Tempomat w dieslu...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Rozpoczynajac "sledztwo" czego to mi brakuje do dzialania tempomatu w dieslu prosze o informacje jaki powinien miec numer fabryczny odpowiedni przelacznik pod pedalem hamulca.
Przed wymiana mialem numer:
90 458 542 - i on jak go widze (na wrazie czego go sobie zostawilem na szczescie) ma cztery piny od dolu.
W ASO wymienili mi na:
90 563 455
Czy taki jest odpowiedni czy jest on pozbawiony funkcji wylaczania tempomatu? Jeszcze sie do niego nie dobralem w samochodzie (ile ma pinow) ale pytam sie bo znalazlem numer fabryczny z jego opakowania.
Gdy mi wymieniali pytali sie tylko czy to automatyczna skrzynia czy manualna... nie bylo rozroznienia na tempomat i bez...
  
 
W A są trzy wersje, do tempomatu specjalny
  
 
Omega B '94 U25DT, obecnie manual. Tak jak w profilu... nie A


[ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2008-02-08 22:06:19 ]
  
 
Tak, wiem...

epc :

Y25td - 9149766
U/X25td - stosować 90563455

nie rozróżnia asb i tempomatu


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2008-02-08 22:12:11 ]
Cytat:
90 458 542 - i on jak go widze (na wrazie czego go sobie zostawilem na szczescie) ma cztery piny od dolu.

to stary numer, cztery piny oznaczają włącznik wszystkomający

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2008-02-08 22:16:45 ]
  
 
oki, to jak sie uda jutro kopie pod pedalami i patrze ile ma pinow obecny.
  
 
Kopalem i zobaczylem ze obecny przelacznik jest... czteropinowy. Dociekajac dalej prawdy za rada Senatora musze wstawic selektor automatycznej skrzyni i przestawic go w tryb D. Byc moze skrzynia ciagle przez blad braku selektora uniemozliwia wlaczenie tempomatu. Ponoc w automatach nie ma wiazki do czujnika sprzegla tylko jest jakis przekaznik imitujacy jego dzialanie. Pewnie jest on aktywny tylko w przypadku przelaczenia selektora w tryb D. Jak sprawdze to dam znac.
Tak czy inaczej 90563455 to przelacznik czteropinowy.
  
 
Dalsza czesc tu:
Tempomat w dieslu (nie tylko?) automat przerobiony na manual