| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zagore1 diàvolo rosso ... Kraków | 2008-02-19 07:49:57
Oczywiście, że się da. Paru kolegów już to założyło. Ale.. (zawsze musi być jakieś ale) nie licz na jakąś znaczącą różnicę w jakości hamowania
- cena szczęk cię dobije - ok. 500 zł - jeśli chcesz poprawić jakść hamowania pomyśl o przodzie (tarcze conajmniej 260 i tu zauważysz różnicę) ale tarczobębny w tyle bardzo ładnie wyglądają a to też jest ważne. |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2008-02-19 07:54:09 zmiana piast z tarczobębnami i linki ręcznego. |
bolid20 Essi Mk VI Bulowice | 2008-02-19 09:39:16
linki niekoniecznie można troszke przerobić zwykłą linkę i też będzie dobrze hamował ![]() |
bolid20 Essi Mk VI Bulowice | 2008-02-19 15:27:18 potrzebujesz piasty z tarczobębnami
zaciskami przewody są takie same ( tzn czy w mk7 to nie jestem pewien) linka ręcznego z rsa lub przerobić trochę tą co jest ( ja tak zrobiłem) koniec ![]() |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-02-19 15:29:54 Jeśli chodzi Ci nie o wygląd, a rzeczywistą poprawę hamowania przy zwiększaniu osiągów samochodu, to odpuść tylne hamulce - zrób tyle żeby było jak fabryka przykazała, a właduj kasę w przednie. Chyba że już to uczyniłeś, albo masz zamiar. Naprawdę dobry komplet tarcz i klocków to już spora kasa, a najlepiej oczywiście wsadzić coś większego. Efekt będzie o wiele, wiele lepszy niż jak zrobisz coś z przodu i coś z tyłu.
|
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-02-19 16:10:44 Tylko jak pisałem, jeśli zależy Ci na skuteczności, to kwestia za ile pieniędzy o ile lepszą skuteczność uda się uzyskać.
Przód można założyć od mondeo V6 itp. Tarcze, klocki np. ATE + Ferodo itp zestawy to koszt kilkuset złotych, dający wymierne korzyści z zastosowania, wiem bo sam robiłem a i trochę się o tym naczytałem. I teraz, jeśli dysponując określoną ilością gotówki, rozdzielisz to np. na seryjny tył RS i seryjny przód RS, gwarantuję Ci, że uzyskasz połowę gorszy rezultat niż pakując tą kasę w sam przód. A tył można potem też dłubnąć. Oczywiście, zależy to od Twoich preferencji, tego co chcesz osiągnąć itd. więc wybór pozostawiam Tobie, chciałem tylko tak Ci podrzucić coś do zastanowienia się. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-02-19 17:22:18 Jeszcze wroce do tylu - w moich autach - na dobrych szczekach wyniki na rolkach wychodzily lepsze niz na tarczach ... |
mikruss podkręcona vectra Korytnica/Wrocław | 2008-02-19 19:58:05 hahaha zabawne Kacper
Nieno mysle powaznie o RQB, wiem jakie masz hamowniki bo o tym rozmawialismy kiedys, no ale dobre tarcze nie sa zle
Bo tylko w srode na spoty przyjezdzasz
Co do jazdy jeszdze w miare spokojnie ale czasami przydały by sie lepsze.... |