| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-02-08 21:58:23 Witam.
Rozpoczynajac "sledztwo" czego to mi brakuje do dzialania tempomatu w dieslu prosze o informacje jaki powinien miec numer fabryczny odpowiedni przelacznik pod pedalem hamulca. Przed wymiana mialem numer: 90 458 542 - i on jak go widze (na wrazie czego go sobie zostawilem na szczescie) ma cztery piny od dolu. W ASO wymienili mi na: 90 563 455 Czy taki jest odpowiedni czy jest on pozbawiony funkcji wylaczania tempomatu? Jeszcze sie do niego nie dobralem w samochodzie (ile ma pinow) ale pytam sie bo znalazlem numer fabryczny z jego opakowania. Gdy mi wymieniali pytali sie tylko czy to automatyczna skrzynia czy manualna... nie bylo rozroznienia na tempomat i bez... |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-08 22:03:01 W A są trzy wersje, do tempomatu specjalny |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-02-08 22:05:47 Omega B '94 U25DT, obecnie manual. Tak jak w profilu... nie A
[ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2008-02-08 22:06:19 ] |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-02-08 22:25:29 oki, to jak sie uda jutro kopie pod pedalami i patrze ile ma pinow obecny. |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-02-09 13:57:18 Kopalem i zobaczylem ze obecny przelacznik jest... czteropinowy. Dociekajac dalej prawdy za rada Senatora musze wstawic selektor automatycznej skrzyni i przestawic go w tryb D. Byc moze skrzynia ciagle przez blad braku selektora uniemozliwia wlaczenie tempomatu. Ponoc w automatach nie ma wiazki do czujnika sprzegla tylko jest jakis przekaznik imitujacy jego dzialanie. Pewnie jest on aktywny tylko w przypadku przelaczenia selektora w tryb D. Jak sprawdze to dam znac.
Tak czy inaczej 90563455 to przelacznik czteropinowy. |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-02-22 19:01:26 Dalsza czesc tu:
Tempomat w dieslu (nie tylko?) automat przerobiony na manual |