Zmiana parownika czy mozna ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam następująca zagwozdkę natomiast Posiadam auto z silnikiem wtrysk wielopunktowy 16V, jakiś partacz kiedyś gazowy założył mi gaz i jeździ to wszystko, ale musze wymienić parownik czy mogę wsadzić parownik elektroniczny do instalacji z parownikiem pneumatycznym i co trzeba by było dołożyć dodatkowo. Obecnie mam instalacje na systemie MINI LAMBDA z silniczkiem krokowym i od mini lambdy dalej podłączony jest przekaźnik

PS. Jak by dało rade to bym tego gaziarza utłukł )) Czekam napodpowiedzi.
  
 
Można zmienić.
Oprócz reduktora pasowałoby zmienić przełącznik w kabinie, żeby automagicznie przełączał na LPG. Inaczej będzie Ci szarpało w czasie przejścia.
  
 
Cytat:
2008-02-14 09:36:05, Danek pisze:
Można zmienić. Oprócz reduktora pasowałoby zmienić przełącznik w kabinie, żeby automagicznie przełączał na LPG. Inaczej będzie Ci szarpało w czasie przejścia.



Z tym automatycznie to chodzi ci o przelaczanie automatyczne przy jakiejs okreslonej temperaturze silnika ?? jezeli tak to czy to konieczne ustawienie na takie przejscie ?? mi wystarcza jak sam poddepne do 3000 tys obrotow i sie przelacza. )
  
 
Automatycznie czyli tak jak piszesz po przekroczeniu ustawionej granicy obrotów. W przełącznikach automatycznych w momencie przełączenia, przez pewien określony czas od chwili załączenia elektrozaworów LPG jest jeszcze podtrzymywane zasilanie benzyną, żeby uniknąć szarpania. Jak odetniesz paliwo z chwilą włączenia elektrozaworów to szarpnięcie jest nieuniknione, może nawet dojść do zgaśnięcia silnika.
  
 
Cytat:
2008-02-16 13:44:14, Danek pisze:
Automatycznie czyli tak jak piszesz po przekroczeniu ustawionej granicy obrotów. W przełącznikach automatycznych w momencie przełączenia, przez pewien określony czas od chwili załączenia elektrozaworów LPG jest jeszcze podtrzymywane zasilanie benzyną, żeby uniknąć szarpania. Jak odetniesz paliwo z chwilą włączenia elektrozaworów to szarpnięcie jest nieuniknione, może nawet dojść do zgaśnięcia silnika.



A tak wogole nie przeszkadza to ze zalorze parownik elektroniczny zamiast tego hydraulicznego jak mam zalozona instalacje bez zadnego emulatora wtryskow i innych bajerow tylko jest ta instalacja na podzespolach LECHO MINI LAMBDA Z JAKIMS PRZEKAZNIKIEM I NA PRZELACZNIKU LECHO WR.

ZAMIAR MAM KUPIC JAKIS PAROWNIK 140 hp BO SILNIK MAM 130KM

CZYLI W KROTKIM SKRUCIE NA TAKIM CZYMS
http://www.lecholpg.pl/pl/oferta_wr.html i
http://www.lecholpg.pl/pl/oferta_mini.html

A instalacja nie jest podlaczona z tego co pamietam w taki sposob jak na tej stronie ZE STEROWNIKIEM MINI LAMBDA. (

CZY TO MOZNA CO RADZISZ ?? POZDRO