| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Brudek Hyundai LANTRA Warszawa | 2008-02-13 20:57:02 Witam
Mam następująca zagwozdkę natomiast Posiadam auto z silnikiem wtrysk wielopunktowy 16V, jakiś partacz kiedyś gazowy założył mi gaz i jeździ to wszystko, ale musze wymienić parownik czy mogę wsadzić parownik elektroniczny do instalacji z parownikiem pneumatycznym i co trzeba by było dołożyć dodatkowo. Obecnie mam instalacje na systemie MINI LAMBDA z silniczkiem krokowym i od mini lambdy dalej podłączony jest przekaźnik PS. Jak by dało rade to bym tego gaziarza utłukł )) Czekam napodpowiedzi.
|
Brudek Hyundai LANTRA Warszawa | 2008-02-15 06:51:37
Z tym automatycznie to chodzi ci o przelaczanie automatyczne przy jakiejs okreslonej temperaturze silnika ?? jezeli tak to czy to konieczne ustawienie na takie przejscie ?? mi wystarcza jak sam poddepne do 3000 tys obrotow i sie przelacza. ) |
Brudek Hyundai LANTRA Warszawa | 2008-02-16 14:34:35
A tak wogole nie przeszkadza to ze zalorze parownik elektroniczny zamiast tego hydraulicznego jak mam zalozona instalacje bez zadnego emulatora wtryskow i innych bajerow tylko jest ta instalacja na podzespolach LECHO MINI LAMBDA Z JAKIMS PRZEKAZNIKIEM I NA PRZELACZNIKU LECHO WR. ZAMIAR MAM KUPIC JAKIS PAROWNIK 140 hp BO SILNIK MAM 130KM CZYLI W KROTKIM SKRUCIE NA TAKIM CZYMS http://www.lecholpg.pl/pl/oferta_wr.html i http://www.lecholpg.pl/pl/oferta_mini.html A instalacja nie jest podlaczona z tego co pamietam w taki sposob jak na tej stronie ZE STEROWNIKIEM MINI LAMBDA. (
CZY TO MOZNA CO RADZISZ ?? POZDRO |