet byla jakas usterka mechaniczna silnika to chyba:
1. dawalaby o sobie stopniowo znac 2. ujawnialaby sie w mniejszym lub takim samym stopniu rowniez na benzynie Nie wiem czy nadal trzymac tam auto czy jechac do innego warsztatu. Problem jest taki, ze to jest warsztat, ktory mi instalacje zakladal |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2008-02-14 09:41:06 50kkm to już chyba po gwarancji, więc ja bym pojechał do innego warsztatu. Przynajmniej po to, żeby potwierdzić diagnozę poprzedników. Myślę jednak, że to kwestia regulacji. |
michele20 Tomaszow | 2008-02-14 13:07:55 Stwierdzilem, ze niech zaloza inny reduktor (maja dla sprawdzenia przekladac od innego auta) i jesli sek bedzie w tym to wyjezdzam z tym i zostawiam im stary w rozliczenie. Jesli nie to, to umowilem sie z innym gazownikiem (zajmujacym sie serwisem ambulansow jezdzacych na gazie, wiec z chyba troche wiekszym doswiadczeniem) i probuje u niego regulowac.
Jeszcze tylko pytanie: czy jesli walniety bylby reduktor, to nie dawaloby to o sobie znac stopniowo w trakcie eksploatacji? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2008-02-14 18:02:30 [michele20=QUOTE] czy jesli walniety bylby reduktor, to nie dawaloby to o sobie znac stopniowo w trakcie eksploatacji?
[/QUOTE] Przy II generacji niekoniecznie byłoby to stopniowe. Bo dopóki sterownik gazowy daje radę skorygować niedomagania reduktora to nic nie wskazuje na jakieś problemy. Objaw może pojawić się nagle kiedy komp LPG już nie daje rady. |